XXL Nutrition

Reaching for the Next Level!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice! Hier hebben ook 3 man een deadlift pr gezet:D.
 
Hier de post workout maaltijd van vandaag:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha geweldig gast, mijn respect heb je:roflol::bow:
 
nice :D ooit al is al pre workout meal geprobeerd :P?
 
Onze eigen pl hok neger betuigt je ook zijn respect!
 
hehehe buffe pic :D. Nice shirt ook.
 
Ik wil in elk geval wel even aangeven dat de mayonaise op visoliebasis was en het rundvlees zeer mager was op een volkoren broodje.












Geweldig dat filmpje van Tate. :D
 
Krijg er gelijk weer trek van haha, volgende week gaan we weer een PR zetten bij de Mac, 3 menu's !
 
Di 06-11-2007

Squat
Opwarmen...
Ramping weights tot 1x145 PR

Powerclean
Opwarmen...
3x3x80
2x3x80 3de fail PR

OH press
Opwarmen...
5x3x55

Pull ups
2x6xbw
2x5xbw
4xbw

Ab work...

Comment: Klote training, vroeg moeten trainen dus totaal geen energie. Squats was de bedoeling 5 heavy singles met 145 te doen. 2de failde ik door te weinig focus, tevens kreeg ik weer last van mijn heup, dus heb het daar maar bij gelaten. Powercleans had ik nog nooit met 80kg gedaan, volgende keer wel de 5x3 uiteraard! :D
OH press ga ik opbouwen tot 5x5x55 en ga dan licht verhogen en weer door tot ik 5x5 haal, komende tijd dus meer volume pakken en langzaam verhogen. Pull ups waren wel lekker op wat meer volume, ga dat met dips ook weer doen, wat lager in reps maar meer werkvolume pakken.

Verder ben ik erg toe aan vakantie, dit jaar nog maar 1 weekje vrij gehad, ben behoorlijk moe en voel me gestressed. Nog twee dagen werken en dan 1,5 week vrij! Kan ik wat meer slapen zodat ik beter herstel, heb overal pijntjes momenteel. :D
 
Een klote training en toch nog 2 PR's. Netjes hoor!
 
Do 08-11-2007

Bench
Opwarmen...
0x110 :o
0x110 :o
0x107.5 :o
4x1x100

Pendlay row
3x8x85

Yates row
3x8x85

Dips
3x5xbw

Barbell curl
3x5x45

Comment: Voelde me erg moe en slap, zoals wel meer de afgelopen weken. Daarom er maar voor gekozen om squats volume training over te slaan en er een lekkere breezer training van te maken. Komende dagen kan ik meer rust pakken, dus zaterdag weer knallen. :thumbup:

Net nog gewogen na de training: 104.5! PR :D
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al train je niet meer ofzo, maar ik was niet geabonneerd op deze log van je :o

Nice Pr, die bodyweight dan hè ;) je squat mag wel meer omhoog anders zal het niet lang duren voordat ik je daar ook voorbij streef :p
 
Hier de post workout maaltijd van vandaag:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
nu snap ik waar die pens vandaan komt ;)

geintje bro, je bent echt lekker op weg ondanks al die junk, haha ;P
 
nu snap ik waar die pens vandaan komt ;)

geintje bro, je bent echt lekker op weg ondanks al die junk, haha ;P

Hehe, junk gaat eruit en ga wat cardio erbij doen anders zit ik straks weer op 20%. Ook wil ik weer normaal een trap op kunnen lopen zonder bovenaan te staan hijgen. :D
 
jammer van je fail @ bench man.. volgende keer beter
 
jammer van je fail @ bench man.. volgende keer beter

Ach morgen flink volume pakken met bench en dan volgende week eerst weer 5 heavy singles gaan doen met 100 of 102.5, dan weer opbouwen de komende weken naar de 110+! :)

Even een vraagje aan de kenners...mijn schema zit voor de grote lifts goed in elkaar zo (volume en high intensity afwisselend) ook doe ik elke training wat voor upperback (rows/chins etc). Hoe zit het nu met de andere assistence oefeningen zoals barbell curls, tricep extensions, buik...zou je dit elke training wel kunnen doen omdat het toch geen grote aanslag op je herstel is?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven