MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog geen sides? misschien fake..
Vorige keer met enkel efedrine ook geen sides maar merkte er wel iets meer van. Nu wel wat zweethanden en 7-8u later als ik ging slapen wat 'onrustig' in mijn hoofd.
Werken doet het wel, maar niet zo als vorige keer. nu ging mijn hartslag licht omhoog, zweette ik een beetje meer maar wel droge mond. Vorige keer was ik precies net uit de douche heel de dag :')
 
Waddup boys..

Sorry voor paar dagen offline maar had het druk en vandaag dus een kut dag :( geen kampioen. Heb de wedstrijd zelf in amsterdam gekeken en met pijn in me hart richting huis gegaan.. Onderweg me pijn verzacht met eten uit de nutella winkel :D
(Heb 2 fotos toegevoegd)

Heb 2 dagen niet getraind (gister en vandaag) en word een beetje gek :p 2 dagen no gym is voor mij geen optie haha.

Heb besloten om vanaf morgen toch maar weer me eigen schema aan te houden. Powerliften leuk en aardig, maar niet mijn doel. Wil toch richting aesthetics gaan. Heb nog 4 t5 pillen over. Als het potje op is ga ik een tijdje "offcycle" om te kijken hoe ik daarop reageer.

Morgen dus weer beginnen met me eigen LPP schema. SQUAAATSSSS Staan morgen op het programma. Morgen ochtend weer lekker cardioen en onder het cardioen suits kijken.

Aangezien dit een t5 ervarings log is moet ik nog even kijken of ik na me potje verder ga loggen. Als er genoeg interesse is zal ik in de goede sectie een nieuwe log openen. (Ligt dus aan jullie) Ook is er een optie om hier verder te gaan, maar heb het idee dat ik dan alleen me log aan het bumpen ben terwijl ik off ben haha.

Iniedergeval leeft dit log tot volgende week zondag!

Lichaam stats:
Begin cut 86kg
Nu: 82,7kg

Doel: ik ga denk ik door tot de 79-80kg daarna ff maintainen. Ben bang dat ik massa ga verliezen als ik lager ga.

image.jpeg


image.jpeg
 
Heb sinds vandaag ook mijn potje binnen, zelfde als de jouwe. Heb er vanmiddag eentje genomen maar niks noemenswaardig. Beetje zweethanden en dat is het eigenlijk.
Heb vroeger een andere gehad maar dat was enkel efedrine. Daarop ging ik als een speer :') Hoop dat bij de deze enkel het 'gevoel' minder is. Honger is ook nog niet minder, vanavond misschien eens wat cardio doen. Wat rondjes lopen in het zonnetje :D
Varieert per persoon he :p ik ben imuum voor bormale pwo's terwijl in het begin van me t5 ik alle sides kreeg die er bestaan haha. Later er aan gewend :p
 
Wil er nog we bij melden dat ik veel ppl zag miren om me droogheid i guess. Kreeg ook 2 complimentjes van onbekenden in amsterdam dat me biceps goed droog en groot waren :D in de gym beginnen mensen mij ook steeds meer te respecteren om me gainz. Toen ik 140kg deads aan het doen was met gemak zeiden er zelfs paar gasten dat ze jelly waren op me vorm, datie goed was terwijl ik best zwaar deads deed haha. Benieuwd hoe ik er volgend jaar op zal staan en wat me bulk na de zomer zal brengen.
 
Vannochtend t5 genomen, direct daarna shake en nu loopas richting gym. Ff cardioen en suits kijken :D

(Telt dit eigenlijk ook als cardio op een lege maag?)
 
Vannochtend t5 genomen, direct daarna shake en nu loopas richting gym. Ff cardioen en suits kijken :D

(Telt dit eigenlijk ook als cardio op een lege maag?)
Gewoon een whey shake neem ik aan? Dan is het geen lege maag..

BCAA's schijnt discutabel te zijn wat betreft lege maag. Maar het verschil qua verbranding op nuchtere maag of niet maakt volgens mij niet bijster veel uit..
 
Gewoon een whey shake neem ik aan? Dan is het geen lege maag..

