MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Aller eerst heb ik geen idee of ik het hier mag posten omdat het geen AAS is, maar wel een verboden middel.. Dus als het niet in de goede sectie is, aan de mods om het te verplaatsen :)

Mij is opgevallen dat er aardig wat vraag is naar de werking van ECA stack. Ik heb zelf ook niet echt veel topics kunnen vinden waar er duidelijke antwoorden zijn. (zijn er wel paar, maar toch zie ik veel onbeantwoorde vragen). Dus ik dacht maar is even actie te ondernemen :p

Ik lees dat er aardig wat mensen zijn die twijfelen of ze het moeten gebruiken of niet. Dit komt door twijfel of het echt werkt, de angst voor sides en wat de ervaringen zijn.

Ik heb vandaag bij mn leverancier besteld, en verwacht het morgen/overmorgen binnen te hebben.


Ik ga dus hier een klein logje houden voor de geïnteresseerden betreft mijn ervaringen/sides/effecten met de ECA Stack T5.
Volgens mij mag ik niet specifiek een merk roepen dus daarover nu nog even niks.

Ik ga geen trainingen posten, geen voeding posten. Mits er interesse is dan wil ik zo nu en dan me voeding en training posten.

Stats last summer:
183cm
84kg <--- Was net terug van vakantie, en 50% serieus bezig. Sinds augustus 100% serieus bezig (voeding, training)
vp: <--- Spiegel is me beste vriend.
Bench: ?
Squat: ?
Deadlifts:?

Stats na 3-3,5 mnd cutten(16-11-2015):
183cm
76kg <-- Wou een keer goed diep cutten. Doen we nooit meer dit dus... (had beter pindakaas kunnen smeren)
vp: <--- Spiegel is me beste vriend.
Bench: 4x60kg
Squats: 10x70kg
Deads: 1x120kg

Stats op 24-03-2016
183cm
85.7kg <--2e week cut. Kom van de 86.9
vp: <--- Spiegel is me beste vriend..
Bench: 4 x 95KG
Squats: 2 x 110kg ATG
Deadlifts: 2 x 155KG

Mijn doel is om tegen het eind van de lente/begin van de zomer rond de 80kg te wegen en een satisfied bf te hebben. Qua kracht zo veel mogelijk proberen te behouden
.
Cutt nu op 3000kcal. Probeer rond de 300gr per week te verliezen.


Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Update 25-03-2016
Krijg de stack wss morgen binnen. Morgen is een standaard werkdag voor mij en de gym is tot 1700 open dus geen training. Zal wss aanstaande zondag of maandag beginnen.

Moment van inname:
Voor mij zal de inname zeer waarschijnlijk in de ochtend zijn. Wekker gaat 0700 en ik zit 0745 op de fiets om vervolgens 0830 op stage te zijn. Zal de capsule of voor me ontbijt innemen, na me ontbijt of nadat ik op stage ben aangekomen. Heb het idee dat als ik het voor het fietsen neem het als een PWO gaat werken en zn werking dus minder goed zal doen als ik op stage ben.
Opbouwen met 1 capsule. Waarschijnlijk in loop der tijd naar 2 capsules.

Update 26-03-2016
Ik heb de T5 binnen. Ik ben denk ik een van de gelukkige want ik heb er 64 ipv 60 :D
Ik zal morgen beginnen. Eerste zal bij het ontbijt genomen worden. Weet niet precies hoelaat want vanavond is chill avond ;)
Ik weet niet of ik foto's mag posten van die T5, maar ik post ze gewoon. Als het niet mag graag een melding, dan haal ik ze er weer af.

T5-1.JPG


T5-2.JPG


T5-3.JPG
 
Laatst bewerkt:
Topper ik ben in! Ik zit zelf ook rond te neuzen naar een ECA stack, of alleen de E haha.
Zou top zijn als je je ervaringen deelt.
 
In, al denk ik dat t5 niet heel erg veel doet voor vetverbranding.
 
