Fitness Seller

RAW IRON Professional Weightgainer - Raw Iron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bij RAW IRON wisten we dat de (kracht) sportwereld niet op de zoveelste eenvoudige weightgainer zat te wachten. Het werd eens tijd dat alle wetenschappelijke kennis rondom herstel, spiergroei en gewichtstoename tezamen zou komen in 1 product: De RAW IRON Professional weightgainer.

    3 verschillende soorten hoog gedoseerde eiwitten; Whey, ei-albumine en Calcium Caseinaat zorgen voor een time- released effect. Binnen 20 minuten en zelfs nog na 7 uur voorziet RAW IRON Professional weightgainer je lichaam van hoogwaardige eiwitten.

    Hetzelfde geldt voor de time released koolhydraten matrix. De Waxy Maïs zit vliegensvlug in je bloedbaan om gelijk je spierenergie voorraad aan te vullen. Snel gevolgd door de Dextrose en Maltodextrine. De MCT olie is dan aan de beurt om je spieren verder op te vullen. De grote troef is echter de Boekweitvlokken. Boekweit is een graansoort dat langzaam energie afgeeft aan het lichaam waardoor het lichaam 7 uur na inname nog steeds gevoed wordt. Boekweit heeft tevens een zeer hoge aminozuur gehalte. Dat maakt Boekweit tot een extreem anabole (spieropbouwende) stof.

    Al deze zeer hoogwaardige ingrediënten, tesamen met een uitgekiende vitamine en mineralen mix, maakt de RAW IRON Professional weightgainer tot de ideale weightgainer, post-workout drink of maaltijd vervanger. Duidelijk dus niet de zoveelste eenvoudige weightgainer! Dit is niet wat je vaak ziet, suikerpoeder met een beetje eiwitten erin, dit is een professionele weightgainer. Alleen gebruiken als je ECHT wilt aankomen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super, chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gr pre-workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? Sportfood.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, advies en samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 36.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker. De smaak en de prijs zitten goed. Het bevat tegenover andere weightgainers ook voldoende hoge doseringen om zijn beloftes waar te maken!

Mijn review:

Verpakking:

Een mooie niet te grote ronde doos, simpel schepje (dosering is 4 tot 8 scheppen). Niet teveel extra gedoe, gewoon goed.

Dosering:

4 tot 8 maatscheppen (50 tot 100gr). Ik neem altijd 8 maatscheppen (100 gr) gemengd met 300 ml melk en 1 banaan (alles in de mixer). Geweldige post-workout shake!
Op sommige dagen nam ik in de vooravond een 2de shake, 8 scheppen (100 gr) met 450 ml water, ook een aanrader!

Smaak:

Smeuïge chocoladesmaak; niet te vol, niet te zwak. Het zit juist goed!

Concurrentie:

RAW IRON Professional Weightgainer kan zijn mannetje zeker staan tegenover de concurrentie! Kijk maar naar het aantal eiwitten per 100 gr (36 gr!).

Dat voor deze prijs, zonder al te veel vulling, extra suikers en dergelijke!

Een hoogwaardige weightgainer voor een degelijke prijs!

raw-iron-weightgainer-400x400.png
 
Ook niet te vergeten:

Bij het bestellen van 2 potten is de prijs per pot 33.40 euro!
 
Klinkt goed, hoeveel zit er in 1 pot?
 
Klinkt goed, hoeveel zit er in 1 pot?

Als je 50 gr (4 scheppen) per shake doet heb je 50 shakes, anders heb je er 25 shakes (8 scheppen - 100 gr) per pot :)
 
Laatst bewerkt:
Best prijzig eig., als je bedenkt dat 4400 gram mass perfection 35 euro kost
 
Best prijzig eig., als je bedenkt dat 4400 gram mass perfection 35 euro kost

RAW IRON:

Voedingswaarde per 100 gr:
Kcal 382
Eiwit 36 gr
Koolhydraten 54 gr
Vet 1,8 gr
Vezels 1,3 gr

Mass Perfection:

Voedingswaarde per 100 gr:

Kcal 388.6
Eiwit 32 gr
Koolhydraten 49 gr
Vet 5.40 gr
Vezels 8gr


Wat hier vooral doorslaggevend was bij mij was het hogere aantal eiwitten, meer koolhydraten en bij RAW IRON zit er veel minder vet in. Dat was de meerprijs wel waar!
 
