Fitness Seller

Rare diagnose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En als je nou meel op je tong legt?

Bij bepaalde middelen kun je sterker worden, ik kan het zelf niet testen. Maar ik voelde dat het klopt en werkt !
 
Ik denk dat het eerder andersom is. Je hebt een restrictie in de wervelkolom en krijgt dan maagklachten. Dat lijkt me een stuk logischer. Heb je anders wat artikels die jouw mening over die fasciale weg enzo onderbouwen ? Ben ik wel benieuwd naar...[/QUOTE]


Het is zeer lastig hier iets over te vinden. Reden? Er zijn te weinig onderzoeken gebaseerd op fasciale relaties..helaas, ik wil er ook enorm veel meer van weten. Praktijkgerichte empirie laat nl soms fascinerende relaties inderdaad zien.

Deze website gaat hierover (helaas frans): www.chaines-musculaires.com
Niet direct relevant, maar wel leuk artikel (ik heb de fulltekst): The universal, muscular chain reaction, muscle spa...[Med Hypotheses. 1981] - PubMed Result

Eigenlijk moet je het gewoon zo zien. Spieren en hun bindweefsels vormen lijnen in het lichaam (diagnonaal, horizontaal, verticaal). Een maag bijvoorbeeld heeft verbinding met het middenrif (maagopening (=cardia)), middenrif zet spanning op ribben, ribben geven spanning op pectorales (en op schouder) en/of latissimus dorsi (en ook op schouder). Er ontstaat een dysblans in het schoudergewricht waardoor er weer tendinitiden kunnen ontstaan van bijv supra- en infraspinatus.

Tot zover even...:rolleyes:
 
Bastiaan, kan jij me ook dingen aanraden om de genezing te versnellen ?
Zou ik gaan trainen (licht) ?

Alvast dank!!
 
Bastiaan, kan jij me ook dingen aanraden om de genezing te versnellen ?
Zou ik gaan trainen (licht) ?

Alvast dank!!

Wat ik zou doen in jouw situatie is idd licht blijven training. Dat is namelijk goed voor de doorbloeding van je lichaam en dus ook genezing. Koop groene of witte leem en doe een kuurtje van 3 weken. Gooi s'avonds een theelepel leem in een kopje water en laat dat een nacht staan (ter activatie) drink dat s'ochtends op. Dit ter bescherming van je maag en om van binnenuit afvalstoffen te isoleren. Koop een tube klaargemaakte groene leem en doe om de paar dagen een maskertje (en op plekken waar je nog meer acne had/hebt) ;)
 
Wat ik zou doen in jouw situatie is idd licht blijven training. Dat is namelijk goed voor de doorbloeding van je lichaam en dus ook genezing. Koop groene of witte leem en doe een kuurtje van 3 weken. Gooi s'avonds een theelepel leem in een kopje water en laat dat een nacht staan (ter activatie) drink dat s'ochtends op. Dit ter bescherming van je maag en om van binnenuit afvalstoffen te isoleren. Koop een tube klaargemaakte groene leem en doe om de paar dagen een maskertje (en op plekken waar je nog meer acne had/hebt) ;)


YESS!!
Ok heel erg bedankt, sorry kan geen karma meer geven :s!! Nu heb ik al iets tegen mijn acné.

maar na uren, dagen, 3 maand te zoeken heb ik de diagnose ook gevonden. Mijn supraspinatus is ontstoken vrees ik Supraspinatus dit is de plaats waar ik last heb.
Ik heb het gekregen van shoulder press, De Schouder: Het Impingement Syndroom dat haal ik hier uit.

Wat kan ik doen tegen deze blessure ?


Alvast eeuwige karma voor degenen die mij helpen hielpen;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven