AndroidHealthClinic

RE-TJOMPEN MET BLASTOISE CORONA CRISIS

Bezoekers in dit topic

Je bent officieel de grootste (kleinste) mongool van dit forum, gefeliciteerd.
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Bro, beetje variatie in maaltijden kan geen kwaad :roflol:
 
True maar kwa honger zit ik goed dus vind het wel prima zo.
Dus jij vindt het prima dat jij je spieren nul reden geeft (buiten AAS om) om te blijven bestaan/groeien?
 
Dus jij vindt het prima dat jij je spieren nul reden geeft (buiten AAS om) om te blijven bestaan/groeien?
Verklaar je nader. Weet ff niet waar je op duidt.
 
Spiereiwitsynthese en leucine drempel.
 
Google inderdaad eens naar leucine drempel.
 
ik heb lang niet meer gelogt maar zou even een kleine update geven. ik ga ook niet meer actief loggen nog alleen maar mijn progressie of eind foto trainingen etc blijven toch het zelfde.

de afgelopen 2 weken heb ik mijn doel bereikt 2,8kg kwijt maar dit is niet alleen vet ik lever zeker ook wat massa in naar mijn gevoel. mijn activiteit gaat iets naar benende omdat ik weer fulltime werk en redelijk ko ben om nog 4 uur per dag erbij te gaan lopen. ik blijf dus 2uur per dag lopen ipv langer ik weet ook niet wat ik verbrand op het werk is moelijk te zeggen maar ik hoop genoeg om een kleine 500kcal recht te trekken die door minder activiteit nou wegvalt.

ik doe momenteel een soort van vasten normaal als ik opstond was ik al misselijk door de honger dat ik momenteel weg getrokken. mijn honger was ook zwaar ingekeldert afgelopen week waardoor ik een refeed toe heb gepast. deze was dus gefaalt omdat ik niet genoeg achter mijn kieze kon krijgen en ik na 1 grote meal heel de dag packed zat. heb dit 3x geprobeerd en 3x gefaalt waardoor ik dus maar slecht ging eten om aan mijn carbs tekomen. als ik dit niet had gedaan had ik denk ik wel mijn 1,5kg perweek aan kunnen tikken maar ik ben ook wel blij met 1,4. ik schommel momenteel tussen 73,5-75 en ben zo plat als een pannekoek. lig meer en deels heel de dag te pitten buitenom trainen/preppen/wandelen maar ik neem dit maar voor lief.

voeding ziet er momenteel zo uit

1
brinta 50g
250ml halfvolle melk
1appel
pindakaas 15g
452kcal 9/57/16

2
3 ei vleugje zout/peper
spinazie 250g
3 rijstwafels (21g(
1 banaan
15g pindakaas
571kcal 34/39/29

3
tonijn 103g
sla saus 25g
cashewnoten 40g
399kcal 37/10/23

4
kipfillet 100g
brocoli 400g
wortelen 140g
270kcal 40/10/4

5
kipfillet 100g
sperziebonen 400g
zoete aardappel 100g
365kcal 34/44/2

6
magere kwark 250g
100 g aardbeien
1 kiwi (met Schill)
219kcal 24/27/1
soms tussendoor nog een komkommer (meestal weekends)
total : 2275 189/189/73

ik kijk het hier even op aan drop ik deze week geen 1kg drop ik alle carbs eruit.
 
Alle carbs eruit, is niet fijn voor je mentale weerbaarheid en ook niet voor je slaap. Heb je dan nog motivatie en energie om te trainen en te werken ? Werk is belangrijk, daarmee betaal je de sport.
Succes !
 
Alle carbs eruit, is niet fijn voor je mentale weerbaarheid en ook niet voor je slaap. Heb je dan nog motivatie en energie om te trainen en te werken ? Werk is belangrijk, daarmee betaal je de sport.
Succes !
Het zou moelijk worden maar ik denk dat ik dit enigszins wel kan opvangen met een gram cafeïne voor het werk. Maar we laten de hoge dosis caf momenteel nou er nog uit liever niet dan wel natuurlijk. Ik hoef me geen zorgen te maken met honger op het werk omdat ik voot ik ga pas me eerste 3 meals naar binnen knal en op het werk me grotere meals eet. Over de training hoef ik me denk ik ook niet zo druk te maken de gear houd mijn kracht wel overeind en zo niet nemen we het maar voor lief. Een kleine 6a7kg in 8 weken waar ik voor aim moet zo denk ik nog wel lukken. Alle carbs eruit is dan ook zeker de laaste optie maar we zullen zien. Laaste week draai ik hem zwz op low carb en ga dan loaden voor de foto.
 
