1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Rate het forum

Discussie in 'Peilingen' gestart door Sanca, 1 sep 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
Tags:
Aantal stemmen: 38
?

Welk cijfer geef je het forum ?

1. 1

0 stem(men)
    0,0%
  2. 2

0 stem(men)
    0,0%
  3. 3

0 stem(men)
    0,0%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

1 stem(men)
    2,6%
  6. 6

4 stem(men)
    10,5%
  7. 7

15 stem(men)
    39,5%
  8. 8

9 stem(men)
    23,7%
  9. 9

3 stem(men)
    7,9%
  10. 10

6 stem(men)
    15,8%
  1. UnCompress

UnCompress Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    2.603
    Geslacht:
    Man
    Top :thumbup:

Ik had me er bij neergelegd dat het nooit meer ging gebeuren.
    Aangepast naar voldoende.

Sanca vindt dit leuk.
  2. Sanca

Sanca Cyborg pirate Super Mod Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    12.149
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    104kg
    Vetpercentage:
    1%
    Dit komt omdat google van 2010-2013 de algoritmes heeft aangepast voor google zoekrobots wat ten nadele was van forums.

Heel veel forums hebben toen 10-50% zelfs van zoekmachine verkeer verloren (afkomstig van google).

Verbetering van de software (xenforo 2.0 doet het bv. beter, wij hebben 1.5) en bepaalde opties verbeteren dit voor een groot deel.

Mensen vinden het forum vooral via google en daar zijn we afhankelijk van. Facebook is niet echt ten nadele voor een forum zoals dit (niche), maar heeft wel effect op het surfgededrag (alles moet zo makkelijk mogelijk gaan).

Maar het ligt dus vooral aan de google algoritmes en dit proberen forumbeheerders al jaren te verbeteren om weer zoals vroeger te ranken. We hebben zelf nog 30% groeimogelijkheden als Nederlands forum.

Tijl had vooral de forumsoftware veranderd omdat vBulletin 3.8 (de oude software) niet meer geupdate werd met beveiligingsleaks tot gevolg en de nieuwe vBulletin (4 en 5) software niet zo goed is (bodynet en bodybuilding.com bv.)

We draaien nu XenForo wat ontwikkeld is door de oude softwareontwikkelaars van vBulletin 3.8, die hebben in 2010 het bedrijf gestart nadat vBulletin was overgenomen door een ander bedrijf.

Dealers uitgezonderd komt een ban er niet van vandaag op morgen en krijgen de leden meer dan kansen genoeg, het is ook niet dat je hier helemaal niets mag doen of zo :o
    Bedankt voor de rating ;)

Orgasmatron en bascross vinden dit leuk.
  3. bascross

bascross Colossal Veteran

Leuk Bevonden:
    1.956
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m97
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    14%
    Kan me niet herinneren dat er laatste tijd leden zijn gebanned die iets toevoegen. En Angelus is een retard.

4. Arminius

Arminius Gargantuan Crumbum Elite Member

Leuk Bevonden:
    6.372
    Wat een smeerpoetsen bij Google. Ik dacht dat de interesse in bodybuilding, powerlifting en strongman gedaald was.

bascross en The Donald vinden dit leuk.
  5. GeenEiwittenVoorJe18Bent

GeenEiwittenVoorJe18Bent Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    567
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    71kg
    Vetpercentage:
    13%
    Denk dat er wel degelijk nog interesse is, maar het aantal gastjes dat geen kennis heeft en/of te vroeg begint met kuren is aan het toenemen denk ik?

6. remonmn4

remonmn4 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    430
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    100kg
    Een magere 7.
    Dat ligt niet zozeer aan het forum zelf, maar meer aan het feit dat forums niet meer the place to be zijn helaas.

En bijna alles is inmiddels al eens gezegd en geschreven en vluchtig en oppervlakkig(zoals Facebook en Instagram) overheerst momenteel.
    Vooral de filmpjes en vlogs, dat mis je hier wel.

Wat ik nog steeds een grote fout vind, maar wat niets te maken heeft met de verminderde belangstelling waarschijnlijk, is de naamsverandering.
    Ik blijf het stug DBB noemen. :)

bascross vindt dit leuk.
  7. The Roadwarrior

The Roadwarrior Dutch Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    150
    Geslacht:
    Man
    Een 7
    Er is genoeg info te vinden en het is af en toe even bladeren door de stickies na wat relevante info.
    Maar daarentegen worden er genoeg nieuwe topics geopend waar iemand dan een link naar een onderzoek of artikel plaatst.
    De censuur door google vind ik dan nergens over gaan maar snap wel dat jullie je daar aan moeten houden. Anders was het een 8 geweest.

Sinds afgelopen weekend heb je me verteld dat ik alle ads kan blocken. Dat maakt het forum voor mij dan weer wat aantrekkelijker. Visueel dan.

En deze uiteraard :sigar:

8. Robke78

Robke78 Town Drunk Elite Member

Leuk Bevonden:
    9.891
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m72
    Massa:
    91kg
    Vetpercentage:
    12%
    Logjes zijn nog ok. Gewoon voor de gezelligheid.

Censuur? Tja. Door de wet en Google kan je hier haast niets meer posten. Vooral de aas sectie maar ook bv als je een plaatje wilt posten, ondanks dat het wijd verspreid is, Google nog steeds zegt dat het niet ok is.
    En dan natuurlijk her en der posts en links die verwijderd worden, naar bepaalde webshops (supps & trainingsmateriaal) omdat het niet strookt met 'het beleid'.

Daarbij nog het verdwijnen van enkele belangrijke users, door oa de censuur, maakt het forum eigenlijk enkel maar een forum voor de gezelligheid.

Als je echt interesse hebt in info ivm bb'ing, kom je hier maar van een kale kermis thuis.

De updates van @RFFNCK natuurlijk buiten beschouwing gelaten. Bedankt btw ;)

hoxyz vindt dit leuk.
  9. RFFNCK

RFFNCK Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    4.756
    Geslacht:
    Man

Grote S en mat vinden dit leuk.
  10. JL.

JL. Cool Novice Elite Member

Leuk Bevonden:
    28
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    9%
    De mensen die het forum onderhouden een dikke 10 voor de inzet.

Het geval met "verboden middelen aanbieden en vragen" is perfect. Doe je dit niet word het een marktplaats voor dealers en is de info niet meer betrouwbaar.

Helaas heb ik een 8 moeten geven, dit omdat er veel mensen zijn die te veel roepen en schreeuwen. Dit in plaats van de gevraagde info te verstrekken. Terwijl info volgens mij toch wel één van de grootste redenen is Van dit forum.

Ben je wat langer op het forum weet je ook precies de mensen te vinden in een topic waar je oprecht, uitermate goede informatie van vergaard!

RFFNCK vindt dit leuk.
  11. Orgasmatron

Orgasmatron @ your service Elite Member

Leuk Bevonden:
    954
    een 10 vanzelfsprekend, alleen al uit nostalgie. vroeger was het een stuk leuker met al die gekke leden. het leek hier soms alle dagen kermis :D

het familiegevoel dat er heerste is een beetje weg. heb hier de tijd van m'n leven gehad, leuke mensen leren kennen, veel bijgeleerd, heel veel gelachen.

jammer dat Big-T er niet meer is en EricR niks meer post, een duidelijk merkbaar gemis.

soit, ik blijf eeuwig dankbaar.

Sanca vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina