AndroidHealthClinic

Razend snel afvallen

Bezoekers in dit topic

maka

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2006
Berichten
823
Waardering
0
Razendsnel afvallen met injectie van bacteriesnot in de hersenen (BMC Complement Altern Med. 2008 Feb 19;8(1):5.) Er zijn van die studies waarvan zelfs wij, de roekeloze jongens en meisjes van Ergogenics, hardop zeggen: als dat maar goed gaat. Dit ding, uitgebroed door onderzoekers van de University of Georgia is er zoeentje.
De onderzoekers vertellen hoe ze de goedaardige bacterie Lactobacillus acidophilus [Wikipedia] opkweken in een laboratorium, en daarna een afscheiding uit de kweek halen.
Daarna injecteren de onderzoekers het bacteriesnot [we hebben nog geen beter populaire benaming kunnen bedenken]
in de hersenen van ratten.
De onderzoekers experimenteren al langer met snot van de probiotische L. acidophilus. De afscheiding helpt het lichaam infectie met de maagzweerbacterie Helicobacter pylori te bestrijden, stimuleert de genezing van wonden en bevordert de aanleg van nieuwe bloedvaten. In die eerdere proeven verhoogt het bacteriesnot de afgifte van het ontstekingseiwit TNFa. Dat is het startsein van bovengenoemde effecten.
Een verhoogde afgifte van TNFa laat cellen ook meer van het eiwit leptine aanmaken.
Leptine wordt vooral door vetcellen afgescheiden - als de vetcellen groeien. Leptine laat het lichaam meer energie verbruiken en vermindert de eetlust. In de jaren negentig hoopten onderzoekers nog dat ze op basis van een nieuw afslankmiddel konden ontwikkelen. Dat is niet gelukt.
De onderzoekers injecteerden het bacteriesnot in de hersenen van de ratten, en onderzochten de dieren 0, 12, 24, 48 en 96 uur daarna. Hieronder zie je het effect op het lichaamsgewicht van de dieren.
ls.gif

Twee etmalen na de toediening waren de dieren een kwart van hun lichaamsgewicht verloren. Je ziet de resultaten van vier verschillende proeven.
In de neuronen van de cerebrale cortex, de thalamus, hypothalamus en de hippocampus van de ratten vonden de onderzoekers een verhoogde afgifte van leptine. Leptine wordt niet alleen aangemaakt door vetcellen, maar ook door hersencellen. Hoe dikker je bent, des te meer leptine maken je hersenen aan.
De verhoogde afgifte van leptine door hersencellen veroorzaakt het gewichtsverlies van de dieren, denken de onderzoekers. In het vetweefsel en de ingewanden van de ratten vonden ze geen sterke effecten van de ingreep.
We zullen waarschijnlijk meer over dit onderzoek gaan horen. Uit de publicatie blijkt dat het ontwikkelbedrijf Galleon Pharmaceuticals [Webstek] bij het bacteriesnotproject is betrokken. The identification and large scale testing of these compounds is currently under investigation in our laboratory", schrijven de onderzoekers bovendien.
Niet uit het oog verliezen.
 
waarom wil je bacteriesnot in je hersenen als je ook gewoon kunt sporten en minder eten
 
waarom wil je bacteriesnot in je hersenen als je ook gewoon kunt sporten en minder eten

Omdat de meeste mensen voor het gemak geboren zijn. De weg met de minste weerstand en zo...
 
Omdat de meeste mensen voor het gemak geboren zijn. De weg met de minste weerstand en zo...
Dan verdienen ze't niet. Minder eten = afvallen.
 
Dat hoef je mij niet te vertellen ;)
 
kom op, watvoor mietje ben je dan als je naar dit zieke middel moet grijpen, dwing jezelf gewoon te sporten en dan altijd nog liever liposuctie, khoef geen rare troep in me hersenen
 
Sommige mensen moeten gewoon teveel tijd steken in hun sport om er iets of
wat van af te vallen. Ik train bv anderhalf uur per dag, eet schoon maar heb nog
steeds wat teveel vet. Dus ja, voor endo's met een wat trager metabolisme kan
dit ook wel wat meehelpen.

Zelf gooi ik er wat efedrine tegen om betere resultaten te halen, maar of dat nu
beter is dan dit ... wie zal me dat uit leggen hé :p
 
Sommige mensen moeten gewoon teveel tijd steken in hun sport om er iets of
wat van af te vallen. Ik train bv anderhalf uur per dag, eet schoon maar heb nog
steeds wat teveel vet. Dus ja, voor endo's met een wat trager metabolisme kan
dit ook wel wat meehelpen.

Zelf gooi ik er wat efedrine tegen om betere resultaten te halen, maar of dat nu
beter is dan dit ... wie zal me dat uit leggen hé :p

ok maar efedrine of wat bacteriesnot in je hersenen kan je nu ook niet echt vergelijken he robke :roflol:
 
ok maar efedrine of wat bacteriesnot in je hersenen kan je nu ook niet echt vergelijken he robke :roflol:

Bwah ... het is gewoon dat het een vieze naam heeft volgens mij.
Als het nu bv injectable-weightloss-gel zou hebben gegeten,
dan vloog iedereen erop als een hongerige hond op een frikandel.

Een mens gooit zichzelf per slot van rekening iedere dag vol met vanalle rotzooi.
 
bacteriesnot injecteren = afvallen!



Nee. Eiwit+Vetten+onverteerbare zetmelen is afvallen.
Ideaal. In ketose blijven zitten terwijl je koolhydraten eet.
 
Niets eten en bacteriesnot is afvallen!
 
volgens mij vielen de ratten ook af van leptine en de mens niet. Dit zou ook kunnen gelden voor deze bacterie-juice.
 
Nee. Eiwit+Vetten+onverteerbare zetmelen is afvallen.
Ideaal. In ketose blijven zitten terwijl je koolhydraten eet.

Volgens mij lees jij teveel de blaadjes "Houston".
 
Volgens mij lees jij teveel de blaadjes "Houston".



Klopt lees heel veel blaadjes. en niet te vergeten experimenteren met dit soort dieeten.
 
Nee. Eiwit+Vetten+onverteerbare zetmelen is afvallen.
Ideaal. In ketose blijven zitten terwijl je koolhydraten eet.

voorbeeldje aub?
Ik vind alleen bananen en dingen uit aardappelen. Wat nog?
 
Back
Naar boven