MuscleMeat

RAW worldrekords (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_76_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2008
Berichten
3.486
Waardering
101
Lengte
1m84
heeft er iemand een een link of site met de RAW wrs powerlifting?(bp,squat,dl)
want dat vind je niet direct op het net.
en vanaf wanneer begon men met die suits en benchshirts?
dat verliest toch zn charmes vind ik.
thx
 
Laatst bewerkt:
Op wikipedia stond het geloof ik ook maar of het up to date is weet ik niet. Zoek eens anders en laat het ons weten;)
 
Raw:
Squat 430kg (Mark Henry)
Bench 324kg (Scot Mendelson)
Deadlift ben ik niet zeker van, zal iets boven de 400kg zijn. Andy bolton zal hier ook wel de beste in zijn.

Geared:
Squat 567kg (Vladislav Alhazov)
Bench 487.5kg (Ryan Kennelly)
Deadlift 455kg (Andy Bolton)
 
Raw:
Squat 430kg (Mark Henry)
Bench 324kg (Scot Mendelson)
Deadlift ben ik niet zeker van, zal iets boven de 400kg zijn. Andy bolton zal hier ook wel de beste in zijn.

Geared:
Squat 567kg (Vladislav Alhazov)
Bench 487.5kg (Ryan Kennelly)
Deadlift 455kg (Andy Bolton)

thx!
 
Is er zoveel gear betrokke bij deadlifts dan buiten straps? Ook denk ik dat er heel wat strongmen dat WR deadlift aankunnen, maar te bang zijn voor blessures.
 
Hehe nee, Bolton is momenteel echt de sterkste dl'er, enkel benedikt magnusson komt in de buurt. Dit wr is zonder straps overigens, enkel met een dl suit.
 
Door dit topic wat artikels gaan lezen over deadlift suits(blijkt dus dat ze niet zoveel helpen?) en kwam dit tegen:
"Eddie Coppin of Belgium made an 826 deadlift at a bodyweight of 186."

http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls22.htm

Kent iemand die kerel? Google kent hem preices niet :P.
4x bodyweight deadlift :o :D
 
Door dit topic wat artikels gaan lezen over deadlift suits(blijkt dus dat ze niet zoveel helpen?) en kwam dit tegen:
"Eddie Coppin of Belgium made an 826 deadlift at a bodyweight of 186."

http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls22.htm

Kent iemand die kerel? Google kent hem preices niet :P.
4x bodyweight deadlift :o :D

Hier staat hij ook bij en hier kan je ook per BW zien.
Voor sommige dingen te kunnen zien moet je wel een account maken.
http://www.powerliftingwatch.com/
 
Raw:
Squat 430kg (Mark Henry)
Bench 324kg (Scot Mendelson)
Deadlift ben ik niet zeker van, zal iets boven de 400kg zijn. Andy bolton zal hier ook wel de beste in zijn.

Geared:
Squat 567kg (Vladislav Alhazov)
Bench 487.5kg (Ryan Kennelly)
Deadlift 455kg (Andy Bolton)
:thumbs:
 
Is er zoveel gear betrokke bij deadlifts dan buiten straps? Ook denk ik dat er heel wat strongmen dat WR deadlift aankunnen, maar te bang zijn voor blessures.

Andy Bolton wordt nog maar sinds kort gesponsord door Titan: daarvoor deadlifte hij nog gewoon in een singletje. Alleen bij zijn laatste 2 dl records maakte hij dus gebruik van "gear" en is het de vraag of hij daar nu zoveel uithaalde.
 
Door dit topic wat artikels gaan lezen over deadlift suits(blijkt dus dat ze niet zoveel helpen?)

Ik heb me door enkele PL laten vertellen dat dit een beetje persoons afhankelijk is.
5% moet voor een ieder haalbaar zijn. Maar er zijn er, die er nog veel meer uit kunnen halen. Wel is het zo dat met een squatsuit hogere %ages te halen zijn, om over benchsuits maar te zwijgen.:eek: :D
 
Back
Naar boven