AndroidHealthClinic

Rare reclame, wie weet waar van? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

inferno87

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
1.910
Waardering
4
Ik zat tv te kijken (in dit geval rtl7) en tijdens de reclame kwam er een sneeuwscherm en toen kwam er een "kijkwijzer logo" (zo een ronde met in het midden een icoon) en deze leek erg op het "kijkwijzer coïtus icoon" maar dan met 2 mensen voeten en 2 kikkervoeten (alien voeten???).
Dit bleef zo'n 3 seconden staan en daarna flikkerend sneeuwscherm en er kwam een normale reclame.
Geen naam. niks nakkes nada, alleen hetgeen wat ik net omschrijf.

Dus mijn vraag: wie weet wat dit is?
 
Duidelijk geval van kikker-likken.
 
Blijkbaar is die graancirkel toch geen photoshop, aan de comments te zien bij dat Telegraafbericht – hoe dan ook een leuke stunt, de komende weken zal er wel meer info bekend worden gemaakt lijkt me
 
Kijk, deze mensen weten wat reclame maken is, deze dingen doen het altijd goed bij mensen.

En nog goedkoop ook zo'n korte reclame.
 
Waar is Musclebear nu?
 
Alien ****?
 
ja zag em vandaag ook, vroeg me al af waarvan het is...zal over een week ofzo wel duidelijk worden./
 
Haha, mijn schoonmoeder schrok zich kapot toen ze het laatst zag. Kon het ook niet laten om te vragen of ze weleens van alien-raping heeft gehoord, met heeeele grote groene derde beens. Ze heeft niet zo goed geslapen die nacht :roflol: lekker naief soms :P
 
Haha, mijn schoonmoeder schrok zich kapot toen ze het laatst zag. Kon het ook niet laten om te vragen of ze weleens van alien-raping heeft gehoord, met heeeele grote groene derde beens. Ze heeft niet zo goed geslapen die nacht :roflol: lekker naief soms :P

Tuurlijk niet....zij maar wachten op grote groene derde beens...
 
Back
Naar boven