Fitness Seller

Reaching for the Next Level!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:hedbang: yeah 150 kg squat :hedbang: niet te ver uitlopen met squatten hè wel een beetje leuk houden :p

Powercleans zijn ook sterk.
 
niceeeeeeeeeeeeee squat pr moat!
 
De squats waren full he? In ieder geval een mooi PR :thumbs:
 
De squats waren full he? In ieder geval een mooi PR :thumbs:

Waarom blijf je dat toch steeds vragen? Ik squat altijd full, behalve als ik onderweg een box tegenkom. ;)
 
Waarom blijf je dat toch steeds vragen? Ik squat altijd full, behalve als ik onderweg een box tegenkom. ;)

zeg het gewoon mister T style, ik squat altijd fool!
 
idd supervooruitgang!
 
Do 15-11-2007

Bench
Opwarmen...
5x1x100

Longbar rows
3x8x75

Squat (volume)
Opwarmen...
10x3x120 volume PR

Dips
3x5xbw+20

Barbell holds
4x20secx110 :o

Comment: Bench met de heavies even een stapje terug gedaan, over een paar weken gaat de 110 eraan! Squat techniek nogeens nagekeken, blijkt dat ik de bar nogal hoog op mijn schouders had liggen, dit aangepast en gelijk veel makkelijker mijn borst omhoog te houden. :D
Dips volume ga ik uitbreiden, 3x5 met 20kg extra was matje vandaag.
 
Die holds mogen inderdaad wel wat beter Mr.Nose ... low bar squatten ging dus beter?
Ik heb de barbell ook aardig hoog in de nek liggen, maar ligt wel lekker zo :D
 
Jawel het is eindelijk zover! Deze fat bastard heeft weer wat progressiefoto's gemaakt. Huidige stats (vanmorgen gewogen en gemeten): 100.7kg bij 18% bf! :D

Heb inmiddels mijn dieet aangepast (carbs alleen rond/tijdens de training, hoger in mijn eiwitten, hoger in mijn vetten, wel boven onderhoud). Bedoeling is ook nog om cardio toe te voegen, maar dat is nog niet gelukt. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, brand maar los! :D
De volgende pics zijn zo'n 8% lager in bf. ;)
 
Ben benieuwd wat voor massa daar onder zit, je hebt wel goede kuiten, niet?
 
hihi dikkerd
 
In februari stond jij nog op 8-9% oid? Is er wel snel bij maar wss 15kg gegained oid?

Ik vind je V-vorm en je kuiten zeer goed.
 
In februari stond jij nog op 8-9% oid? Is er wel snel bij maar wss 15kg gegained oid?

Ik vind je V-vorm en je kuiten zeer goed.

Tsja ik dacht 11% dus, maar ik doe een driepunts meting met huidplooimeter en voor de nauwkeurigheid moet je daar 2-3% bij optellen. Laagste wat ik stond in mei was dus 8.6+3=11.6%, nu meet ik precies 15% --> dus ~18% vet nu. Ik ben sinds mei 12kg aangekomen.

@Snoob: Van jou kan ik het wel hebben spekkie! :D
 
Ziet 'r buff uit, monster neus ook.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven