Fitness Seller

rare periode...nog nooit eerder zoiets gehad. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik heb de laatste dagen zo een gevoel van, Waarom train ik nog?? dan heb ik geen zin om te trainen enzo, terwijl ik toch vooruit ga ( -+ 2 kilo per maand )...hebben jullie dat ook gehad?

anyway, ik blijf toch door trainen ondanks die gevoel >.<
 
Originally posted by Vinny
Ik heb de laatste dagen zo een gevoel van, Waarom train ik nog?? dan heb ik geen zin om te trainen enzo, terwijl ik toch vooruit ga ( -+ 2 kilo per maand )...hebben jullie dat ook gehad?

anyway, ik blijf toch door trainen ondanks die gevoel >.<
plus minus 2 kilo per maand ?, wat eet je dan allemaal ?
Want 2 kilo spiermassa per maand is niet haalbaar, jah het is haalbaar jah als je wat anders "eet".

mzzl rob
 
mijn eerste jaar...tot nu toe wat ik heb is 2 kilo per maand maar dat is niet de pure spiermassa, ook wat vet ^_^
 
Dan kan het idd goed 2 kilo p/m zijn, in je 1e jaar vliegen de kilos dr aan :D



Mzzl rob
 
Yep geen zin en te moe om te trainen.
 
Dat heb ik soms(vlak ervoor: heb geen zin) en na een half uur ga ik toch en als ik terug ben ben ik blij dat ik gegaan ben. Het opgepompte gevoel... heerlijk :D
 
Originally posted by Vinny
Ik heb de laatste dagen zo een gevoel van, Waarom train ik nog?? dan heb ik geen zin om te trainen enzo, terwijl ik toch vooruit ga ( -+ 2 kilo per maand )...hebben jullie dat ook gehad?

anyway, ik blijf toch door trainen ondanks die gevoel >.<

heb het ook tijdje gehad vorig jaar zomer toen het warmer was...

totaal geen zin om te trainen....

Maar ja gewoon doorgaan komt wel goed :)
 
ook last van gehad vooral als je n tijdje met t zelfde gewicht rondloopt
 
ja daar wordt je moe van.. je moet het gewicht ook in de sportschool laten als je weggaat :D
 
Originally posted by ErEf
ja daar wordt je moe van.. je moet het gewicht ook in de sportschool laten als je weggaat :D

lol @ eref.... haha ik lig hier krom man...

Maar ff on topic..

Ik heb er ook vaak zat last van, dat ik denk van, waarom doe ik dit...

Maar als ik goed na denk is het gewoon hetgene wat ik wil. Het enige wat je dan mist is gewoon die motivatie. Maar toch ga ik dan wel trainen.

Je moet altijd onthouden dat op het moment dat jij niet traint iemand anders wel aan het trainen is en als jij hem dan tegenkomt zal hij sterker zijn dan jou!
:D
 
Originally posted by ErEf
ja daar wordt je moe van.. je moet het gewicht ook in de sportschool laten als je weggaat :D

roflmao!!!
 
Ik heb dat in die 2 jaar dat ik nu train ook al geregeld gehad. Dan stop ik eens een week of 2, en begin dan weer met heel veel plezier terug zonder er schuldgevoelens bij te proberen hebben. Ik ben van het principe dat je beter 20 jaar kan trainen met af en toe eens wat tussenpauzes, dan enkele jaren op het uiterste en dan definitief te stoppen omdat je de ijzers begint te haten omdat het te veel een verplichting werd (zo ken ik nogal wat mensen). Er is meer in het leven dan trainen...

Na een week (hoogstens 2) zit ik dan weer terug aan de gewichten van voor de pauze... en heb terug veel meer plezier in het trainen, wat volgens mij ook belangrijk is om resultaten te halen.
 
Je kan misschien ander oefeningen proberen?? Een walkman opzetten, wat eigen muziek kan de geest wel es stimuleren.. Anders even een korte break nemen, kan wel es goed doen..
 
pumping iron kijken :)
 
Ik heb hier geen last van. Maar wel met al dat eten, dan denk ik: "hoe lang wil ik dit nog vol gaan houden". Maar met het trainen zelf absoluut niet.
 
Gaat wel voorbij.. Dat is met alles zo.. Als iets plots opkomt, gaat het meestal ook plots weg.. Hopelijk raap je terug alle moed bijeen en vindt je opnieuw een bron aan motivatie..

:)
 
Back
Naar boven