BCAA's schijnt discutabel te zijn wat betreft lege maag. Maar het verschil qua verbranding op nuchtere maag of niet maakt volgens mij niet bijster veel uit..
Nee volgens mij ook niet. Fasted cardio schijnt beter voor je ververbranding te zijn maar zelf denk ik dat het voornamelijk broscience is. Zeker na het stuk van Jwdoetookmee maar sochtends cardioen doe ik voornamelijk omdat ik het lekker vind :p
 
Nee volgens mij ook niet. Fasted cardio schijnt beter voor je ververbranding te zijn maar zelf denk ik dat het voornamelijk broscience is. Zeker na het stuk van Jwdoetookmee maar sochtends cardioen doe ik voornamelijk omdat ik het lekker vind :p
Dat laatste is zeker waar. Cardio doen, voordat je lichaam doorheeft waar je mee bezig bent.. :roflol:
 
Dat laatste is zeker waar. Cardio doen, voordat je lichaam doorheeft waar je mee bezig bent.. :roflol:
Heb me zelf gezworen nooit cardio te doen... Heb me zelf voorgelogen rip. Maarjah creer hiermee een kcal defict dusja :p DEDICATION GODDAMNIT!!1!11
 
Poe half uur geleden me 2e cap ingenomen en me zweethanden beginnen weer lekker te druipen. Heb wel klein beetje misselijk gevoel in me maag not sure of het door me eten komt of t5 :p
 
2 dagen geen t5 gebruikt, en vandaag 2 caps en ik voel me misselijk as fuark, dorst as fuark en zweethanden as fuark.. Niet boffen allemaal.
 
Xtje in middag weer is gegaan. Ik zou vandaag legs doen, maar ging met mattie trainen dus heb borst dchouder teicep gedaan. Heb leg day geskipped :( :(

Vandaag dus push pomp day
Bench press barbell
50kg 2 sets 10reps warming up

8x60kg
8x80kg
8x90kg
7x90kg

Denk dat ik op power day een nieuw pr kan zetten. Is nu 4x95kg.

Incline smith bench
10x60kg
8x70kg
8x70kg
7x75kg

Bodyweight dips
4set 7reps hekel aan dips tho

Pecdeck
10x86kg
8x100kg
8x107kg
8x107kg

Smith overhead shoulder press
8x40kg
8x45kg
8x45kg
7x50kg

Reverse pecdeck shoulder
10x73kg
10x76kg
8x86kg
8x86kg pump waa huge

Dumbell side raise
10x8kg
10x10kg verzuring was hard terug gegaan naar 8
8x8kg
8x8kg

Shoulders waren goed verzuurt en pump was huge. Aders kwamen er goed uit. Was satisfied :D

2 oefeningen triceps gedaan maar toen iphone op rip.

Heb goed nieuws voor me zelf en slecht nieuws voor me gym partner: ik heb hem ingehaald met chest en shoulder. Hij preste meer dan ik maar met chest lopen we nu gelijk en met shoulder heb ik meer getild dan hij. Hij was sowieso mirin haha.
 
Ff een vraag hoop dat jullie me kunnen helpen: wat zijn de voeding gswaarde van een double choclate chip cookie van new york :p kan die nergens vinden. Heb er een gekregen maar geen idee van de macros. Die dingen zijn zo lekker he niet normaal
 
Voor zover je er iets aan hebt, double chip chocolade cookie van Subway heeft dit p/s:

221kcal
9,5 vet (5,4 verz)
30 KHD (1,1 vezel en 19,7 suiker)
2,4 eiwit
 
Die van subway zijn zo lekker he
 
Goeie bench!
 
Voor zover je er iets aan hebt, double chip chocolade cookie van Subway heeft dit p/s:

221kcal
9,5 vet (5,4 verz)
30 KHD (1,1 vezel en 19,7 suiker)
2,4 eiwit
Die van subway zijn zo lekker he
Poe gister even langs de new york geweest, ik denk vraag ff die macros. Zatie me raar aan te kijken he :p hij zegt wavht fftjes kga de map er bij halen. Ksag aan zn gezicht datie er geen zin in had haha. Na 15min bladeren zei die 470kcal per 100gr. Ik zeg heb je ook weegschaal om te wegen wat zo een cookie weegt? Kwam uit op 120gr. Dus reken maar uit.
Helaas weet ik nog steeds de macros niet alleen de kcal dus -.-

Denk eerlijk gezegd dat die van de subway kleiner zijn dan die van new york tho.
 
Zit nu 3 dagen op de eca maar krijg er na enkele uren toch wel serieus het zuur van. Heb jij hier ook last van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven