XXL Nutrition

Ranzigste Supplement ooit! (1 bezoeker)

Meest Ranzige Supplement , AS, Prohormoon wat je ooit geslikt heb.

  • Creatine

    Stemmen: 2 4,1%
  • Glutamine

    Stemmen: 2 4,1%
  • Amino Explode

    Stemmen: 7 14,3%
  • Prohormoon, namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • As ( Oraal ) , namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • Asperine! Omdat ik Naturel ben :D

    Stemmen: 2 4,1%
  • Lijnzaadolie

    Stemmen: 21 42,9%
  • Biergist (vit B complex)

    Stemmen: 3 6,1%
  • Weightgainer, namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • Whey, namelijk...

    Stemmen: 4 8,2%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 5 10,2%

  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Hey Jongens,

Ik weet dat aardig van jullie gasten al flink wat dingen hebben geslikt. Of dat nou AS ( Oraal ) is of Creatine maakt me niks uit. Maar bij welke had je nou zo smaak dat je dacht ik kots zo al me ingewanden er bij uit :p Daar ben ik benieuwd naar! Bij mij was het ergste wel Glutamine Poeder. Kreeg ik echt niet door me keel.

Slammat,


Ryu :cool:
 
Laatst bewerkt:
Oh ja Ik was er vergeten bij te zetten.

Anders namelijk...
 
Anders:

Een kennis van mij werkte jaren geleden bij een bierbrouwerij. Hij nam toen regelmatig verse biergist mee (B complex)

Ik word niet snel misselijk, maar daar ging ik bijna constant van over m'n nek (maarja, het was lekker goedkoop)
 
LIJNZAADOLIE natuurlijk!

Espi , die MetRx low-carb repen ook niet te vreten vond, maar dat is voeding, geen supplement
 
Glucosaminesulfaat, om van te kotsen.........
 
roflol!!!

ik had een tijdje zo'n eigen brouwsel voor na de training :D

dat was water met glutamine, creatine en dan nog flink wat honing erbij....

rook naar kots
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by 3XL
Anders:

Een kennis van mij werkte jaren geleden bij een bierbrouwerij. Hij nam toen regelmatig verse biergist mee (B complex)

Ik word niet snel misselijk, maar daar ging ik bijna constant van over m'n nek (maarja, het was lekker goedkoop)

Whehe me moeder haalde wel eens gist voor me bij de bakker en idd 3 het was echt niet te pruimen, regelmatig kokhalsen
 
Anders:

Lijnzaad!!!
 
tot nu toe nergens geen problemen mee gehad. had vroeger wel eens van die capsules gehaald weet niet meer precies wta t was maar die waren joekelgroot dat ik t idee had at ze in mn keel bleven hangen. en kom op mensen die lijnzaad is gewoon NIET vies..athans mijn merk niet
 
Creavitargo,dat was niet zozeer de smaak alswel de geur die me deed kokhalzen bij elke slok.geen aanrader.wel qua werking niet qua smaak.
 
Met supps geen problemen maar ik heb ooit eens iets heel erg ranzig gedaan.

Heb in me blender me hele pakket boterhammen met tonijn gemixd met melk en lijnzaadolie.
Dit omdat ik te weinig tijd had om alles op te eten en drinken gaat sneller.

Kan je vertellen dat je bij elke slok van dit goedje begint te kokhalzen!
 
doet me denken aan die tip die ik ooit heb gekregen van zon grote vent. gewoon alles in de blender.

jij reageerde darop met de volgende quote

Originally posted by admin
Lol gewoon alles de blender in :D

heb je t naderhand geprobeerd :D
 
Neuh ik gooi al een tijd vanalles erin, soms valt het mee, soms valt het tegen :D
 
Ik heb wel eens whey gebruikt met water. Dat is toch zoooo smerig!
 
Tarwekiemolie zal ik niet meer nemen:D

Terwijl ik lijnzaadolie helemaal niet vies vind.
 
Toen ik net begon met trainen had ik zo'n Anabolic Power box gekocht, daar zaten een paar smerige pillen tussen!!

En het is me ook een eens gebeurd dat ik me multivitamine capsule(mega 100) opboerde. Toen kwam het losse poeder in me mond. Tering dat was smerig!!!
 
het is geen supplement, maar ik heb ooit 's ochtends als eerste maaltijd (ontbijt dus) tonijn gegeten. Ik was toen bezig met ketodieet en mocht er dus alleen wat mayo/olie bij.... ik heb het met m'n neus dicht moeten eten! Gatverdamme, wat was dat smerig zeg.... doe ik nooit meer!!
 
Originally posted by maniac
Toen ik net begon met trainen had ik zo'n Anabolic Power box gekocht, daar zaten een paar smerige pillen tussen!!

dat was m idd. die dikke pillen
 
Labrada whey Vanille + water. zelfs met kaneel smaakt het vreemd... terwijl in poedervorm wel goed ruikt en smaakt. ik heb zelf de neiging een paar lepeltjes puur weg te werken ipv het te shaken..
 
micro whey van MDY. Was letterlijk om te kotsen. er kwam een extreem ranzige schuimlaag op... :barf:
 
Back
Naar boven