XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het met gewicht/spiegel?
Meet je ook buik/arm omtrek eigenlijk?
Weekly weight update:
Mogge mede ijzervreters,
Laatste x dat ik me zelf ging wegen stond er een 84,9 op de weegschaal, zojuist gewogen en ik zag een 84,2 :D:D cut bevalt me echt goed. Zienin de spiegel ook wel lekkere verandering. Dat het zo langzaam gaat is voor mij een xtra goede teken dat het zo min mogelijk spier is. Kracht is nog steeds het zelfde gebleven.

Vandaag rustdag. Moet hele dag werken bij bouwmarkt. Geen gym dus en ook geen T5. Mocht ik wel iets merken qua afkickverschijnselen :p of gewenning meld ik het weer. If not, see ya tomorrow!

Dit is me laatste update van afgelopen zaterdag. :)
 
Aii komt goed bro als je maar niet opgeeft!
 
Update:
Loop rondjes door school allemaal cijfers te verzamelen, leraren aan te spreken etc etc. Dit gaan onder een iets verhoogd hartslag, zweethanden en dorst. Het zweten zelf valt nu nog wel mee. Tis ook wel aardig warm hier op school. (of het ligt aan mij :p)
 
Kan niet eens fatsoenlijk broodje eten door me zweet handen :p verder gaat het allemaal wel tranquilo.

Morgen misschien in de middag trainen en de t5 als pwo nemen. Fftjes kijken nog.
 
lijkt eerder dat je aan de drugs zit. Is het je wel waard al die sides...?
 
Voel me energieker, heb totaal geen honger, en me pis is clean door alle water wat ik drink :D

Merk wel dat ik droger word. Komt zeker ook doordat me voeding in orde is. Maar de t5 heeft ook wel een kleine toegevoegde waarde. Sides vallen wel te overzien. Tis niet dat ik er een trauma aan overhoud. ;)
 
Zojuist eerste cap ingenomen en ff een shake achterover gegooid.

Aan het twijfelen of ik zo ff gym ga om te cardioen of dat ik het vanavond na me workout ga doen.
 
Besloten om zometeen cardio te doen. Zal denk 45min op crosstrainer low intensity zitten. Anders gaan we 45min fietsen.

Vind dat hiit maar niks namelijk :p al vind ik het soms wel lekker om hiit te doen op boxzak.
 
Cardio sessie update:
Zo juist cardio gedaan. 297kcal verbrand. 40min op crosstrainer en bpm tussen 135-145 gehouden.

Merkte wel dat het een lekkere cardio sessie was. Voelde me energiek. Wel dorst as fuck maar dat zijn we onderhand wel gewend. T5 met cardio goeie combie dus!

2e cap zal rond 12u ingenomen worden. Nu eten!!
 
Voel me atm beetje misselijk. Iets verhoogd hartslag. En totaal geen honger, maar ook weer wel. Zweethandjes zijn ook weer aanwezig :p
 
Maar de t5 heeft ook wel een kleine toegevoegde waarde. Sides vallen wel te overzien

Als ik zo je log door lees toch wel 'heftige' sides. Maar als je ermee kan omgaan prima. Ik vond het zelf niet de moeite waard voor die 'kleine toegevoegde waarde', zonder gaat bij mij net zo goed.

Maar dit hoef jij natuurlijk niet zo te ervaren, laat dat even duidelijk zijn en ook niet mijn punt afcorse.

Gewoon even op attenderen, misschien is er niemand die dat doet, soms kan je echt tunnelvisie krijgen van bepaalde dingen.
Net zoals die kerel ehh vrouw uit filemons programma die niet doorhad dat ze in een kerel veranderde en niemand die er wat van zei. ( of drong het niet door, want tunnelvisie...:scratch:)

Doordat je zo weinig honger hebt, lukt het wel hitten van je macro's ?
En hoelang ga je dit doen? doel/plan enzo?




*er is overigens een chick in mn sportschool die nu ook aan de anaboeloes zit...begint meer op een kerel met gyno te lijken. Zal ik haar hier ook op attenderen.... hmmm:windup:
 
Cardio sessie update:
Zo juist cardio gedaan. 297kcal verbrand. 40min op crosstrainer en bpm tussen 135-145 gehouden.

Merkte wel dat het een lekkere cardio sessie was. Voelde me energiek. Wel dorst as fuck maar dat zijn we onderhand wel gewend. T5 met cardio goeie combie dus!

2e cap zal rond 12u ingenomen worden. Nu eten!!

