MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke lijn pep en ik ben juist botergeil en hij is harder als ooit te voren .. pep is gruwelijk om te neuken
Pep weet ik niet, maar lijn sos en ik heb net hetzelfde. Maar vele lijnen verder niet meer :')

Tuurlijk, net T5 besteld en dan lees je dat snikkel ineens snikkeltje gaat worden.. Naja, alles voor de gains na de cut :rolleyes:
Geen last van gehad, niet meteen bang zijn als iemand anders wel heeft.
Heb op pagina 13 uitgelegd waar het aan kan liggen. Heb er bij gezet dat niet iedereen het heeft nee. Varieert per persoon ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Gister avond training (21:30)
Trainingsschema voor rug iets aangepast. Aangezien ik LPP schema hanteer en dus alles 2x per week pak, nu een keer concentreren op thickness van rug en andere x width. Verder wat mij opviel tijdens me training is dat ik nog steeds een droge mond had. Normaal als ik savonds train is de T5 onderhand wel uitgewerkt, was dus gisteren niet het geval. Had voor het trainen, op werk dus, wel een klein dipje dat ik me zwak voelde. Was overigens wel weg toen ik de gym in liep :D

Vannochtend weer een geslikt:
Fuaark zweet handen af, dorst af, en lichte druk op me hoofd. Vandaag is eigenlijk rustdag voor mij, maar omdat morgen werk en zondag fibo wss vandaag gewoon weer legs pompen. Zit er over na te denken om voor 1 x 3 caps te nemen. 1 vannochtend dus, straks rond me lunch, en eentje voor pwo (21:00) Puur om te kijken hoe ik er op zal reageren. Fak me slaap is voor pussys.

Wat denken jullie dat het moeilijkst is?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:trollfacex::trollface:

Ik denk dat laatste :fa:

Veel plezier vannacht :D
Btg6MaiIUAAIQZa.jpg

heb recent ook weer enkele potjes aangeschaft, zijn voor mij nu al een tijdje de zilveren vierkante potjes. Maar in aanvuling op wat flexx123 zegt, 3x per dag en nog na 21:00 is crazy. Heb zelf nooit meer dan 2x per dag en de laatste voor 15:00 gepakt ;P goodluck bro

Daarbij nog even, bij eca is het zo dat je weerstand opbouwt tegen het 'gevoel' maar dat de werkzaamheid hetzelfde blijft. Kortom, voor het vetverbrandende effect hoef je niet steeds meer te pakken, ook al voel je het minder. Meer daarover staat in het 'het grote efedrine bestellen in de UK topic'.

heb recent ook weer enkele potjes aangeschaft, zijn voor mij nu al een tijdje de zilveren vierkante potjes. Maar in aanvuling op wat flexx123 zegt, 3x per dag en nog na 21:00 is crazy. Heb zelf nooit meer dan 2x per dag en de laatste voor 15:00 gepakt ;P goodluck bro
2x als pwo gebruikt in begin. Dat feel brah luv it.

Vnaaf is er trouwens ook een chick waar ik me voor wil uitsloven :o skwaat gains showen

Daarbij nog even, bij eca is het zo dat je weerstand opbouwt tegen het 'gevoel' maar dat de werkzaamheid hetzelfde blijft. Kortom, voor het vetverbrandende effect hoef je niet steeds meer te pakken, ook al voel je het minder. Meer daarover staat in het 'het grote efedrine bestellen in de UK topic'.
Ik weet het, heb het gelezen ;) Maar aangezien ik in me bulk 3700 kcal clean at, heb ik een aardige maag opgebouwd. Zat zonder jokes elke 1,5uur een maaltijd achter over te gooien. Nadeel van 8u per dag op kantoor zitten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven