MuscleMeat

Rate deze kuur en iemand ervaring?

Bezoekers in dit topic

filthy pump

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2020
Berichten
46
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Beste BB'ers

W1/10 250 Test e
W1/5 400 Deca
W5/10 400 Masteron e

Nakuur 20mg clomid 8wk

Ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Zou niet zo kort deca doen, neem dan npp
 
Waarom niet en wat is npp?
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Oke snap um
 
Hetzelfde maar dan sneller en korter werkend toch?
 
8 weken nakuren met 20 gram?

En het is je eerste kuur, hou het gewoon op wat test en ga niet eigenwijs doen door een halve bulk en halve cut kuur te doen.

ik bulk dus al wat maanden langer maar zonder aas. Wat betreft aas ben ik nog echt een beginner. Alleen anvar only gedaan en wil daarom niks rushen met aas en zat daarom voor maart en april aan w1/5 250 test e w6/7 500 en w8 250 te denken maar ik vind t zonde als ik extra gains verlies door cutten omdat ik dat dan ook zonder gear ga doen.
 
Ik snap je wel maar ik kwam deze kuur tegen bij robbert wolters en wil het liefst droog uit een kuur komen ipv waterig op strand straks. Wat vind je daar van?
 
8 weken nakuren met 20 gram?

En het is je eerste kuur, hou het gewoon op wat test en ga niet eigenwijs doen door een halve bulk en halve cut kuur te doen.
Ben altijd op t strand van de zomer en wil dan niet waterig zijn vandaar. Als ik cut inzet verlies alles of onnodig veel toch?
 
Waarom zijn mensen altijd zo bang voor een beetje vocht..

als je daar zo bang voor bent blijf dan natty tot na de zomer en doe dan een kuur.

dat vocht valt echt wel wat mee, helemaal als je niet gek doet met je voeding en je vet% prima is.
 
Ben altijd op t strand van de zomer en wil dan niet waterig zijn vandaar. Als ik cut inzet verlies alles of onnodig veel toch?

Begin dan binnenkort met bulk - cruise - cut.

Zonde om zo bang te zijn voor wat vocht en vet tijdens je eerste blast.
 
Begin dan binnenkort met bulk - cruise - cut.

Zonde om zo bang te zijn voor wat vocht en vet tijdens je eerste blast.
Oke goede feedback met hoeveel en hoelang zal ik dan eventueel cruisen?
 
Kan ik bvb 8 weken bouwen op 250/500 test only en dan daarna 4 weken cruisen op 125 en daarna cutten of in die 4 weken 125 cruise al cutten?
 
Kan ik bvb 8 weken bouwen op 250/500 test only en dan daarna 4 weken cruisen op 125 en daarna cutten of in die 4 weken 125 cruise al cutten?
Als je dit allemaal nog moet vragen, zou het dan niet verstandiger zijn om je wat meer in te gaan lezen?

Nu neem je zo maar een schema over ...
 
Test e
250 w1/5
500 w6/7
250 w8

is iom coach en ga van het weekend inhoudelijk over hebben. Hier ben ik benieuwd naar ervaringen/meningen/info
 
Test e
250 w1/5
500 w6/7
250 w8

is iom coach en ga van het weekend inhoudelijk over hebben. Hier ben ik benieuwd naar ervaringen/meningen/info
Waarom op en af bouwen?

maak het niet zo moeilijk.
 
Test e
250 w1/5
500 w6/7
250 w8

is iom coach en ga van het weekend inhoudelijk over hebben. Hier ben ik benieuwd naar ervaringen/meningen/info
Goede coach man !
Laat ons na het weekend weten waarom je coach voor deze opzet kiest.
 
Back
Naar boven