MuscleMeat

RAW IRON PROFESSIONAL BCAA - Raw Iron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Aminozuren zijn de bouwstenen van eiwitten en eiwitten zijn weer de bouwstenen van spierweefsel. Aminozuren zijn eigenlijk voorverteerde eiwitten. Omdat aminozuren al voorverteerd zijn worden ze direct door het lichaam opgenomen waardoor aminozuren ideaal zijn om rondom de training in te nemen.
    Een drietal aminozuren (L-Valine,L-Leucine en L-Isoluecine) worden vooral door veel (kracht) atleten gebruikt. Deze 3 bouwstenen van spierweefsel heeft RAW IRON nu in de ideale samenstelling, 2:1:1 in de RAW IRON Professional BCAA gestopt.

    Unieke voordelen RAW IRON Professional BCAA:

    - perfecte 2:1:1 ratio
    - zeer goed oplosbaar
    - heerlijke smaak
    - zeer voordelig in gebruik
    - vertrouwde RAW IRON top kwaliteit
    - inzetbaar voor zowel kracht- als duursporters
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fris en aangenaam!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram poeder (2 volle maatscheppen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.sportfood.nl/raw-iron-professional-bcaa/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending+samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 21,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Heb deze vooral 's ochtends genomen (werk in shiften en een vaste maaltijd lukt dan niet altijd). 200 ml water, 2 scoops en zo mee de auto in! Fruitige frisse smaak, mengt zeer goed!
Er zijn voor en tegenstanders van BCAA's, ik blijf het een handig extraatje vinden!

bcaa-400.png
 
Blij dat de BCAA bevalt Sayer.
We hebben er een jaar over gedaan om de BAA's goed drinkbaar te krijgen zonder een bak met suiker toe te voegen!:eating:
 
Blij dat de BCAA bevalt Sayer.
We hebben er een jaar over gedaan om de BAA's goed drinkbaar te krijgen zonder een bak met suiker toe te voegen!:eating:

Is wel handig dat het lekker fris smaakt, het is het 1ste wat ik 's ochtends binnenkrijg op een nuchtere maag :D
 
Mooie review, ook maar eens proberen! Er is nog geen product van Sportfood (Raw Iron) waar ik niet positief over ben!
 
Back
Naar boven