In, al denk ik dat t5 niet heel erg veel doet voor vetverbranding.
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik er ook niet al te veel van. Ik geloof meer in goede voeding en training. Maarjah heb van mensen in me omgeving begrepen dat het degelijk werkt. En de reacties hier op dit forum zijn ook verdeeld. Dus vandaar dit topic.

Leuk dat je volgt!
 
Hoeveel kost dit goedje om 1 maand te gebruiken?
 
Flinke progressie op de bench in 4,5 maand tijd.
Netjes !
 
het doet prima wat het moet doen maar je moet er geen dnp achtige fat loss of dmaa achtige stim effecten van verwachten
 
Ik ben benieuwd, in!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
On the road to zion,

Bob Marley enzo

Maarre

Hoeveel capsules/tabs zitten daar in dan voor die 35€
 
Flinke progressie op de bench in 4,5 maand tijd.
Netjes !
Thx man, heb op sommige dagen met een powerlifter getraind dus qua kracht is het idd goed gegaan :D
het doet prima wat het moet doen maar je moet er geen dnp achtige fat loss of dmaa achtige stim effecten van verwachten
Zo een vermoeden had ik al. ;)
On the road to zion,

Bob Marley enzo

Maarre

Hoeveel capsules/tabs zitten daar in dan voor die 35€
60 caps. Zal een foto posten als ik ze heb.
 
Net ook ff een potje besteld. Ga 'm gewoon op lege maag met m'n pwo (the curse) nemen en dan knallen, ben benieuwd.

Ephedrine 30mg
Caffeine 130mg
Asprin 30mg
Narnegin 90mg
 
Thx man, heb op sommige dagen met een powerlifter getraind dus qua kracht is het idd goed gegaan :D

Zo een vermoeden had ik al. ;)

60 caps. Zal een foto posten als ik ze heb.
ga maar niet uit van 60.. soms zitten er meer in en soms minder
 
in ,heb vorige cut t5 gebruikt, ging er goed op, maar einde van mn cut wel veel last van duizeligheid tijdens de training. Ikzelf ga nu monster gebruiken in de laatste 6weken van mn cut, over 3weken dus.
 
in ,heb vorige cut t5 gebruikt, ging er goed op, maar einde van mn cut wel veel last van duizeligheid tijdens de training. Ikzelf ga nu monster gebruiken in de laatste 6weken van mn cut, over 3weken dus.


Ik had buiten mijn trainingen ook erg last van duizeligheid.

Zodra ik ook maar iets te snel opstond werd het echt zwart voor mijn ogen en moest ik mij echt ergens aan vasthouden.

Vond het geen chill goedje, met alle side effects die ik ervan kreeg not de moeite waard.

Wel chill als preworkout , maar de sides.....brrrrr
 
ga maar niet uit van 60.. soms zitten er meer in en soms minder
Ben benieuwd!
in ,heb vorige cut t5 gebruikt, ging er goed op, maar einde van mn cut wel veel last van duizeligheid tijdens de training. Ikzelf ga nu monster gebruiken in de laatste 6weken van mn cut, over 3weken dus.
Monster is met dmaa toch?
Ik had buiten mijn trainingen ook erg last van duizeligheid.

Zodra ik ook maar iets te snel opstond werd het echt zwart voor mijn ogen en moest ik mij echt ergens aan vasthouden.

Vond het geen chill goedje, met alle side effects die ik ervan kreeg not de moeite waard.

Wel chill als preworkout , maar de sides.....brrrrr
Als pwo zal ik hem helaas niet kunnen gebruiken. Wegens drukte met stage en werk train ik om half 10 savonds. Wil wel kunnen slapen :p
 
Ben benieuwd!

Monster is met dmaa toch?

Als pwo zal ik hem helaas niet kunnen gebruiken. Wegens drukte met stage en werk train ik om half 10 savonds. Wil wel kunnen slapen :p
iig succes :) ik slik het al tijden als pwo :P
 
klopt heb em al paar keer smorgens in weekend voor mn training gepakt icm nog een andere pwo mix haha.
Jij houd er wel van om pwo's te mixen he :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven