Fitness Seller

RAW IRON Professional Whey lab analyse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Tijdens de Flexcup, het afgelopen weekend, kregen we veel vragen m.b.t. de eiwitinhoud van onze RAW IRON Professional Whey en of we konden aantonen of er ook inzit wat er gezegd wordt.

We hebben vorige week onze huidige batch laten testen en daar kwam uit dat er 80,3 gram eiwit per 100 gram poeder in de Professional Whey zit. Een afwijking van minder dan 5% is keurig. Er is bewust gekozen voor de kjeldahl methode omdat er anders niet vergeleken kan worden met andere whey producten (allemaal getest met deze methode)

Er komt nog een hele aminozuur analyse achteraan maar deze eerste quick test laat in ieder geval duidelijk zien dat het RAW IRON merk na al die jaren nog steeds going strong is!:wl:

Ik ben geen chemicus dus als de vragen erg technisch worden, neem ik even contact op met het lab dat getest heeft. Ik heb meer verstand van reps, sets en supps!:D

NutriControl-2014041910-V01 ([M14013250001]  RI-PW  Raw Iron Professional Whey  1)-page-001.jpg
 
Geweldig!
Meteen 20 potjes besteld
 
Tijdens de Flexcup, het afgelopen weekend, kregen we veel vragen m.b.t. de eiwitinhoud van onze RAW IRON Professional Whey en of we konden aantonen of er ook inzit wat er gezegd wordt.

We hebben vorige week onze huidige batch laten testen en daar kwam uit dat er 80,3 gram eiwit per 100 gram poeder in de Professional Whey zit. Een afwijking van minder dan 5% is keurig. Er is bewust gekozen voor de kjeldahl methode omdat er anders niet vergeleken kan worden met andere whey producten (allemaal getest met deze methode)

Er komt nog een hele aminozuur analyse achteraan maar deze eerste quick test laat in ieder geval duidelijk zien dat het RAW IRON merk na al die jaren nog steeds going strong is!:wl:

Ik ben geen chemicus dus als de vragen erg technisch worden, neem ik even contact op met het lab dat getest heeft. Ik heb meer verstand van reps, sets en supps!:D
Hebben jullie wel de BMOVL-filter adequaat laten backtracen over de KiUP2 en de B&F factor toegepast?











Ziet er ok uit. :)
 
Mooi zo! Toch enkele shops die het snappen ;)
 
Geweldig!
Meteen 20 potjes besteld

Bij 25 maken we een mooie deal!:D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Hebben jullie wel de BMOVL-filter adequaat laten backtracen over de KiUP2 en de B&F factor toegepast?











Ziet er ok uit. :)

Ik dacht even wtf...maar je laatste zin bracht opluchting!:D

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Mooi zo! Toch enkele shops die het snappen ;)

We gaan vanaf nu veel vaker testen. Dat is voor onze en jullie gemoedstoestand een stuk prettiger.;)
 
Het leefde duidelijk op de Flex Cup, de vraag is meermaals voorbij gekomen :D De test stond er ook mooi ingekaderd :wl:
 
Mooi zo! Toch enkele shops die het snappen ;)
Ergens in een parallel universum:
"Hoeveel eiwit zit er eigenlijk in jullie whey?"
- Volac
"Ja, maar hoeveel procent is nu daadwerkelijk eiwit?"
- VOLAC
"Jaja, maar hoeveel procent eiwit van jullie whey is nu ECHT eiwit?"
- VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCC
 
Hebben jullie wel de BMOVL-filter adequaat laten backtracen over de KiUP2 en de B&F factor toegepast?











Ziet er ok uit. :)

Yeah I backtraced it

and you've all been reported to the cyber police
 
Ergens in een parallel universum: "Hoeveel eiwit zit er eigenlijk in jullie whey?" - Volac "Ja, maar hoeveel procent is nu daadwerkelijk eiwit?" - VOLAC "Jaja, maar hoeveel procent eiwit van jullie whey is nu ECHT eiwit?" - VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCC
De kwaliteit is sensationeel.
 
Keurig!
Nette uitslag en bedankt voor het delen!
 
Het leefde duidelijk op de Flex Cup, de vraag is meermaals voorbij gekomen :D De test stond er ook mooi ingekaderd :wl:

Klopt, het was een hot topic Sayer! :cool:
Ik denk dat ieder merk nu ter verantwoording wordt geroepen door zijn eigen klanten en dat is prima. De hard trainende atleet heeft ook recht om te weten wat hij daadwerkelijk naar binnenwerkt. Zo gaat de kwaliteit van de producten alleen maar omhoog!;)
 
Klopt, het was een hot topic Sayer! :cool:
Ik denk dat ieder merk nu ter verantwoording wordt geroepen door zijn eigen klanten en dat is prima. De hard trainende atleet heeft ook recht om te weten wat hij daadwerkelijk naar binnenwerkt. Zo gaat de kwaliteit van de producten alleen maar omhoog!;)

De enige juiste instelling.
 
en de raw iron sports whey(4kg) heeft u daar ook testen op gedaan ?

mvg
 
En jullie Isolaat?
 
en de raw iron sports whey(4kg) heeft u daar ook testen op gedaan ?

mvg

Die zijn inderdaad wel vaker getest, maar dat is al wel een tijdje geleden, dus ook daar gaan weer actuele batches van onder de loep nemen om onszelf en de leveranciers scherp te houden.
De sports Whey en de Isolaat komen van dezelfde fabrikant als onze Professional Whe dus ik verwacht daar geen problemen mee, maar we gaan voor zekerheid = testen!;)

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

En jullie Isolaat?

Zie boven.:)
 
Back
Naar boven