AndroidHealthClinic

Rate the signature boven je! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

12/10 (kort, grappig, irriteert niet en je hebt een geile avatar en dan krijg je 2 pluspunten, dat weet iedereen)


de mijne moet dringend eens vervangen worden door een quote van sniperx... er is gewoon teveel onzin gepost door hem om een makkelijke keuze te kunnen maken.

6/10 omdat het ook daadwerkelijk geen sense maakt :p (en +2 voor je avatar)

8/10
 
Nee Michael Jackson - Man In The Mirror

0/10, MJ is dood en plots vinden alle ukkies die eerst enkel naar lame ass jumpmuziek luisterden hem geweldig en vliegen de citaten in het rond:army:
 
0/10, MJ is dood en plots vinden alle ukkies die eerst enkel naar lame ass jumpmuziek luisterden hem geweldig en vliegen de citaten in het rond:army:


als je goed hebt opgelet in andere topics, dan wist je al dat ik geen jumpmuziek luister.. en ben opgevoed met MJ muziek. Het eerste album dat ik kocht was zelfs van Michael Jackson.
dus ga niet iedereen over 1 kam scheren;)

en dude, wie noem je een ukkie.
je bent 1 jaar ouder xD
 
Laatst bewerkt:
sorry ik zal het goed maken!

7/10

leuk citaat.
 
marvin17

ik weet niet van wie dat citaat is maar het is allesinds mooi en een ideaal dat we allen zouden moeten nastreven.
 
als je goed hebt opgelet in andere topics, dan wist je al dat ik geen jumpmuziek luister.. en ben opgevoed met MJ muziek. Het eerste album dat ik kocht was zelfs van Michael Jackson.
dus ga niet iedereen over 1 kam scheren;)
7/10 dan:p
marvin17

ik weet niet van wie dat citaat is maar het is allesinds mooi en een ideaal dat we allen zouden moeten nastreven.

5/10, ik vind het maar een beetje een saai citaat (en dat citaat van marvin komt van michael jackson, is 2 of 3 posts geleden nog eens gezegd geweest:o)
 
Om 2:45 nog een sig raten, goed bezig. ;)

Amerikaans gezegde? Vaag 4/10

Het is een citaat van een amerikaan, volgens mij is het geen gezegde.
Het betekend dat het niet altijd het beste is om ergens als eerste bij te zijn, Dat het soms beter is om af te wachten en iemand anders de fout te laten begaan en dan zelf van andermans fouten leren en het wél goed doen.

"The early bird gets the worm" is een gezegde, iemand heeft daar "but the second mouse gets the cheese" achteraan geplakt om te zeggen dat het niet altijd het beste is om eerste te zijn.

(The early bird may get the worm -> De eerste vogel krijgt de worm, waarmee wordt bedoeld dat je ook geluk kan hebben als je er als eerste bij bent.)
(The second mouse gets the cheese -> Muizenval, de eerste muis gaat op de kaas af en wordt gedood door de muisenval, maar als de muizenval eenmaal dicht is dan ligt de kaas voor het oprapen voor, jawel, de 2e muis.)


7/10 dan:p


5/10, ik vind het maar een beetje een saai citaat (en dat citaat van marvin komt van michael jackson, is 2 of 3 posts geleden nog eens gezegd geweest:o)

haha dat sniperX citaat lijkt alsof het uit een of ander tom clancy boek komt.. masterlijk gewoon! 10/10
 
Laatst bewerkt:
Nette sig wel, uber betekenis
 
:eek: jij speeld 3 games tegelijk. ik had altijd maar eentje die ik tering hard ownde :D

7/10
 
10/10

Een melklover.
 
9/10


gvd mc chick 1/10 dan
 
10/10

mac acties is the shit.ik krijg al vip treatment bij de mac:D
 
Melk is goed. De spelfaut en zinsconstructie wat minder.

7/10.
 
Melk is goed. De spelfaut en zinsconstructie wat minder.

7/10.

he fok man, ik ben bij NED met een 6,1 overgegaan :D. maar ik zie hem nu ook ;)


beetje saaie sig... 4/10 omdat je veel karme hebt ;)
 
Saaie sig vrees ik. 6/10.
:D
 
Back
Naar boven