Fitness Seller

Ramadan

Bezoekers in dit topic

Achillis786

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
De ramadan is pas begonnen en dat houd in dat je de hele dag niet mag eten.Van half 8 avond tot half 6 in de ochtend mag je eten.Kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe ik dit kan doen en zo weinig mogelijk massa kan verliezen , ik weet dat ik massa zal verliezen omdat ik de hele dag niet eet maar zou fijn als ik het zo kunne beperken kan iemand aub zegge welke suplementen ik het beste kan gebruiken, en een goeie voedingsschemais ook welkom. Ik slaap rond 1 of 2 uur laat nacht sta om 5 vroege ochtend om klein beetje te eten en dan slaap ik gelijk na het eten weer tot 11 of 12 uur middag en dit moet ik een hele maand doen. Zou heeeel aardig zijn als iemand me hierover kan informeren.

Mag je ook niet drinken overdag? Water of wat dan ook?

Denk dat je er niet aan ontkomt dat je massa zal verliezen, probeer de periodes dat je wel mag eten goed voedzaam te eten.

trainen gaat voor, gewoon dooreten.

Gewoon eten, en schijt aan alles en iedereen hebben.:rolleyes:

vorig jaar is bij mij de schade beperkt gebleven, ben eigenlijk kwa gewicht niet echt bij of afgevallen. En mijn vetpercentage is ook stabiel gebleven.
We zullen er dit jaar ook gewoon weer doorheen komen ;)
gewoon trainen, en op momnten dat je wel mag eten, goed eten!

Greetz

Ik snap het probleem sowieso niet, de meeste moslims kunnen het zich toch gewoon veroorloven om overdag te slapen?

Nee maar ik weet hoe hier de reacties gaan uitlopen
Na mijn reactie zijn alle reacties al bijna allemaal off-topic
Was bij mijn topic hierover ook zo, maar niks nieuws toch

Ik snap het probleem sowieso niet, de meeste moslims kunnen het zich toch gewoon veroorloven om overdag te slapen?

Nee maar ik weet hoe hier de reacties gaan uitlopen
Na mijn reactie zijn alle reacties al bijna allemaal off-topic
Was bij mijn topic hierover ook zo, maar niks nieuws toch

Precies wat ik bedoelde

das vervelend, zo veel mogelijk eten, vis, hoogwaardige kh eten op de momenten dat je mag eten!

krijg je trouwens niet een ontzettende droge bakkes als je niks mag drinken?:O

succes ermee kerel !

das vervelend, zo veel mogelijk eten, vis, hoogwaardige kh eten op de momenten dat je mag eten! succes ermee kerel!

Helemaal mee eens. Op momenten dat het mág: veel kwalitatief goed voedsel eten! Langzame carbs, veel eiwitten en goede vetten tot en met!
Ik ben zelf geen moslim, dus heb er geen ervaring mee. De plostelinge omschakeling naar overdag niet te mogen eten/drinken lijkt me erg zwaar! Als het kan: veel slapen! Succes kerel!

Als je een deugdelijk ventje bent zal Allah wel een oogje dichtknijpen, toch?

Word Satanist, mag je lekker doen wat je zelf wilt, waarom zou je iets doen (of niet doen) omdat het in één of andere oude sprookjesboek geschreven staat... Het is een leuk verhaaltje maar face it, no one gives a rat's ass about it

Ow nog vergeten: Ave Satanas
Shemhamforash! :p

Ramadan is voor geloofs-watjes!!

als je vanwege je geloof wil vasten, doe het dan overdag & 's nachts.................en dat hou je echt niet zolang vol!

gewoon doorzetten dus, alleen water en vruchtensap is geoorloofd om je lichaam niet teveel te ontzien!

:p

wat een bullshit hier allemaal... respecteer elkaar en kom niet met je domme reacties waarmee je het IQ nog dieper laat zakken...

ontopic: ik zou gewoon zoveel mogelijk langzame eiwitten en KH's innemen met je laatste maaltijd, en juist snellere voor je 1e maaltijd... succes ermee.

Word Satanist, mag je lekker doen wat je zelf wilt, waarom zou je iets doen (of niet doen) omdat het in één of andere oude sprookjesboek geschreven staat... Het is een leuk verhaaltje maar face it, no one gives a rat's ass about it

Ow nog vergeten: Ave Satanas
Shemhamforash! :p

aaaaaahahahahaaha als ik satanist was zou ik nu 120 killo puur massa hebben als je satan aanbid geeftie je alles, vraag bush maar ik kan zo makkelijk die knat op en miljonair worden maar no man ik kies voor ALLAH
En heeft niemand een goeie schema voor me dan zou aardig zijn en sorry dat ik op verkeerde forrum zit

Wil je toch strikt zijn in je geloof, moet je er ook maar mee kunnen leven dat je massa gaat verliezen. Als je dit niet kan accepteren moet je je ramadam maar laten vallen.
Mijn ouders zijn christelijk en eten op bepaalde dagen zoals aswoensdag geen vlees of vis, ik dus wel en voel me er geen slechter persoon door, hoewel ik(denk ik) wel christelijk ben

Back
Naar boven