MuscleMeat

Re: Dandyman a la Big Steve winkelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
De Zoo
Grote Markt 49
2000 Antwerpen

Geachte mijnheer, Dandyman

U vraagt zich af, vanwaar dit schrijven. Nu, dat zal ik U even uitleggen. Door de strenge en koude winter van afgelopen jaar en onze constante financiënmoeilijkheden zijn veel apen dood gegaan, zowel chimpansees als gorilla's en zelfs enkele zeer zeldzame en onvervangbare bavianen. Daar wij vrezen dat het de komende winter weer hetzelfde klimaat wordt en onze financiënproblemen nog steeds niet afdoende zijn opgelost, hebben wij als meest getrouwe alternatief besloten onze onvervangbare apen door sterk gelijkende mensen te vervangen, omdat deze naar wij hopen beter tegen de kou bestand zijn. Dit moeten uiteraard wel personen zijn die een sterke overeen komst hebben met apen, en zo af en toe ook dierlijke geluiden kunnen uitstoten.

Gefeliciteerd, onze keuze is op U gevallen!

Na een lange en zeer strenge selectie bent U uiteindelijk door een zeer deskundige jury uitverkoren. Dat is natuurlijk een buitenkansje voor U, maar onderschat vooral niet de vreugde bij Uw familie, zij zijn van U verlost en hebben de zekerheid dat U uiteindelijk toch nog goed bent terecht gekomen, een uitstekende verzorging zal gaan genieten en voldoende te eten zult krijgen.

U hoeft zelf geen eten mee te brengen, want U krijgt hier bij ons in de Zoo, wanneer U in een kooi zit, zoveel apenootjes en maïs toegeworpen, waaruit U een uitstekende selectie kunt maken, zodat U zich naar wij vermoeden, Uw intellect en vraatzucht kennende, binnen de kortste keren vol zal vreten, zodat U geen verdere maaltijden behoeft.

U komt, gezien Uw postuur en intelligentie het best in aanmerking voor de vervanging van een:

ZUIDKOREAANSE HARDBOERENDE KAALKONTIGE SNURKBAVIAAN

Wij verzoeken U zich binnen 14 dagen bij de achterpoort van de Zoo bij een bewaker te melden. U mag zich melden niet gekamd, geschoren of geknipt, Uw tanden niet gepoetst, nagels niet schoongemaakt en Uw voeten niet gewassen, kortom niets nieuws voor U.

U MAG DUS GEWOON UZELF ZIJN!!!

Uw toekomstige kooinummer is 43.

Hoogachtend,

Directie Zoo
Afd. Personeelszaken.
Big Steve :D
 
Originally posted by Big Steve

ZUIDKOREAANSE HARDBOERENDE KAALKONTIGE SNURKBAVIAAN


hmm hebben ze in zuid korea die hardboerende kaalkontige snurkbaviaanen wel? O_o
 
beter voor mij, maarre ik heb nog geen enkele foto geplaats en dan ben ik al geselecteerd. ik hoop dat ik niemand jaloers maak en dat er geen schuine gezichten worden getrokken jegens mijn kant.
:D
 
Proficiat hé dandy dat net uit HEEEEEL deze mensen hier jij net het meest op die apen lijkt !!! :):):):):)

mag je echt fier op zijn ;)
 
ROTZAK hij weer wel :grumble:
 
Back
Naar boven