Waarom doe je 40 minuten low intensity ipv 20 minuten high?
Verbrand in 15 minuten 200kcal met high intensity crosstrainer.

BPM kan toch gerust een stukje hoger?

Smakelijk :D
 
je hebt er wel energie van hoor goed gevoel tijdens trainen met pwo ik deed 2 weken eca 2 sibutramine geen goed gecut de sides van de eca waren well minder 2 caps per dag altijd zuure oprispingen en de laatste caps die il nam om 2 uur on de nammidag lag ik savonds in mijn bed nog te draaien om 1 uur niet aangenaam als je 5 u eruit moet
 
Als ik zo je log door lees toch wel 'heftige' sides. Maar als je ermee kan omgaan prima. Ik vond het zelf niet de moeite waard voor die 'kleine toegevoegde waarde', zonder gaat bij mij net zo goed.

Maar dit hoef jij natuurlijk niet zo te ervaren, laat dat even duidelijk zijn en ook niet mijn punt afcorse.

Gewoon even op attenderen, misschien is er niemand die dat doet, soms kan je echt tunnelvisie krijgen van bepaalde dingen.
Net zoals die kerel ehh vrouw uit filemons programma die niet doorhad dat ze in een kerel veranderde en niemand die er wat van zei. ( of drong het niet door, want tunnelvisie...:scratch:)

Doordat je zo weinig honger hebt, lukt het wel hitten van je macro's ?
En hoelang ga je dit doen? doel/plan enzo?




*er is overigens een chick in mn sportschool die nu ook aan de anaboeloes zit...begint meer op een kerel met gyno te lijken. Zal ik haar hier ook op attenderen.... hmmm:windup:
Ja naja wat zie jij als heftig :p ik heb ervaringen van mensen gelezen die dagelijks opgejaagd gevoel hadden, zware hartklopping (heb ik niet gehad). Dus wat ik heb vind ik wel mee vallen :)

Ik let wel op mn sides zodat het niet uit de hand loop. Maar over het algemeen kan ik het wel hendelen. Geen problemen mee :D

Het feit dat ik weinig tot geen honger heb maakt het idd lastig om aan me macros te komen. Maar wanneer ik aan het eten ben probeer ik gewoon zo veel mogelijk aan macros te komen. Grote maaltijden.

Hoelang ik doorga? Denk dat ik dit potje gewoon op ga maken. Misschien dat ik ergens aankomende periode volgende week ff een weekje off ga. Not sure want waarom? Doel is rond de 80kg te wegen tegen juni. Zo langzaam mogelijk afvallen. Zo veel mogelijk kracht behouden.

Tot nu toe gaat het wel heerlijk. T5 als pwo is de eerste pwo die ik echt voel.

Waarom doe je 40 minuten low intensity ipv 20 minuten high?
Verbrand in 15 minuten 200kcal met high intensity crosstrainer.

BPM kan toch gerust een stukje hoger?

Smakelijk :D
Omdat lui :P kost vee energie vind ik haha. Maar vind het opzich niet erg 40min koptelefoon op en gaan. Jaa bpm kan hoger maar ben bang dat ik dan spierverzuring aan ga. Wil ik dus voorkomen.

Zoals ik al eerder zei, doe soms wel hiit op boxzak. Is ook een toffe cardio.
je hebt er wel energie van hoor goed gevoel tijdens trainen met pwo ik deed 2 weken eca 2 sibutramine geen goed gecut de sides van de eca waren well minder 2 caps per dag altijd zuure oprispingen en de laatste caps die il nam om 2 uur on de nammidag lag ik savonds in mijn bed nog te draaien om 1 uur niet aangenaam als je 5 u eruit moet
Jaa t5 is de eerste pwo die ik echt voel. Heb er aardig wat geprobeert :p Ik neem niet meer dan 2 caps per dag. Laatste rond 12u
 
heb net 2 caps in 1 keer gedaan voel het niemeer lol
 
Voel je t5 nog steeds als pwo?
 
Yoo Ratko,

Aangezien ik ook twijfel over t5 vroeg mij af hoeveel jij er aan hebt in de cut. Merk je echt dat je extra baat hebt aan t5 qua cutten? Of is voor jou het pwo effect de reden?
 
Yoo Ratko,

Aangezien ik ook twijfel over t5 vroeg mij af hoeveel jij er aan hebt in de cut. Merk je echt dat je extra baat hebt aan t5 qua cutten? Of is voor jou het pwo effect de reden?
Voeding is nog altijd belangrijkst helpt wel maar is geen wondermiddel pwo effect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven