AndroidHealthClinic

RanNutai in de bocht

Bezoekers in dit topic

RanNutai

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
13
Waardering
0
Hey mensen,

Ik heb me voor een hele tijd geleden al eens geregistreerd hier en heb hier nooit echt gepost, in ieder geval wil ik wel even laten weten wie ik ben en wat ik op dit moment aan sport doe.

Goed daar gaan we:

Zoals jullie zien is m'n nick (Ran Nutai) de naam komt oorspronkelijk uit China en staat voor m'n echte naam.
Mijn echte naam is: Nathalie. Op dit moment beoefen ik alleen nog maar traditioneel Shaolin Kungfu en dat doe ik nu al een half jaar.

Nou...verder heb ik eigenlijk niet zo super veel te melden maar als er nog vragen zijn dan hoor ik die natuurlijk graag.

Greets,
Ran Nutai
 
Welkom RanNutai :wave:

Ik heb een vriendin en die heet ook Nathalie :) Toevallig! ;)
 
Hoi hoi Ran Nutai, nu ook hier te vinden...

Jongens, Nathalie is echt een KANJER!

:wave:

Espi
 
hai Nathalie, luister maar niet naar rob. zijn vriendin heeft om de dag een andere naam:D

Maar welkom. leuk om er weer een vrouwelijke member in ons midden te hebben. En Espi kent jou blijkbaar al langer dan vandaag

Ik zou overigens wel je gender ff aanpassen...in je profiel dan;)

:wave:
 
Originally posted by dandyman
hai Nathalie, luister maar niet naar rob. zijn vriendin heeft om de dag een andere naam:D

Maar welkom. leuk om er weer een vrouwelijke member in ons midden te hebben. En Espi kent jou blijkbaar al langer dan vandaag

Ik zou overigens wel je gender ff aanpassen...in je profiel dan;)

:wave:

LOL :p

Goed dat je het zegt, ik ga het gelijk ff aanpassen hier...
 
Welkom, ook al ben je ooit eerder geregistreerd dan mij! :p
 
Zijt gij nou eenu vrouwke of eenu manneke?

Ennuh, Dandy, dat is EEN vriendin en niet MIJN vriendin he :) Als je een vriend(in) van Espi bent, ben je een vriend(in) van mij :D Ghehe
 
Originally posted by Rob G
Zijt gij nou eenu vrouwke of eenu manneke?

Ennuh, Dandy, dat is EEN vriendin en niet MIJN vriendin he :) Als je een vriend(in) van Espi bent, ben je een vriend(in) van mij :D Ghehe

Ik zal nog een kijken voor de zekerheid maar ik meen me te herinneren dat ik een vrouwtje ben! :D:D:D
 
Bedankt voor het warme onthaal mensen ik voel me gelijk thuis...

Greets,
RanNutai
 
Back
Naar boven