Fitness Seller

RAW IRON Professional Whey lab analyse

Bezoekers in topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waarderingsscore
194
Tijdens de Flexcup, het afgelopen weekend, kregen we veel vragen m.b.t. de eiwitinhoud van onze RAW IRON Professional Whey en of we konden aantonen of er ook inzit wat er gezegd wordt.

We hebben vorige week onze huidige batch laten testen en daar kwam uit dat er 80,3 gram eiwit per 100 gram poeder in de Professional Whey zit. Een afwijking van minder dan 5% is keurig. Er is bewust gekozen voor de kjeldahl methode omdat er anders niet vergeleken kan worden met andere whey producten (allemaal getest met deze methode)

Er komt nog een hele aminozuur analyse achteraan maar deze eerste quick test laat in ieder geval duidelijk zien dat het RAW IRON merk na al die jaren nog steeds going strong is!:wl:

Ik ben geen chemicus dus als de vragen erg technisch worden, neem ik even contact op met het lab dat getest heeft. Ik heb meer verstand van reps, sets en supps!:D

NutriControl-2014041910-V01 ([M14013250001]  RI-PW  Raw Iron Professional Whey  1)-page-001.jpg

Miketyson

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2010
Waarderingsscore
18
Lengte
1m80
Massa
56kg
Vetpercentage
38%
Geweldig!
Meteen 20 potjes besteld

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Waarderingsscore
17.738
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Tijdens de Flexcup, het afgelopen weekend, kregen we veel vragen m.b.t. de eiwitinhoud van onze RAW IRON Professional Whey en of we konden aantonen of er ook inzit wat er gezegd wordt.

We hebben vorige week onze huidige batch laten testen en daar kwam uit dat er 80,3 gram eiwit per 100 gram poeder in de Professional Whey zit. Een afwijking van minder dan 5% is keurig. Er is bewust gekozen voor de kjeldahl methode omdat er anders niet vergeleken kan worden met andere whey producten (allemaal getest met deze methode)

Er komt nog een hele aminozuur analyse achteraan maar deze eerste quick test laat in ieder geval duidelijk zien dat het RAW IRON merk na al die jaren nog steeds going strong is!:wl:

Ik ben geen chemicus dus als de vragen erg technisch worden, neem ik even contact op met het lab dat getest heeft. Ik heb meer verstand van reps, sets en supps!:D
Hebben jullie wel de BMOVL-filter adequaat laten backtracen over de KiUP2 en de B&F factor toegepast?

Ziet er ok uit. :)

Panda11

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 aug 2013
Waarderingsscore
44
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Mooi zo! Toch enkele shops die het snappen ;)

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waarderingsscore
194
  • Topic Starter Topic Starter
Geweldig!
Meteen 20 potjes besteld

Bij 25 maken we een mooie deal!:D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Hebben jullie wel de BMOVL-filter adequaat laten backtracen over de KiUP2 en de B&F factor toegepast?

Ik dacht even wtf...maar je laatste zin bracht opluchting!:D

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

We gaan vanaf nu veel vaker testen. Dat is voor onze en jullie gemoedstoestand een stuk prettiger.;)

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Waarderingsscore
1.965
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Het leefde duidelijk op de Flex Cup, de vraag is meermaals voorbij gekomen :D De test stond er ook mooi ingekaderd :wl:

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Waarderingsscore
17.738
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ergens in een parallel universum:
"Hoeveel eiwit zit er eigenlijk in jullie whey?"
- Volac
"Ja, maar hoeveel procent is nu daadwerkelijk eiwit?"
- VOLAC
"Jaja, maar hoeveel procent eiwit van jullie whey is nu ECHT eiwit?"
- VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCC

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Waarderingsscore
5.549
Lengte
1m78

Yeah I backtraced it

and you've all been reported to the cyber police

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waarderingsscore
5.896
Lengte
1m70
Massa
98kg
Ergens in een parallel universum: "Hoeveel eiwit zit er eigenlijk in jullie whey?" - Volac "Ja, maar hoeveel procent is nu daadwerkelijk eiwit?" - VOLAC "Jaja, maar hoeveel procent eiwit van jullie whey is nu ECHT eiwit?" - VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCC
De kwaliteit is sensationeel.

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2008
Waarderingsscore
703
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Keurig!
Nette uitslag en bedankt voor het delen!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waarderingsscore
194
Het leefde duidelijk op de Flex Cup, de vraag is meermaals voorbij gekomen :D De test stond er ook mooi ingekaderd :wl:

Klopt, het was een hot topic Sayer! :cool:
Ik denk dat ieder merk nu ter verantwoording wordt geroepen door zijn eigen klanten en dat is prima. De hard trainende atleet heeft ook recht om te weten wat hij daadwerkelijk naar binnenwerkt. Zo gaat de kwaliteit van de producten alleen maar omhoog!;)

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2008
Waarderingsscore
703
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Klopt, het was een hot topic Sayer! :cool:
Ik denk dat ieder merk nu ter verantwoording wordt geroepen door zijn eigen klanten en dat is prima. De hard trainende atleet heeft ook recht om te weten wat hij daadwerkelijk naar binnenwerkt. Zo gaat de kwaliteit van de producten alleen maar omhoog!;)

De enige juiste instelling.

jere

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2004
Waarderingsscore
16
Vetpercentage
10%
en de raw iron sports whey(4kg) heeft u daar ook testen op gedaan ?

mvg

ilyasse

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 apr 2005
Waarderingsscore
191
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
> 50%
En jullie Isolaat?

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waarderingsscore
194
en de raw iron sports whey(4kg) heeft u daar ook testen op gedaan ?

mvg

Die zijn inderdaad wel vaker getest, maar dat is al wel een tijdje geleden, dus ook daar gaan weer actuele batches van onder de loep nemen om onszelf en de leveranciers scherp te houden.
De sports Whey en de Isolaat komen van dezelfde fabrikant als onze Professional Whe dus ik verwacht daar geen problemen mee, maar we gaan voor zekerheid = testen!;)

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

En jullie Isolaat?

Zie boven.:)

Naar boven