MuscleMeat

Rare vochtophoping

Bezoekers in dit topic

knikker

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
2.798
Waardering
114
Sinds 4 dagen zit ik nu met een vochtophoping op mijn rechterenkel. Het is zelf zo veel dat ik mijn enkel niet meer zie en mijn tenen net worstjes zijn.
Ik zit in een test p 100mg eod en tren a 150mg eod kuur.
De tren heb ik er al uitgedaan bij mijn vorige shot gisteren om te zien of er verandering in komt.

Nu denk ik het volgende: Ligt het aan mijn nieren die niet goed funtioneren?
Denkt mijn lichaam dat ik zwanger ben? Ik heb dit al gezien bij zwangere vrouwen.
Of iets anders?
 
Beterschap kerel, maar zou meteen naar doktor gaan.
Als het de nier zou zij kun je het waarschijlijk ook merken met plassen.

vg
 
Het is wat donkerder dan normaal, maar dat zou kunnen zijn door men multivit. Hier zal ik ook mee stoppen om een verschil te kunnen zien.

voordeel: Mijn kuit heeft een pomp die zijn gelijke niet kent.
Nadeel: Ik kan er niet op wandelen en mijn tenen tintelen een beetje alsof het "slaapt".
 
donkere plas kan inderdaad door multivit komen, heb ik zelf ook.
morgen naar de dokter bellen kerel.
 
Zou ik effe dokter bezoeken bro.

Sterkte
 
Pfff, kan niet slapen door de druk op mijn kuit. De dokter woont wel naast mijn deur maar ik kan er niet raken. Ik blijf gewoon op mijn bureaustoel zitten en rol zo doorheen de kamer :)

Ik kan bijna niet op mijn voeding letten ook aangezien ik niets van shakes gebruik, en ik niet kan rechtstaan om een steak te bakken.
 
Pfff, kan niet slapen door de druk op mijn kuit. De dokter woont wel naast mijn deur maar ik kan er niet raken. Ik blijf gewoon op mijn bureaustoel zitten en rol zo doorheen de kamer :)

Ik kan bijna niet op mijn voeding letten ook aangezien ik niets van shakes gebruik, en ik niet kan rechtstaan om een steak te bakken.

K*t voor je bro. IK zou wel de dokter bezoeken.
 
Als dat diezelfde dokter is waar je vandeweek was ivm met je moeder en alle schrikverhalen die hij je heeft verteld zou ik maar ff ergens anders heen gaan-ziekenhuis.

daarnaast gaf je laatst aan dat het ook benauwd had. Pas maar op dat je niet ook vocht achter je longen hebt zitten.

Misschien is deze kuur je nietzo gegund. heb je al iets geslikt om vocht af te drijven?
 
Ik zal het nu nog ff aanzien, ik dacht dat ik vanochtend mijn bot van mijn enkel kon aanraken. Nu die tren eruit is hoop ik dat het beter word.

Volgens mij zal die dokter ook alleen maar zeggen dat ik meot stoppen ermee en dat kan ik ook bedenken zonder er 20euro voor te dokken.

Het is een andere dokter hier maar hij weet ook dat ik kuur.

Benauwd was het niet echt hoor, gewoon de conditie die wat slechter was en als ik uit een stomende douche kwam wat hijgen maar dat ging over.

En diuretica heb ik hier niet direct liggen dus ik zal nog 1 dagje wachten en daarna beslissen.

Rechtstaan lukt nog niet :(
 
hey knikker, ben je al naar de dokter geweest?
hoop dat het snel goed gaat met je kerel

mvg dennis
 
Ok dit is echt klote, het kriebelt om te gaan trainen maar ik kan nog altijd amper lopen. Vandaag mijn eerste stapjes gezet in mijn kot met veel pijn.
Beide voeten zitten opgezwollen, kuiten ook opgezwollen. Maandag zal ik toch naar de dokter gaan want dat is mijn gebuur, de spoed dienst die 1km van hier ligt zal ik nooit halen.
 
Als je kuiten nu ook al opgezwollen raken dan is er iets niet goed, ook als je tenen telkens tintelen kan er een blokering zitten in het bloedtoevoer (denk hierbij aan het heel de nacht op je hand hebben geslapen krijg je dat ook). Bij je hand gaat het weg zodra je er niet meer op licht. Als jij vocht vast houd wat niet weg gaat blijft het zo en kan het zeer gevaarlijk zijn!
Wil je niet opjagen maar wachten op je dokter is niet de beste optie.
Ga naar de EHBO en leg alles uit, laat je scannen enz.. Succes!
 
Vind ik ook kerel,niet altijd denken het gaat wel weg.

Ga naar de doc.
 
Als je kuiten nu ook al opgezwollen raken dan is er iets niet goed, ook als je tenen telkens tintelen kan er een blokering zitten in het bloedtoevoer (denk hierbij aan het heel de nacht op je hand hebben geslapen krijg je dat ook). Bij je hand gaat het weg zodra je er niet meer op licht. Als jij vocht vast houd wat niet weg gaat blijft het zo en kan het zeer gevaarlijk zijn!
Wil je niet opjagen maar wachten op je dokter is niet de beste optie.
Ga naar de EHBO en leg alles uit, laat je scannen enz.. Succes!

Ja, ik had vandaag graag gegaan maar ik zal er gewoonweg niet raken. Mijn fiets is kapot en lopen lukt gewoon niet zonder ondersteuning.
 
Ik ga vanavond toch gaan, zal op zeker spelen.
Wil ik nu mijn schoenen aandoen en kan ik er niet in ...
 
mhh, beide kuiten/enkels? Begint toch aardig in de richting van spoed te neigen hoor...
Staat je huid op spanning/voelt het hard aan? Heb je al geprobeert een wat langere tijd met de benen hoger te liggen dan de rest van je lichaam?

denk dat je toch een maat ofzo moet bellen met een auto..
 
Sinds 4 dagen zit ik nu met een vochtophoping op mijn rechterenkel. Het is zelf zo veel dat ik mijn enkel niet meer zie en mijn tenen net worstjes zijn.
Ik zit in een test p 100mg eod en tren a 150mg eod kuur.
De tren heb ik er al uitgedaan bij mijn vorige shot gisteren om te zien of er verandering in komt.

Nu denk ik het volgende: Ligt het aan mijn nieren die niet goed funtioneren?
Denkt mijn lichaam dat ik zwanger ben? Ik heb dit al gezien bij zwangere vrouwen.
Of iets anders?

Dat wordt een olifantsvoetje. Als het echt extreme vormen aanneemt kun je misschien bij een circus gaan werken.
 
zijdelings over gehad met iemand, opperde dat het door aromatisering verkregen oedeem kan zijn. Weet niet precies wat dat inhoud en diegene is geen arts oid... Hij had het over ari???, maar vertelde het wel dat het op deze manier koffiedik kijken is..
 
Maandag zal ik toch naar de dokter gaan want dat is mijn gebuur, de spoed dienst die 1km van hier ligt zal ik nooit halen.

Zeg kerel,even zomaar een vraagje,leef jij alleen daar in dat gat ofzo??
Je hebt toch zeker wel iemand die je ff kan helpen,familie of vrienden,buren(komt die dokter toch naar jou)
Ik vind 't stom als je niet kan lopen van de pijn,dat je dan maar blijft zitten.Er bestaat in Bels toch ook wel eerste hulp?
Lijkt me niet de oplossing zo.???
Sterkte ermee.
 
Back
Naar boven