Fitness Seller

Rare vraag: supplementen voor dieren

Bezoekers in dit topic

2Meter

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2015
Berichten
34
Waardering
4
Lengte
2m
Massa
112kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal,

Oké, voor het eerst in lange tijd post ik iets, en dan is het meteen een rare vraag...
Komt 'ie dan:

Ik heb meer magnesium nodig en ging dus op zoek naar geode kwaliteit voor een redelijke prijs.
Nu kom ik 1,5 kilo Magnesium Citraat voor 49,95 tegen:
Pharmox Paard & Pony Magnesiumcitraat | VITSTORE.COM | Vitaminen en meer
Je ziet het al, het is voor paarden bedoeld.
Maar:
  • "bestaat uit 100% puur magnesiumcitraat zonder toevoegingen"
  • "Pharmox maakt enkel gebruik van grondstoffen van farmaceutische kwaliteit"
  • Samenstelling: "magnesiumcitraat" (dat is wel logisch als je zegt dat 't zonder toevoegingen is he....)
Dus nu vroeg ik mij af, zou dat veilig zijn voor mensen?
Als het klopt wat er staat dan is het antwoord "ja", daar ben ik van overtuigd.
Maar misschien zijn er van die regeltjes dat je als de hoeveelheid "toevoeging" of vervuiling onder een bepaalde drempel zit, het niet vermeld hoeft te worden?
En als dat zo is, dan is die drempel misschien voor diervoeding wel hoger dan voor menselijk gebruik?

Is er hier iemand die daar iets van weet?
Alvast bedankt.

En, het gaat er mij niet om dat ik per definitie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten; ik kwam het tegen en begon mij bovenstaande af te vragen.
 
What
The
Fuck
 
Zo'n gekke vraag vind ik het niet. Zou kapot voordelig zijn.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ja hoor, gewoon geschikt voor mensen!
Zolang het human grade of pharma grade is, is het prima
 
Anders mail je even de website om zeker te zijn, ze gebruiken ook een live chat. Stay safe.
 
Kan prima, vergeet alleen ook niet een drugsweegschaal erbij te kopen om een paar honderd milligram af te wegen.
 
Kan prima, vergeet alleen ook niet een drugsweegschaal erbij te kopen om een paar honderd milligram af te wegen.
Serieus ? Dan heb ik weer iets bijgeleerd want ik dacht dat dit echt niet kon.
 
Als je een berichtje hebt gestuurd laat je het dan weten in het topic, als het kan schaf ik dit ook maar eens aan :).
 
Je hebt ook efidrine tabletten voor honden ( bij honden worden deze tegen incontinentie voorgeschreven)
 
Als je een berichtje hebt gestuurd laat je het dan weten in het topic, als het kan schaf ik dit ook maar eens aan :).
"Bedankt voor uw bericht! We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op."

Ik hou je op de hoogte zodra ik antwoord krijg ;)
 
"Bedankt voor uw bericht! We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op."

Ik hou je op de hoogte zodra ik antwoord krijg ;)

Thanks man!

tren is toch ook voor dieren?
En clenbuterol en boldenone, etc.
Je hebt ook efidrine tabletten voor honden ( bij honden worden deze tegen incontinentie voorgeschreven)

Heel dbb straks aan de dieren medicijnen en supplementen :D.
 
Serieus ? Dan heb ik weer iets bijgeleerd want ik dacht dat dit echt niet kon.
Jazeker, in dit geval is het zuiver magnesiumcitraat en dan kan het.
 
Hihihihieeeee, ik gebruihihihihinnik dit al jaaaren prrrrrrrrr. Hihihinikgoed spul hoor, prrrrrrrrrr.
 
Kan prima, vergeet alleen ook niet een drugsweegschaal erbij te kopen om een paar honderd milligram af te wegen.
Uhm... Crap... Dat was ik even vergeten.
Jij noemt het een drugsweegschaal maar tijdens mijn studie gebruikte we die Mettler Toledo balansen dagelijks. Helaas zijn die krengen vreselijk duur en een tweedehandsje zal ook niet zo makkelijk te vinden zijn vrees ik.

Tsja dat gooit wel wat roet in het eten want langdurig overdoseren is ook niet echt gezond.
Al is het vrij makkelijk vast te stellen; als je aan de schijterij bent, neem je te veel...
 
Laatst bewerkt:
Uhm... Crap... Dat was ik even vergeten.
Jij noemt het een drugsweegschaal maar tijdens mijn studie gebruikte we die Mettler Toledo balansen dagelijks. Helaas zijn die krengen vreselijk duur en een tweedehandsje zal ook niet zo makkelijk te vinden zijn vrees ik.

Tsja dat gooit wel wat roet in het eten want langdurig overdoseren is ook niet echt gezond.
Al is het vrij makkelijk vast te stellen; als je aan de schijterij bent, neem je te veel...
Digitale precisie weegschaal (20g Max / 0,001 g Resolutie)
 
Back
Naar boven