Fitness Seller

Ranzigste Supplement ooit! (1 bezoeker)

Meest Ranzige Supplement , AS, Prohormoon wat je ooit geslikt heb.

  • Creatine

    Stemmen: 2 4,1%
  • Glutamine

    Stemmen: 2 4,1%
  • Amino Explode

    Stemmen: 7 14,3%
  • Prohormoon, namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • As ( Oraal ) , namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • Asperine! Omdat ik Naturel ben :D

    Stemmen: 2 4,1%
  • Lijnzaadolie

    Stemmen: 21 42,9%
  • Biergist (vit B complex)

    Stemmen: 3 6,1%
  • Weightgainer, namelijk...

    Stemmen: 1 2,0%
  • Whey, namelijk...

    Stemmen: 4 8,2%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 5 10,2%

  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

Originally posted by axestream
Ik heb wel eens whey gebruikt met water. Dat is toch zoooo smerig!
Dan heb je niet de goede.
De duurste weipoeder die ik had (zo'n natuurvoedingswinkelpot van 31 pleuro/500 gram) was echt niet te vreten.
De huidige Optimum Nutrition met vanille(ijs)smaak is wel goed mengbaar met water (lust geen melk en verdraag slecht lactose) en heerlijk met honing, mits niet te geconcentreerd.

Espi
 
Originally posted by dandyman


dat was m idd. die dikke pillen

Nee volgens mij waren het die bruine, plakkerige dingen. Die dingen stonken!!
 
ik heb een keer van mega form x-tension eiwit poeder gekocht. ik had aardbei besteld maar kreeg gewoon vanille thuis gestuurd omdat ze het niet meer hadden.

en gatver wat een goor spul, d8 in het begin dat de melk zuur was . heb die emmer maar gauw door verkocht.
 
Het meest smerige by FAR is de whey van vitalife en vanille smaak. Gadver vwat een vieze zeik lucht hing hieraan zeg.........
 
Originally posted by axestream
Ik heb wel eens whey gebruikt met water. Dat is toch zoooo smerig!

moet je dextrose toevoegen, dan is t te smaken !
ik doe bij me ochtend whey gewoon melk.. en bij me shake na de training doe ik 75 gram dextrose en 500 ml water. smaakt wat minder lekker.. maar is vloeibaarder en nog te zuipen !

try it :)
 
Je moet een X de whey van MDoubleYou proberen, maar dan wel de bananensmaak. Ik zweer je, je lust gelijk de komende paar jaren geen bananen meer...:D
 
Originally posted by admin
Met supps geen problemen maar ik heb ooit eens iets heel erg ranzig gedaan.

Heb in me blender me hele pakket boterhammen met tonijn gemixd met melk en lijnzaadolie.
Dit omdat ik te weinig tijd had om alles op te eten en drinken gaat sneller.

Kan je vertellen dat je bij elke slok van dit goedje begint te kokhalzen!


RANZIG ! :D

ik ben zelf nog niet iets tegengekomen wat ik ranzig vond.. alleen die creatine had niet zon lekker smaakje toen ik t gebruikte.. that's it.

verder heb ik nog niet zoveel sups geprobeerd..owja lijnzaadolie is niet zo lekker.. maar gewoon hap slik weg en een paar slokken water erachter.. alles went :)

ik had welles een gezonde postworkout shake willen maken tijd terug:

3 gr creatine
50 gr brinta
350 ml melk
100 ml yoghurt
100 ml vruchtennectar
100 ml water
banaan
50 gr kwark

was VEEL en smaakte voor geen REET .. :) sindsdien houdt ik t simpel: whey,dextrose,water.
 
Originally posted by Frenkpie



RANZIG ! :D

ik ben zelf nog niet iets tegengekomen wat ik ranzig vond.. alleen die creatine had niet zon lekker smaakje toen ik t gebruikte.. that's it.

Creatine is in principe toch smaakloos? Ik neem aan dat je dan een bepaalde mix bedoelt van crea en destrose?
 
Originally posted by TongPo


Creatine is in principe toch smaakloos? Ik neem aan dat je dan een bepaalde mix bedoelt van crea en destrose?

nee echt de creatine alleen... dat had een soort van bitter smaakje.. proefde ik goed als ik dat bv in me shake deed of in me vruchtendrankje...
 
Zell Tech 2 crea heb je in meerdere smaken. dronk je zo weg..en best lekker
 
Ik had een keer vitamine pillen. je ging al zowat over je nek als je in het potje rook. Het smaakte jammergenoeg ook zo als het rook :D
 
Sinds wanneer is lijnzaadolie een supplement ???
 
Ik heb ooit van bigboss mdy weightgainer gehad, werkelijk om te kotsen
 
Bio sport van pharma nord. Bah wat is dat raaaanzig. Het is een supplement om van een blessure te herstellen, en soepele gewrichten te krijgen.
 
Weet je wat goor is: Whey shake maken met melk, dag in de zo laten staan, goed afgesloten, en 3 dagen later opdrinken....
 
Originally posted by jweigeman
Weet je wat goor is: Whey shake maken met melk, dag in de zo laten staan, goed afgesloten, en 3 dagen later opdrinken....

Ervaring mee?
 
gadver dikke skimmel erop :S
 
lijnzaad en amino explode
 
Had een keer het idee om mijn eetlepels lijnzaad ipv weg te spoelen met melk, weg te spoelen met yoghurt met meusli.

Natuurlijk spoelt dat niet goed en als je dan ook nog moet gaan kauwen sta je wel een tijdje bekken te trekken
 
Ik had laatst pas iets ranzigs:

Ik kwam savonds thuis, had me bakkie kwark geprepereerd en nam dus een paar flinke slokken uit een flesje lijnzaadolie. Nou dat was al niet echt lekker, dus ikke naar de koelkast, pak een pak melk een zet die aan mijn mond. Rold r gewoon een brok zure melk van 5 dagen oud mijn mond in. GATVERDAMME!!! Dus ikke weer meteen onder de kraan spoelen als een gek. Bleh, toen had ik ook niet meer zo veel zin in mijn kwark...

Ennuh, whey met water zonder dextrose is goor, of als de dextrose op is zoek ik wel eens een vervanger. Zo had ik laatst een hele lading stroop in de shake gegooid, dat was ook echt ranzig met water en whey.
 
Back
Naar boven