Fitness Seller

Rate My Picture! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De jonge jaren dat ik in de sportschool alleen pecdeck en crunches deed zal ik niet meerekenen. Train 2,5 jaar waarvan heel recent op en top met voeding bezig. Heb dat altijd zwaar onderschat en groeide gewoon niet.

Ik ben 179 cm met 74 kg. BF 10% laatste meting

Je ziet er wel goed uit voor die stats. Ik had je zwaarder geschat.
 
zou ik voor willen tekenen, netjes!

enkel met voeding en hard trainen ?

zoja wil ik wel wat voeding tips, mvg
 
Good ol DBB die reacties.

Stond er afgelopen zomer in bedenk ik me nu, echt lang geleden. Tijd vliegt.

Was 500 euro voor 3 uur werk, who cares really.

Aangezien dit toch mijn topic is en ik het niet 1,2,3 kan vinden op het forum. Hoeveel kaneel is goed in je post-workout shake? Lees overal dat het goed is, maar niet hoeveel erin moet. Ik ga snel aan de schijterij van dingen dus als ik er een potje in gooi kan ik de komende 3 weken niet trainen en ben ik morgen waarschijnlijk blind.

Merci

Ikzelf neem 1-2 gram kaneel, Heb ergens gelezen dat je met 0,5 Gram al effect had.. bron weet ik niet meer..
 
Moest je poseren voor een reclame in de linda? Me vriendin wel, zal morgen is vragen of ze hetzelfde kreeg.
 
nice gekke abs, heb ongeveer iets meer massa, maar men bf ligt wat hoger

wat doe je van cardio ?
 
Zo mag je gezien worden op het strand (H)
 
Goed fysiek, zal het goed doen bij de vrouwtjes, niets te klagen. Maar geen streeffysiek ofzo. Gewoon lekker door knallen, je bent iig goed bezig.
 
Moest je poseren voor een reclame in de linda? Me vriendin wel, zal morgen is vragen of ze hetzelfde kreeg.

Klopt, was vorige zomer in juni. Het paradijs editie of iets dergelijks.
 
Echt dik goeie genetische aanleg heb je.. No Cardio Zulke abs.. Gast..
 
Echt dik goeie genetische aanleg heb je.. No Cardio Zulke abs.. Gast..

Ik ben gewoon broodmager begonnen en aan bulken doe ik niet ;)

Over de voeding:

Denk dat velen hier zich in kunnen vinden, zeker degenen die naar school gaan of nog in de beginfase zitten. Toen ik net begon nam ik vol enthousiasme voor school mijn eiwitshake, tijdens de pauze at ik wat boterhammen en at je aanzienlijk meer dan je klasgenoten. Kocht je bijvoorbeeld "Vifit" of een wit pistoletje met 1 plakje kipfilet op school omdat je dacht dat je dan goed aan eiwitten kwam, kwam je thuis at je wat de pot schaft, nam je na het trainen nog een shake en met geluk 's avonds nog een bak kwark en ging je met een gerust hart slapen omdat je zeker wist dat je nu genoeg binnen had gekregen.

Well those days are over.

Tegenwoordig gaat het ongeveer zo, ik hou me niet aan een vast schema dus het varieert per dag.

Ontbijt: 4/5 gekookte eieren. Alleen het eiwit, laat het geel in 1 ei zitten. Banaan. Glas melk + glas jus d'orange. Boterham met overdreven veel plakken kipfilet.

Maaltijd 2: Grote hand pina's/walnoten/amandelen. 500 ml shake (BulkPowders). Fruit.

Maaltijd 3: Kipfilet (vlees). Noten. Kipsalade of een blik tonijn met wat brood.

Maaltijd 4: 50% van het avondeten, over het algemeen alleen het stuk vlees. Dus kipfilet of biefstuk.

Maaltijd 5 (post-workout): 500 ml shake + kaneel + resterende avondeten voor de koolhydraten en eventueel een banaan.

Maaltijd 6: 500g kwark met stukjes appel of iets dergelijks, als het spul maar te vreten is.

Zo zien tegenwoordig mn dagen er ongeveer uit en dan kan het nog steeds beter. Maar met deze aanpassing vliegen de kilo's er bij mij in ieder geval aan en mn vetpercentage blijft gewoon laag. Ik heb ooit op 13% gezeten en volgens mij ben ik daar nooit overheen gegaan.
 
Goed fysiek, zal het goed doen bij de vrouwtjes, niets te klagen. Maar geen streeffysiek ofzo. Gewoon lekker door knallen, je bent iig goed bezig.

Geen streven inderdaad, daarom ben ik nog flink aan de gang. Motivatie is beter dan ooit. Ik geef Pumping Iron de schuld.
 
****.. jij hebt aanleg en ik niet :(
 
Heel netjes man, ga zo door! ik zelf hou tog meer van brute massa en laag bf(Y)
 
Back
Naar boven