MuscleMeat

Ranzige lucht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_43562

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
9.431
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Alsk men eiwit shake in flesje giet en ik spoel het ui is er altijd zo'n ranzige lucht en in men shaker hangt die ook is er gevaar voor schimmel of is dit normaal en hoe neem ik men eiwit shake best mee naar mijn werk?
 
alleen het poeder in beker doen?
 
eiwitpoeder in shakebeker en later melk/water bij doen..
 
poeder in boterhamzakje doen ..dichtgeknopen en in beker pleuren
wanneer je het wilt drinken ...zakje eruit,,,,water erin....zakje open en poeder erbij....na drinken gelijk goed omspoelen .
 
ik doe het in een zakje want 1 druppel vocht in je beker en je poeder krijg je amper nog los van de beker.
 
ik heb altijd dat als ik die beker heb omgespoeld en weg heb gezet en bijv de volgende dag weer gebruik zo vieze geur erin zitten, na effe een dagje in het zeep te zetten is het er weer uit!
 
deksel nie erop doen
 
in ieder geval de beker direct omspoelen nadat je hem gebruikt hebt.
 
Morgen eens testen thnx guys :D
 
Vaatwasser.
 
poeder in boterhamzakje doen ..dichtgeknopen en in beker pleuren
wanneer je het wilt drinken ...zakje eruit,,,,water erin....zakje open en poeder erbij....na drinken gelijk goed omspoelen .

zo doe ik het ook.en ruikt niks meer.
 
ff in de vaatwasser, die shit gaat helemaal in de randjes zitten enzo
 
Shakebeker afwassen met water en afwasmiddel, is toch niet zo ingewikkeld? :p
 
Mannekes toch haha, moet je hiervoor al een topic openen? Experimenteer eens he! Nadat je gedronken hebt, gewoon water inspoelen, dop toe, goed spoelen, uitgieten en afwassen met detergent! En GOED afdrogen, want het is dat klein beetje vocht nadien wanneer je hem dan nog eens afsluit begint te stinken, is normaal! Als je hem in de kast zet ook gewoon het dopseltje ervan doen.
 
Mannekes toch haha, moet je hiervoor al een topic openen? Experimenteer eens he! Nadat je gedronken hebt, gewoon water inspoelen, dop toe, goed spoelen, uitgieten en afwassen met detergent! En GOED afdrogen, want het is dat klein beetje vocht nadien wanneer je hem dan nog eens afsluit begint te stinken, is normaal! Als je hem in de kast zet ook gewoon het dopseltje ervan doen.


SOrry hoor maar dit is een normaal topic en veel mensen kunnen hier wat aan hebben. Alvast bedankt voor de tip!
 
Eens in de week beetje chloor en even laten staan.
 
ken het probleem eigelijk niet. Gebruik meestal 's ochtends gewoon de beker van de vorige dag en die gaat daarna in de vaatwasser. Spoel em na gebruik wel goed na. Heb je mss maar 1 beker ofzo? Mss heb je ook een proteine met veel zoetstof wat blijft plakken.
 
Back
Naar boven