MuscleMeat

Rant/Vent

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
aarg... ik ben het beu.

soms háát ik die eigenwijze (amerikaanse) kinderen !

want zo noem ik ze, kinderen!

jezus toch jezus toch....

je wil ze helpen, want ze zitten (net zoals velen) met serieuze misconcepties over training enz.

je vertelt hem de waarheid, je zegt wat er scheelt aan hun redenering....

wat doen ze? ze spugen het weer uit in je gezicht! wat willen ze? dat we ze gelijk geven?? **** THEM

soms wil ik die gewoon door de internetkabel sleuren en ze een serieus pak rammel verkopen.


ARGH !

Big Cat = ik meen dat gij daar ook zo last van hebt?
ik weet al wat, ik ga al NIET meer naar die teen bb sectie. dat ze maar onwetend blijven. ik ben't een beke beu.
 
Hehehe, ja ik heb laatst ook op een groot amerikaans forum rond gekeken, je lacht je rot joh :) (en ik weet niet eens zoveel, kun je nagaan hoe weinig vele daar weten :D )
Ik vind het soieso allemaal gekken want daar zit echt 70% van de jongeren aan de AS ofzo, het is daar geloof ik standaard om te vragen welke 'cycle' ze gedaan hebben als iemand foto's post.
Echt een hele andere instelling dan hier, gelukkig.
 
Pfft, ik heb superveel rondgehangen op de boards van Audiogalaxy (MP3-downloadprogramma) voordat dat op zijn gat ging in juni dit jaar .. Daar pikte je die domme Amerikanen er ook zo uit. Ze stelden niet gewoon een vraag, maar hadden een insteek van "Oh I'm sooooo dumb, could someone pleeeez help me!" Haha, nou dan hebben ze het bij mij al verstierd! We waren daar met een vast clubje, daar zat welgeteld 1 slimme Amerikaan bij (en dat was dan een Canadees, niet iemand uit de VS) en iemand uit de VS die erbji wilde horen, maar zichzelf ook constant belachelijk zat te maken. [ZUCHT] :rologen:
 
ja, dan zeggen ze 'help me pleez', maar als je ze dan iets zegt, reageren ze alsof je nog dommer bent als hen....
 
Vergeet niet dat Amerika het meest naieve land ter wereld is. Deze mensen wordt elke dag voorgeschoteld hoe goed, groot en sterk hun land wel niet is. Dit geloven ze ook stellig. Hierdoor zullen ze nooit enige info van mensen buiten Amerika aannemen, want ze weten het allemaal zelf beter. Ziek land dat Amerika...

Ik zeg: Amerika kan me gestolen worden, stelletje hypocrieten, met de grootste piemol aan het roer: Bush [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Jordees, ben het helemaal met je eens. Geen hypocrieter volk dan de Amerikanen. Ik ben d'r voor mijn werk wel eens een paar keer geweest en elke keer verbaas ik me weer over het hoge superieur gehalte van dat volk.

Het ergste is nog als je na een vlucht van min. 8 uur door de douane moet. Je hebt dan een maar liefst 3 balies voor een enorme rij 'buitenlanders', 12 balies voor USA citizens met 50 wachtenden en 7 balies op reserve voor als het te druk wordt bij de balies voor het eigen volk.

Ben je na anderhalf uur wachten in de rij eindelijk aan de beurt, behandelen ze je als 'enemy of the state numero uno', alsof je een dope dealer eerste klas bent (Zeg NOOIT dat je uit Amsterdam komt!!)

Verder heb ik nog nooit zulke 'screw ups' meegemaakt die hun prutswerk en/ of ideeen altijd nog beter vinden dan topwerk uit een ander land. Dat krijg je er bij die mensen niet in.

En inderdaad, de grootst '**** up' heeft momenteel de leiding over het machtigste land ter wereld. GEVAARLIJK!! :tomato:
 
Originally posted by BullDog
Ben je na anderhalf uur wachten in de rij eindelijk aan de beurt, behandelen ze je als 'enemy of the state numero uno', alsof je een dope dealer eerste klas bent (Zeg NOOIT dat je uit Amsterdam komt!!)

Ergens begrijpelijk als je ziet wat gebeurd is... een tweede WTC willen ze niet.
 
Originally posted by Spike
ja, dan zeggen ze 'help me pleez', maar als je ze dan iets zegt, reageren ze alsof je nog dommer bent als hen....
Je tijd niet aan verspillen, zulke personen verdienen niet geholpen te worden.
 
Originally posted by Jordees
Vergeet niet dat Amerika het meest naieve land ter wereld is. Deze mensen wordt elke dag voorgeschoteld hoe goed, groot en sterk hun land wel niet is. Dit geloven ze ook stellig.

bump !!!

idd.. schoonzus was daar net op vakantie (voor 't eerst in d'r leven) maar direct haar beeld over de Amerikaan naar beneden moeten bijstellen.
Ontzettend naïve schapen. Volgen blindelings op wat er verteld wordt zonder zelf maar na te denken. Ik weet wel dat dit gegeneraliseerd is, maar als je als buitenstaander zo'n indruk krijgt...
Vergeet niet dat Europeanen zeer vrijgevochten mensen zijn in doen en denken.
 
Back
Naar boven