Waarom ga je niet met een coach werken?
 
Je wilt er nog 7 kg af, wat blijft er dan over kwa bw?
Minimaal 66kg maar dan praat ik ook wel over een bf %tje van 6 kijk zwz aan of ik blij ben met me shape op 10% als dat zo is kap ik me kuur ook meteen af en ga ik over op cruise. Dat kan dus al over eej weekje of 4 zijn met dit tempo mits ik geen refeeds meer toepas. Maar ik weet niet of ik refeeds ga skippen ivm werk heb hier en daar af en toe brainfog door weinig carbs.
 
Minimaal 66kg maar dan praat ik ook wel over een bf %tje van 6 kijk zwz aan of ik blij ben met me shape op 10% als dat zo is kap ik me kuur ook meteen af en ga ik over op cruise. Dat kan dus al over eej weekje of 4 zijn met dit tempo mits ik geen refeeds meer toepas. Maar ik weet niet of ik refeeds ga skippen ivm werk heb hier en daar af en toe brainfog door weinig carbs.

Alsof jij 6% haalt. Die bw zal wel lukken. Neem gewoon een coach, het gaat helemaal niet goed.
 
Alsof jij 6% haalt. Die bw zal wel lukken. Neem gewoon een coach, het gaat helemaal niet goed.
Of ik het waard vind met mijn massa om de 6% aan te tikke en me zo ruk te voelen dat is voor mij meer de vraag. Ben ik zelf tevens nog niet over uit denk dat 10 ook wel prima is.

Verklaar je nader.
 
Of ik het waard vind met mijn massa om de 6% aan te tikke en me zo ruk te voelen dat is voor mij meer de vraag. Ben ik zelf tevens nog niet over uit denk dat 10 ook wel prima is.

Verklaar je nader.

Je trekt je nu al terug...

Gezien ik je al een tijd volg en weet welke middelen je hebt gebruikt (waaronder dnp) en ondanks dat amper resultaat zie denk ik niet dat je het in je hebt om ineens over enkele weken op 6% te staan.

Het beste wat jij kunt doen is off gaan en een coach in vertrouwen nemen.
Indien je on wilt blijven dan neem godverdomme ook een coach man droplul.
 
Ik heb een PT diploma :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Je trekt je nu al terug...
Jammer dat je verder niet leest dan je neus lang is. Ik zei als ik blij ben met mijn shape op 10% dat ik niet verder cut.

Tevens wou ik graag weten wat er niet goed gaat volgens jou "het gaat helemaal niet goed" wat dan volgens jou ?

Ik vind zelf dat het nou prima gaat resultaat is er zeker. Maar hier zou ik wel weer zieke bash op krijgen ik wacht op wat voor hypocriete reacties hier nog op gaan komen. Ik wacht met smacht.

Tevens vind ik jou manier van benaderen na mij altijd wel goed fairplay en ik neem zeker veel dingen mee wat er gezegt word vanuit juillie en het heeft mij momenteel zeker goed gegaan. Alleen wat ik altiid jammer vind is dat als iemand zijn eigen mening uitspreekt er in een x 10 man kontje moet likken eerst hoorde der niks van maar in een x heeft iedereen commentaar zoals laast.
 
Jammer dat je verder niet leest dan je neus lang is. Ik zei als ik blij ben met mijn shape op 10% dat ik niet verder cut.

Tevens wou ik graag weten wat er niet goed gaat volgens jou "het gaat helemaal niet goed" wat dan volgens jou ?

Ik vind zelf dat het nou prima gaat resultaat is er zeker. Maar hier zou ik wel weer zieke bash op krijgen ik wacht op wat voor hypocriete reacties hier nog op gaan komen. Ik wacht met smacht.

Tevens vind ik jou manier van benaderen na mij altijd wel goed fairplay en ik neem zeker veel dingen mee wat er gezegt word vanuit juillie en het heeft mij momenteel zeker goed gegaan. Alleen wat ik altiid jammer vind is dat als iemand zijn eigen mening uitspreekt er in een x 10 man kontje moet likken eerst hoorde der niks van maar in een x heeft iedereen commentaar zoals laast.

Wat er niet goed gaat: je bw icm bf icm alle mik wat je gebruikt hebt.
 
Back
Naar boven