Fitness Seller

RE-TJOMPEN MET BLASTOISE CORONA CRISIS

Bezoekers in dit topic

blastoise

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2019
Berichten
1.802
Waardering
1.402
Lengte
1m66
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Na het horen van de treurige persconferentie en we waarschijnlijk zeker tot 1 juni zonder gym zitten. heb ik toch de keuze gemaakt om niet te gaan cruisen en om te gaan voor een recomp. Waarom ? ik heb er net zeker een goeie 5 maanden cruise op zitten en ik kan vrijwel nog alles trainen alleen tot een bepaald gewicht. en ik zie het niet zitten om nou weer te gaan cruisen dus we gaan de blast gewoon af maken. en dan in de zomer lekker cruisen waneer er weer wat te doen is mits te ellende voorbij is.

Plan
Het plan is als volgt ik zou op onderhoud eten eerst komende weken 2a4 weken en kijken wat er gebeurt. het doel is om op bf te blijven of zelfs daarin te dalen maar zeker dat die niet omhoog gaat. en kijken of we ook nog wat kracht kunnen pakken bijvoorbeeld we zien wel wat het gaat brengen heb zelf nog nooit gerecomped dus is ook allemaal nieuw voor mij.

Stats
79.3 Vanochtend kan een flinke pak vocht bijzitten
BF% 50+
1.66 (nog altijd midget)

Compounds
500mg Test 1-16 zit momenteel al op week 4
400 Tren 1-16
50mcg t3 1-16

Voeding schema
Meal 1: 3 Ei met 3 boterhammen
470kcal 27/50/18
Meal 2 : 110gram kipfillet 125g sperzie bonen 100g rijst
522kcal 37/84/4
meal 3 : cashewnoten 50g 1 appel whey shakje 28g
472kcal 34/26/25
meal 4 : 110gram kipfillet 125g sperzie bonen 100g rijst
522kcal 37/84/4
meal 5 :cashewnoten 50g 1 appel whey shakje 28g
472kcal 34/26/25
2459 kcal 169/268/75
ik zal wel weer comentaar krijgen op dat er shakes in mijn schema zit. en ja ik vind dit ook heel jammer maar door die hamsteraars hier is er bijna niks te freten ik mag al blij zijn als er kip ligt. vandaar dat ik dus inspeel op de situatie en het is nou eenmaal momenteel niet anders. zodra al dat geouwehoer voorbij is ga ik zeker mijn schema omgooien.

Training schema 6 day split
Pullups 4x8 (buitenparkje)
negative pullups 3x8
pendlay row 4x8
barbell row 3x8
chest suported barbell row 3x8
Dag 2 chest/upper
resisted shoulder rotation 4x8 (band)
benchpress 4x8
Seated dumbell curl 4x8
barbell skullcrusher 4x8
military press 4x8
seated hammer curl 3x8
tricep kickback 3x8
dumbell lateral raises 3x8
incline benchpress 3x8
dumbel reverse fly 3x8
Dag 3 Benen/lower
squat 4x8
deadlift 4x8
stifflegged deadlift 4x8
lunges 4x8
goodmorning 3x8
standing calf raises barbell 3x8
+/- dingen die achterlopen
+Rug Kuiten/kont
- Schouders/armen/tricep/chest
Sides
extreme honger heb vorige week op 3k kcal gezeten en dit was eigenlijk niet genoeg dus ik ben benieuwd of die 2.4k moelijk word
Pics
Back
Snapchat-281284554.jpg

voorkant
Snapchat-620999097.jpg
 
Ook mijn plan, gewoon lekker kuur afmaken en droger worden.
Heb je een homegym?
 
Ook mijn plan, gewoon lekker kuur afmaken en droger worden.
Heb je een homegym?
Ik heb een bench in bezit met dumbells en een barbell. Opzich kan ik daar wel genoeg mee doen. Alleen squat word laag in gewicht maar zolang ik geen mass kwijt raak op mijn been vindt ik het goed.
 
In.
 
In, niet debiel veel volume?
 
In!
 
In, niet debiel veel volume?
Misschien op armen. Heb normaal nooit zoveel volume maar heb het gevoel dat ze toch flink achterlopen. Dus kijken dit even aan kan altijd wat schrappen in de loop van de tijd.
 
Stats
166cm
78.8
50%

Ik weeg mezelf elke dag en aan het einde van de week trek ik hier een gemiddelde uit de komende 2 weken. Ben ik af gevallen ? Kcals up kom ik aan ? Kut leven.

Ik heb het echt ziek zwaar met deze 2450 kcals echt constante honger... dus ik hoop eigenlijk dat ik in de komende 2 weken gewicht drop zodat ik er een meal aan toe kan voegen. Misschien heb ik het zwaarder omdat ik ook wel wat ziekjes. ben moeders ligt zeker al anderhalve week met 39.5 koorts op bed. Misschien is het nou mijn beurt ?

