Fitness Seller

Ratko's balkan road to aesthetics

Bezoekers in dit topic

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Beste forum leden,

Sommige zullen mij al kennen van mijn T5 ervaring/sides log die ik heb gehouden (zie: https://forum.bodybuilding.nl/topics/ratkos-eca-stack-t5-sides-ervaring-trainings-log.395553/)

Was mijn eerste x dat ik een log bijhield en vond het een toffe ervaring. Wou eigenlijk na me log stoppen met loggen maar toch besloten om een log te openen.

Ik in het kort:
Bosnisch.

Training die ik hanteer:
Leg push pull rest repeat. Variatie tussen pomp en power days.

Voeding
If it fits your macros. Eet wel altijd zo veel mogelijk gezond. Niks gaat achter over zonder gewogen en gerekend te hebben :p
Ohja i love peanut butter!

Cardio
Fak cardio
kidding moet aesthetic worden :o

Gewicht:
82kg

Pr's
Deadlifts 2x155kg
SKWAATS 1x120kg ATG
Bench 4x95kg
Rack pull 2x200kg

Zal dagelijk me trainingen posten. Misschien fotos ff kijken.. (Wilt iemand me fysiek zien hoe het er nu uit ziet, zie eca stack log. Op dit moment laatste pagina.)

Af en toe videos maken misschien ook mogelijk.

Feel free to follow me.

Enige vragen stel ze maar beantwoord ze wel.



let-the-gains.jpg
 
first in!
 
Vandaag geen training omdat gym 2u closed :( moet werken tot 5. Morgen weer knallen met legs. Hopelijk deze x wel kunnen squatten.

Vnaaf misschien kfc eten voor de proteins :p
 
Ik in het kort: Bosnisch :D
Ben zelf ook geboren in Bosnie.

Succes kerel!
 
Ik dacht dat je met Balkan, balkan pharma bedoelde :p maar in! Ben benieuwd
 
Servisch/nederlands hier , all in :)
 
Status vannochtend.

image.jpeg
 
In! Goeie omschrijving van jezelf, lekker kort
 
Gister dus rustdag, a day without gym is a day without gainz. Vandaag weer knallen! Legs met optie tot abs. Ligt aan me zaakwaarnemer, en daarmee bedoel me energie na squats.

Zo eerst werken. Rond half 10 gymmen. Wooot.
 
Gister dus legs gedaan. Ging wel echt lekker. Voor het eerst in me leven legs met spotter gedaan. Waarom nooit eerder? Omdat je ook geen zeep moet oprapen wanneer iemand anders het laat vallen in de gevangenis...

Met spot is toch wel anders squatten. Je voelt je minder angstig en ging best goed. Best raar wat een spotter door er alleen bij te staan kan doen. Die hersenen van ons gunnen die gainz niet -.-"

Legs dus met eindelijk squats :D!!

Squats 90 graden.
Warm-up 50kg 8x 2 sets

10x70kg
10x90kg
(Vanaf hier spotter erbij die bood het aan. Ik train eigenlijk de afgelopen 2 maanden squats gewoon 4sets van 90-95-100-100 kg 8x..)
8x110kg <- woot spotter deed niks
5x120kg <- WOOT NOG STEEDS NIKS!!1
3x130kg <-new pr..
Voelde me benen hier al aardig.. Rip..

Squats dus wel oke gegaan..
wel oke?? Kging kapot lekker nieuw pr alles :D

Prone leg curl
10x68kg
8x72kg <- dat squat feels slaat in
8x81kg
8x81kg

Leg extension
8x77kg
8x85kg
8x113kg
8x max weight.

1 oefening calves tof failure 5 sets.

Daarna nog 2x gym doorgelopen met barbe walking lunges.

Bij me 2e rondje kwam er een oude vrouw langs, die zag dat ik bezig was, bleef ze midden in me pad staan.. Wou bijna die barbell pakken en beginnen met smijten. Ik zeg rustig; pardon mevrouw.. (Doet alsof ze me niet hoort.. Roid rade kicking in) Ik nog een x beetje geirriteerd: pardon mevrouw.. Ze kijkt me aan zucht uit en gaat aan de kant. Snap niet wrm sommige zo moeten doen. Geen gains gunnen enzo..

Op dit moment de trap afgerold omdat legs kapoet. Vanavond push day! Shoulder tricep chest :D

Straks rond 1-2uur misschien ff 45min cardioen op low intensity. Tegelijk suits kijken.

b3501215e2bfc8457322111ce011553c.jpg
 
Sta nu ongeveer 1,5-2 weken op 82kg. Hou me voeding nog ff paar dagen zoals het is. Heb de afgelopen 5-6 dagen ook weinig cardio gedaan ivm tijds gebrek. Nu weer meer tijd dus meer cardio. Sta ik maandag-dinsdag nog steeds op 82.. Dan kcal verlagen. Nu omw gym om te cardioen en suits te kijken :D
 
aaah eindelijk een normale log count me in ratko
 
Zojuist push gedaan. Concentratie op kracht. Ging wel echt lekker. Zag aardig wat mensen mij miren :D

Flat dumbell press
5x30kg
5x35kg
5x40kg
4x42,5kg

Incline dumbell flys. Doe deze voor het eerst sinds weet niet meer. Kut oefening is het. Was ff zoeken naar wat ik kon duwen. Denk dat ik uiteindelijk wel hoger kon..
5x18kg
5x18kg
5x20kg
5x20kg

Paused smith incline bench eerste x in me leven dat ik dit doe. Chest was hierna wel echt vol gepompt. Moet nieuw t shirt kopen :o
6x40kg
6x40kg
5x50kg
5x60kg

Dumbell side raises.
Telefoon liep hier te kloten en was te gezellig. Niet bijgehouden :( sorry..

Sested Smith shoulder press
8x40kg <- was vergeten dat het power day was lol
5x45kg
5x50kg
5x55kg

En 3 powersets tricep, maar telefoon op godver.maar tricep was wel opgepompt.

Training was wel echt goed vandaag. Hem zojuist me tshirt weggegooid omdat klein. Lolzz. Morgen pull day. Sochtends geen cardio omdat werk 0900-1400.. Misschien na werk als motivatie in de buurt is. Anders rip.

Voor training ff back foto gemaakt.

image.jpeg
 
Dumbells flys zijn sowieso kut, met cable is zoveel fijner! Goeie training man.
 
Back
Naar boven