AndroidHealthClinic

Raw Iron Professional Whey - Raw Iron

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De Nr.1 verkochte Whey bij Sportfood!

    Tijdelijk ruim 10% meer inhoud bij de 2kg smaken vanille en banaan! 2,27kg i.p.v. 2kg!

    Getest door een onafhankelijk lab met zeer goede resultaten! (zie tabblad voedingswaarden)

    Ieder merk kan een mooi verkooppraatje houden daarom beginnen wij maar gewoon met de gegevens waar het ECHT om draait bij een goede en effectieve Whey proteïne:

    Voedingswaarde per 100 gr:
    Eiwit 84 gr
    Koolhydraten 3.5 gr
    Vet 3.8 gr
    Kcal 383

    Vergelijk de voedingswaarden van de RAW IRON Whey gerust met andere merken en daarna kunnen we met een gerust hart beginnen met de uitleg!

    De kans is erg groot dat je voor deze Whey gaat kiezen op basis van zijn unieke voedingswaarde; maar liefst 84 gram eiwit per 100 gram poeder! Om tot zo’n hoog eiwit percentage te kunnen komen hebben we bij RAW IRON heel veel hoogwaardige Whey Isolaat gebruikt. Maar liefst 56% van de eiwitten is deze Whey komt uit Whey Isolaat, daar waar anderen vaak niet boven de 10% of 20% uitkomen!

    De RAW IRON Whey is de ideale eiwit aanvulling van een sporters voedingspatroon. Vanwege het extreem lage vetpercentage past de RAW IRON Whey ook uitstekend bij je (sport) afslankdieet.

    Ook aan de smaak is enorm veel aandacht besteed want laten we eerlijk zijn, meerdere shakes per dag innemen waarvan de smaak niet lekker is gaat snel tegenstaan. Voor het mengen van de RAW IRON Whey heb je geen mixer nodig want die heb je nou eenmaal niet altijd bij je! Met een lepel of vork roeren is al voldoende om een heerlijke shake te maken!

    RAW IRON- Proud to be strong!


    Inname: meng 2 opgehoopte maatscheppen (30 gram) met 200-250 ml melk.
    Neem minimaal 2 shakes per dag. 1 bij het ontbijt en 1 direct na de training. Eventueel nog 1 shake voor het slapen gaan.

    Tip: neem je post-workout eiwitshake in met de RAW IRON Dextro N-R-G om zo de spieren sneller te laten herstellen en de eiwit nog beter zijn werk te laten doen.

    Bevat geen aspartaam

    Allergie-informatie: Dit product bevat de volgende allergenen: melkeiwit en lactose

    GMO: Dit product bevat geen Genetisch Gemodificeerde Organismen (non-GMO) zoals bedoeld in de EU verordening 2001/18.

    E.E.G. eisen: Alle ingrediënten voldoen aan de E.E.G. eisen die gesteld worden in richtlijn 95/2/EG betreffende levensmiddelenadditieven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1x (review geschreven na eerste keer gebruik)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend, zie review
  • Welke dosis heb je gebruikt? éénmaal 30 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.sportfood.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? non-gmo, geen verzendkosten, snelle levering en goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 1kg a €26,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review

Mijn review:

Naast de Eiwit Pannenkoekenmix van Raw Iron heb ik kennis gemaakt met de Raw Iron Professional Whey. Ik had de smaak banaan en bij het openen van de pot was de geur zeer aangenaam. Meestal is dit bij een eiwitpoeder een slecht teken omdat er dan onnodig veel smaak- en zoetstoffen zijn toegevoegd.

Ik heb de poeder gebruikt door mijn havermout en deze was goed mengbaar (in een shake zal hetzelfde gelden). De smaak banaan kwam goed tot uiting en in tegenstelling tot de geur was de shake niet overdreven zoet maar zat er een goede balans in de shake.

De voedingswaarden van de shake zijn naar mijn mening uitstekend, per 100 gram:
kcal: 383
eiwit: 84gr
vet: 3,8gr
kolhydraten: 3,5gr

Per shake heb je vanzelfsprekend een grote bron van eiwitten en zit je laag in vetten en koolhydraten. Zoals ik al aangaf heb ik de whey door mijn havermout gedaan. Een tip voor mensen die dit ook doen:
-wanneer je de havermout bereid doe dan niet de whey voor dat je hem klaarmaakt in de pan/magnetron er door maar voeg deze pas toe wanneer de havermout klaar is. Hetzelfde wanneer men de havermout een nachtje in de koelkast zet. Door de whey vooraf te vermengen en te verhitten/verkoelen kan die de smaak een beetje verliezen en als je de poeder achteraf mengt blijft deze behouden.

Ik zou de shake zeker aanraden vanwege:
-non-gmo
-smaak (niet extreem zoet en geen overbodige zoetstoffen)
-geen aspartaam
-de voedingswaarde
-oplosbaarheid
 
Bedankt voor je review PhysiqueNL!:thumb:

Voor de volledigheid, deze Whey is ook volledig getest door een onafhankelijk lab en bijgesloten vind je de aminozuur analyse.:):)

aminoanalyse Raw Iron-page-001.jpg
 
Back
Naar boven