Waar de RAW IRON Professional Weightgainer vooral erg sterk in is is dat er dat er flinke hoeveelheid Boekweitgraan vlokken in zit. Deze vlokken zijn behoorlijk prijzig omdat ze nog helemaal in tact zijn in tegenstelling tot het bijv. goedkopere Boekweitmeel. Boekweitgraan vlokken hebben de beste aminozuur samenstelling van alle granen die in de natuur groeien. Daarbij is het eiwitgehalte behoorlijk hoog van deze gainer en deze eiwitten zijn vooral opgebouwd uit het duurdere whey in tegenstelling tot een beetje whey en veel goedkopere eiwitten.
Dat maakt deze gainer niet tot de goedkoopste maar wel één van de hoogwaardigere op de markt.:)
 
Waar de RAW IRON Professional Weightgainer vooral erg sterk in is is dat er dat er flinke hoeveelheid Boekweitgraan vlokken in zit. Deze vlokken zijn behoorlijk prijzig omdat ze nog helemaal in tact zijn in tegenstelling tot het bijv. goedkopere Boekweitmeel. Boekweitgraan vlokken hebben de beste aminozuur samenstelling van alle granen die in de natuur groeien. Daarbij is het eiwitgehalte behoorlijk hoog van deze gainer en deze eiwitten zijn vooral opgebouwd uit het duurdere whey in tegenstelling tot een beetje whey en veel goedkopere eiwitten.
Dat maakt deze gainer niet tot de goedkoopste maar wel één van de hoogwaardigere op de markt.:)

Ik heb even geprobeerd om zelf een gainer te maken (power oats en raw iron whey) maar moet zeggen dat jullie gainer toch een pak beter wegdrinkt!
 
Haha, soms werken eigen brouwsels goed, som kun je beter kant en klaar pakken!:D

De Power Oats kun je het beste gewoon met melk aanmaken.
 
Haha, soms werken eigen brouwsels goed, som kun je beter kant en klaar pakken!:D

De Power Oats kun je het beste gewoon met melk aanmaken.
Binnenkort nog maar eens bestellen... met melk en een banaan erbij bestaat er geen betere pre meal :D
 
Klinkt goed allemaal Sayer ik was in om toch weer is een Weightgainer te gaan gebruiken,
en u review heeft me over gehaald :)
mooie prijs ook...
 
Klinkt goed allemaal Sayer ik was in om toch weer is een Weightgainer te gaan gebruiken,
en u review heeft me over gehaald :)
mooie prijs ook...
Goed om te horen Ray! :thumbs:

Laat maar horen hoe het je bevalt!
 
Nieuw pre workout shake geprobeerd:

300 ml melk
1 banaan (diepgevroren voor het milkshake effect+dan worden ze niet zo snel slecht)
100 gr RAW IRON weight gainer

2d92uee.jpg


Alles in een shakebeker en mixen!:

102mfbs.jpg


Was een smeuïge en lekkere shake

Voedingswaarden:

548 kcal
81 gr carbs
7 gr vet
48 gr eiwit
 
Een diepgevroren banaan erin? Dat klinkt als een heel goed idee!
Krijg je denk ik een lekkere smoothie effect van?
I.c.m. de RAW IRON Professional weightgainer smaak choco heb je gewoon een bananensplit te pakken!:eating:
 
Een diepgevroren banaan erin? Dat klinkt als een heel goed idee!
Krijg je denk ik een lekkere smoothie effect van?
I.c.m. de RAW IRON Professional weightgainer smaak choco heb je gewoon een bananensplit te pakken!:eating:

Volledig juist! En zeker met mijn late shiften ga ik vroeg trainen. Dan een vaste maaltijd naar binnen...liever niet. Dus dit is ideaal! (en nog lekker ook :D)
 
Back
Naar boven