XXL Nutrition

Raymon Merckx op 15 december in Gibraltar voor Strongmangame Spanje.

Bezoekers in dit topic

limbo strongman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
397
Waardering
0
Hallo allemaal!!
Op 14 december zullen we via Dusseldorf(afvliegen) naar het spaanse Malaga waar we per auto worden afgehaald naar de plaats Villa de los Barrios,Bij Gibraltar(candalusia).
Dit word de laatste wedstrijd dit jaar wat gedraaidt wordt en waar nog ff alles gegeven word.
Het zal een heftig zware wedstrijd worden omdat er over de gehele wereld atleten eraan meedingen.
De wedstrijd bestaat uit 7 onderdelen.
1.cardeadlift op reps.
2.Farmerswalk 2 maal 140 kilo over 25 meter op snelste tijd.
3.Wheelflip van 400 kilo 8 maal flippen.
4.Truckpull met harnas 15.000 kilo.
5.Boomstam tillen 130 kilo op reps.
6.Yoke van 360 kilo afstand 20 meter snelste tijd.
7.Stones.
We zijn er helemaal klaar voor,voor de laatste wedstrijd dit jaar.
en hoop op een goede afloop.
dit zijn de onderdelen onder voorbehoud natuurlijk.
atleten zijn 3 maal polen,1 argentijn,5 spanjaarden,1portugees,1 Bulgaar,enz....En Raymon Merckx voor Nederland.
de kop gaat eraf volgende week zaterdag.
Ik zal jullie zo snel mogelijk op de hoogte houden,en natuurlijk een verslag op de sterkste site van Nederland ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...
Groetjes Roy.
Alvast bedankt voor al jullie steun,en we proberen het beste er van te maken.
 
Leuk, ben zelf net terug uit die Regio. Ideaal klimaat daar voor een wedstrijd op dit moment. Succes guys!!
 
zoals ik je al eerder heb verteld roy!!... big succes daar!! en laat ze zien dat holland op de kaart staat;)
 
succes big man!!:D..
laat ze een strontklonter ruiken:P:P
 
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat raymon 5e geworden ondanks dat ie 3 onderdelen gemist heeft
hij was voor de blessure onverslaanbaar!!
blessure:zijn traps is gescheurd(zoals ik begrepen heb)...

meer info zullen we wel van roy krijgen denk ik!!!
 
Hallo allemaal we zijn weer terug!!
alleen ben ik nog niet geestelijk terug,grrrrrrrrrrrr......
morgen zal ik mijn verhaal op realdutchpower zetten.
triest triest,jammer jammer,ja maar dat is altijd als je succesvol bent en je wordt getroffen door het ergste,en wat je nooit een sportman toewenst.
Morgen begin ik met het verhaal te schrijven boys en girls.
alles komt goed ook dit!!!
maar zo voelt het niet,op dit moment,klotezooi!!(sorry).K*tzooi
Ik ga ff slapen als ik het kan.
tot morgen allemaal.
groetjes Roy
 
Ik heb alles binnen van Roy, maar ff geduld allemaal. Helaas kan ik morgen er niet aan beginnen vanwege kerstviering. Vrijdag hoop ik in ieder geval de uitslagen en Roy zijn verslag op de site te zetten.
 
www.realdutchpower.nl

Het staat er nu allemaal op! Erg jammer Ramon, beterschap man en nog prettige feestdagen, zie je wel weer in het nieuwe jaar! Een kerel als jij komt altijd terug, sterker als ooit tevoren!
 
Back
Naar boven