MuscleMeat

Raymond Simon

Bezoekers in dit topic

Ray Simon

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2010
Berichten
1.439
Waardering
68
Lengte
1m68
Hoi allemaal,

Ik ben het nieuwste lid van het XXL Team. Ik draai vanaf 2002 wedstrijden. Op de site van xxlnutrition.nl kun je mij volgen en kun je vragen stellen over alle ins & outs.

Ray
 
Laatst bewerkt:
Met wat voor fysiek ben jij gestart met trainen als ik vragen mag? Want binnen 2 jaar al wedstrijden kunnen draaien... :bow:
 
Ik begon tenger met een lichaamsgewicht van zo'n 60kg. Heb toen 2jr hard getraind met een wedstrijdatleet(destijds). 3 weken voor de wedstrijd woog ik 70kg. Toen had mijn broer (ook destijds atleet) me op dieet gezet en stond uiteindelijk met 64kg op het podium. Omdat ik de eerste 2 jaar alleen maar basisoefeningen had gedaan en een beetje op me voeding had gelet, had ik een redelijke v-shape opgebouwd.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed! :thumb:

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Ik lees net dat ik je 7 november ga zien... :D
 
Yep. Doe je ook mee in de dames klasse? of ga je alleen kijken..
 
Ray hoe is het nou:D
 
Hey gap! met mijn gaat het goed. Met jou?
 
ja prima he;) ben superblij dat ik weer normaal kan trainen.. heb het gemist
 
Zou je dat wel willen?
 
Flinke aanwinst voor XXL :) ziet er goed uit kerel.
 
Leuk dat je hier ook bent Ray weet zeker dat je een meerwaarde voor de site zal hebben :D
 
Hoe ziet je voeding eruit? veel koolhydraten nodig / weinig? zo heb je contest jongens die carb-sensitive zijn als ik en bijna all year round carb cycle schema's volgen voor ripped te blijven (tijdens men bulk heb ik dan geen abs :( zielig) en geen misbruik maken van junk food. Of kan je snelle stofwisseling daardoor heen?
 
Laat mij eerst maar eens een tijdje fotograferen, zie nog niet snel gebeuren dat ik het podium op zou kunnen...
 
Echt een beest deze gozer:D
 
Hoe ziet je voeding eruit? veel koolhydraten nodig / weinig? zo heb je contest jongens die carb-sensitive zijn als ik en bijna all year round carb cycle schema's volgen voor ripped te blijven (tijdens men bulk heb ik dan geen abs :( zielig) en geen misbruik maken van junk food. Of kan je snelle stofwisseling daardoor heen?

Ik eet ong. 300-400gr rijst ongekookt gewogen. 150gr brinta en wat fruit per dag. 6wk voor een wedstrijd junk ik niet meer. Vanaf morgen ga ik wat lager in carbs en eet ik alleen nog maar rijst en fruit als KH. Offseason zorg ik dat ik net me buikspieren zie zodat ik niet zoveel weken nodig heb om weer wedstrijdklaar te staan. 6-8wk is dan genoeg.
 
heb je nog foto's van de wedstrijd van zondag?
 
Welk nummer had je nou? Volgens mij heb ik over je heen gekeken :o
 
Back
Naar boven