Fitness Seller

randje vet


Bezoekers in topic

Gary023

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2005
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Yo guys,
Eerst ff kennismaken? Ben Gary en ben nu sinds 3/4 jaartje lekker bezig op t sportschooltje. Gaat allemaal lekker (hoewel nooit snel genoeg ;-)), maarre ik hou een vetrandje rond mijn buik (hoogte navel). Ik eet goed (regelmatig, goede spullen enzo), veel buikspieroefeningen, maar die rand.......
Iemand een goede tip? Liever geen chemische dingen: wil puur natuur blijven

Thanks!!
Gary
 

mosfet

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
592
Waarderingsscore
0
meer geduld
voedingsschema
cardio
meer geduld
 

huckfinn

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.154
Waarderingsscore
4
Liever geen chemische dingen: wil puur natuur blijven

Hehe, vaak vragen ze het omgekeerde :D

Maar veel buikspieroefeningen helpt je zowieso niet om vet in die regio te verbranden. Lokaal vetverbranden kan niet zonder middelen en al zou het kunnen, dan al helemaal niet door crunches te doen.

Met veel cardioeen in de ochtend op een nuchtere maag (of meteen ná de krachttraining) en een goed voedingsschemamoet je een eind komen. Post anders je eetschema eens?
 

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
Berichten
5.259
Waarderingsscore
0
Lokaal vetverbranden kan niet, het is een ingeburgerd cliché dat je door bepaalde oefeningen te doen vet verliest op de plaats waarvoor de oefening is bedoeld. De enige manier is
1. Minder eten dan je nodig hebt (spiergroei kan je er dan wel niet meer uithalen)
2. Meer cardio te doen om manier 1 te bereiken.
 

KillBill77

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
56
Waarderingsscore
1
Niet zo focussen op die crunches. Crunches zijn er alleen om de spier te laten groeien. Ik heb ooit eens gehoord, dat 10 minuten crunches gelijk staat aan calorieverbruik van een appel.

Goede KT voor hele lichaam.
Naast goede voeding en cardio, zou ik juist extra zwaar gaan bij benentraining. Dit kost zoveel energie. En zware deadlifts ook niet te vergeten.
 

Naar boven