De training ging vandaag wel lekker. Mijn schouders wonderbaarlijk ziek verzuurt dus een geslaagde training.

Training
Resisted shoulder rotation 4x8 (band)
Benchpress 4x8 60 - 70 - 76 - 76 kg
Seated dumbel curl 4x8 10 10 10 12 kg
Barbell skull crusher 3x8 30 30 30 kg
Military press 3x8 40 - 40 - 40 kg
Seated hammer curl 3x8 10 10 12 kg
Tricep kickback 3x8 10 10 10 kg
Dumbel lateral raises 3x8 6 6 6 kg
Incline bench press 3x8 40 40 40 kg
Dumbel Reverse fly 3x8 6 6 6 kg

Vanaf donderdag gewichten uppen. wel jammer dat er maar 76 max op mijn barbell kan. dus even kijken of ik ergens 2 20kg schijven kan scoren. Denk dat dit wel moet lukken mijn neef heeft nog 400kg aan platen liggen zonder equipment.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het echt ziek zwaar met deze 2450 kcals echt constante honger... dus ik hoop eigenlijk dat ik in de komende 2 weken gewicht drop zodat ik er een meal aan toe kan voegen. Misschien heb ik het zwaarder omdat ik ook wel wat ziekjes. ben moeders ligt zeker al anderhalve week met 39.5 koorts op bed. Misschien is het nou mijn beurt ?
Nou hoop dat ik je niet tegen kom op die mooie slippers van je.

Ik kom wel volgen hier ;)
 
Waarom niet eerst cutten op cruise dose test en daarna recomp of lean bulk(met tren) als de gyms weer open zijn.

Also lol @ those Mocro slippers
 
Waarom niet eerst cutten op cruise dose test en daarna recomp of lean bulk(met tren) als de gyms weer open zijn.

Also lol @ those Mocro slippers
Omdat ik wel even klaar ben met cutten. + ook geen zin om weer mijn plan om te gooie. Het word gewoon na aug een lekker lean bulkje op deca test npp kickstart.

Moet wel ff mijn status hoog houden jeweetoch
 
Omdat ik wel even klaar ben met cutten. + ook geen zin om weer mijn plan om te gooie. Het word gewoon na aug een lekker lean bulkje op deca test npp kickstart.

Moet wel ff mijn status hoog houden jeweetoch
Je hebt aardig nog wat bf imo. Persoonlijk zou ik eerst cutten.

Maargoed, good luck iig, ik volg ook.
 
Je hebt aardig nog wat bf imo. Persoonlijk zou ik eerst cutten.

Maargoed, good luck iig, ik volg ook.
Vp zal zeker wel op 15 liggen. Maar er zit momenteel ook veel vocht bij. Zo woog ik vorige week nog 71kg tot ik 3k Ging nuttige om ff een kleine diet break in te lassen. Toen zat ik al gouw op 82kg en nou dropt het met de dag. Ik zal tevens nog wel een normale pick maken als ik weer op een stabiel gewicht zit en uiteraard me eigen scheren.
 
Stats
166cm
77.5
50%

jongens blastoise heeft het lootje gelegd damn wat ik voel ik me ellendig zeg. gister rond een uur of 9 triggerde een hoest iets in mijn body en sindsdien ging het alleen maar bergafwaarts. 8 uur lang zeker met een hartslag van 110-120 in bed gelegen gelukkig kon ik hier doorheen pitten maar ik merkte als ik wakker werd dat het nog gaande was. momenteel rooie doppen alsof ik 5 jointjes heb gerookt heel mijn holtes naar de tyfus en constant mesteken in mijn kop. dus vandaag heb ik mijn training geskipt wil zo weinig mogelijk druk op me kop zetten. momenteel gaat het wel al wat beter dus ik verschuif de legday van vandaag naar morgen samen met rug.

vandaag kcals geupt met 200 nog een kleine meal uit kunnen halen dus dat is wel een + puntje. mijn gewicht dropt met de dag in een dalende lijn tussen de 1kg-0.5 ED vandaar dat ik de kcals ook geupt heb. het is duidelijk visueel merkbaar dat ik in gewicht drop met de dag. het zou allemaal wel vocht zijn (hoop ik :P)

Voeding schema updated
Meal 1
: 50g printa pap 1 banaan (gesneden) 15g calve pindakaas 28g whey
507kcal 33/65/11
Meal 2 : cashewnoten 50g 1 appel whey shakje 28g
472kcal 34/26/25
meal 3 : 100gram kipfilet 125g sperzie bonen 100g rijst 10g cashewnoten
571kcal 37/86/8
meal 4 : 100gram kipfilet 125g sperzie bonen 100g rijst 10g cashewnoten
571kcal 37/86/8
meal 5 : 3 Ei met 3 boterhammen
470kcal 27/50/18
2591 kcal 168/312/70
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven