AndroidHealthClinic

Raymon Merckx 2e maal en Maurice Hellenbrand Nederlandse kampioenen vrachtwagen trekk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

limbo strongman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
397
Waardering
0
Vanmiddag hebben de boys,het kampioenschap van Nederland vrachtwagen trekken gewonnen en hiermee prolongeerde Raymon Merckx zijn titel 2-voudig kampioen van Nederland vrachtwagen trekken vorig jaar behaalde hij deze titel met zijn maatje Sarko Alberts en dit jaar samen met trainingspartner Maurice Hellenbrand.
Tevens behaalde Raymon Merckx de tweede plaats met Sarko Alberts,omdat hij hij deze wedstrijd in 2-teams meedingde,dus dubbel op voor mijn Limburgse reus,Ik heb dan ook zijn Medaille mogen ontvangen van deze wedstrijd als beloning en waardering als vaste coach en begeleider.
Dit was vandaag natuurlijk het overheerlijke kersje op de grote slagroomtaart.
Hmmmmmmmmmm....en ik kan jullie vertellen hij smaakt overheerlijk.
groetjes Roy.;):D
 
prachtig, dat vrachtwagen trekken :D

super iig :thumbs:
 
proficiat ! :)
 
gefeliciteerd!!:D:D netjes jongens:D
 
Gefeliciteerd heren!
Een kampioen van Zwitserland waardig!

Breng je de felicitaties over Roy?
En drinken we er nog een paar op? :D
 
Vanmiddag hebben de boys,het kampioenschap van Nederland vrachtwagen trekken gewonnen en hiermee prolongeerde Raymon Merckx zijn titel 2-voudig kampioen van Nederland vrachtwagen trekken vorig jaar behaalde hij deze titel met zijn maatje Sarko Alberts en dit jaar samen met trainingspartner Maurice Hellenbrand.
Tevens behaalde Raymon Merckx de tweede plaats met Sarko Alberts,omdat hij hij deze wedstrijd in 2-teams meedingde,dus dubbel op voor mijn Limburgse reus,Ik heb dan ook zijn Medaille mogen ontvangen van deze wedstrijd als beloning en waardering als vaste coach en begeleider.
Dit was vandaag natuurlijk het overheerlijke kersje op de grote slagroomtaart.
Hmmmmmmmmmm....en ik kan jullie vertellen hij smaakt overheerlijk.

groetjes Roy.;):D

Als kers op een limburgse vlaai bedoel je.
 
Gefeliciteerd heren!
Een kampioen van Zwitserland waardig!

Breng je de felicitaties over Roy?
En drinken we er nog een paar op? :D

Dank jullie wel mensen(allemaal)!!
hihihi...steek onder water Doetze?
en wij gaan zekers te weten nog heeeel veeeel pinten drinken.
By the way bedankt alvast alweer voor jou schitterende foto's die ik vandaag heb mogen ontvangen.
en 2-voudig nederlands kampioen vrachtwagen trekken waardig;)
Ik zal ze het doorgeven Doetze,hoe staat het in Finland?
 
Gisteren een feestje gevierd,en dat gaat vandaag gewoon weer verder hmmmmm pilskes pakkuh,wat is het toch heerlijk het leven!!
 
Ja was wel ff leuk om te zien gisteren! Heb nog wat 'bekenden' gezien van het forum, maar lekker niks gezegt :P
 
Geef mijn felicitaties over aan Maurice en Raymond.
Ik weet tenslotte niet hoelang het duurt voordat ik ze in de sportschool nog een keer zie, en als het pas over 3 weken is dat we mekaar eens tegenkomen vind ik dat een beetje te laat.
Jijzelf natuurlijk ook gefeliciteerd, het is de dikke laag slagroom op de rijstevlaai!
 
En wat hebben Jules en Alex eigenlijk gedaan?
 
kan er iemand eenlijst van stand doorsturen?
 
plaats 1.raymon merckx met Maurice Hellenbrand
plaats 2.Raymon Merckx met Sarko Alberts
plaats 3.Jhonnie meijerhoff met ?
.
.
.
.
plaats 14.Jules Bremers en Alexander Moonen
 
Kampioenen,kampioenen ole,ole,ole
Gefeliciteerd geweldig gedaan !!!!!!!!!!!
gr jullie drentse vriend senny
 
HAHAHAHAHAAAAA.....super Sen alles Kits?
Ja het was weer een leuk nat weekend,hollikidee hoplakeeee
bedankt voor de felicitaties,ben benieuwd wanneer Jan het op de site zet.
groetjes roy
 
Volgend jaar wordt er een nationaal vrachtwagen kampioenschap gehouden in Brunssum.
the place to be in Limburgia.
Dit evenement zal georganiseerd worden door Marco Nafzger en Wout Zijlstra.
Het zal hoogstwaarschijnlijk op 2e pinksterdag gehouden worden 2008.
Dit zal dan geen wedstrijd voor teams worden,maar enkel alleen getrokken moeten worden door de atleten.
Ut sjunste op der welt hat der herr jott jemaat dat is oss brunssum wen ut zingt en laat.
 
hmm misschien dat ik wel mee doe!
een dagje uit naar limburg met een pilsie en een stukie vlaai in t verschiet lijkt me wel wat ;)
 
Watch out T.MO.S. als je bij ons over de grens komt is er gezichtcontrole:D
Pilske en vlaai in overvloed hmmmmm.....:meal:
 
Back
Naar boven