Fitness Seller

Raw Iron Hulk Force V2 - Raw Iron

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? e bijdragen tot krachttoename, uitstel van spiermoeheid, bevorderen van herstel en bevordering van extra spiergroei
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? de voorgeschreven dosis, pre en post workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportfood
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? shakebeker, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie onder.

Mijn review:

Toen ik de Hulk Force V2 zag werd mijn interesse in dit product erg snel groot. Ik ben normaal niet zo voor supplementen die je lichaam zogezegd 'bevoorraden' met allerlei belangrijke stoffen. Ik wil liever een supp die je werkelijk voelt dat je ze gebruikt hebt, zoals Noxipro bijvoorbeeld.

De samenstelling van dit product en de filosofie erachter spraken me echter wel aan. In plaats van relatief veel stoffen in een matige dosis in een supp te steken, krijg je bij Hulk Force V2 alleen producten met een werking die bewezen is. Daarnaast zijn deze stoffen dan ook nog eens in een vrij grote hoeveelheid aanwezig.

De prijs van Hulk Force valt erg goed mee. Als je voor en na je training 50 gram gebruikt doe je er 21 training mee, anders doe je er 42 training mee. De doseringen van 50 gram zijn in de meeste gevallen al genoeg, met 100 gram heb je dus een grote dosis van de goedwerkende stoffen binnen.

De samenstelling ziet er zo uit. Dit is dus wat je elke workout binnenkrijgt, de helft voor en de helft na je workout:

Creatine Monohydraat 6 gram
Glutamine 6 gram
L-Citrulline 6 gram
BCAA's 2:1:1: 10 gram
Beta Alanine 6 gram
Magnesium 68 mg
Kalium 262 mg
Natrium 354 mg
Dextro: ? gram
WMS: ? gram

Zoals jullie zien zijn alle producten in ruime hoeveelheid aanwezig. Je zal ver moeten zoeken voor je een PWO vindt met 10 gram BCAA's in bijvoorbeeld. Al bij al dus een zeer goed product dat je geeft wat je wil: supplementen met een bewezen werking. Alleen de Dextrose heb ik een beetje mijn twijfels bij, maar dat is persoonsgebonden. Dextrose is al een tijdje achterhaald vind ik.

Kort samengevat:

- no bullshit ingrediënten: alleen stoffen met een bewezen werking.
- smaak is ok, zeker niet slecht.
- zéér hoge doseringen. Voor sommige stoffen is een halve dosering al voldoende.
- vrij duur per dosering, maar als je kijkt wat er allemaal inzit is het helemaal geen duur supplement, zeker niet door de hoge doseringen.
- Dextrose moet er van mij niet in, is intussen achterhaald.

raw-iron-hulk-force_1_1.png
 
Ik heb hetzelfde! Als post workout in mijn cut geeft het mij even die boost om er niet als een zombie mee te lopen en merk ik toch meer pomp dan zonder het gebruik!
 
Back
Naar boven