MuscleMeat

Reaching for the Next Level!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De richtlijnen die ik volg zijn die van Texas Method (door Mark Rippetoe).
Een trainingsmethode voor intermediates zoals ik. De bedoeling hiervan is 3 trainingen per week. Eerste training volume training (verstoring homeostase), tweede training herstel "light" day, derde training PR dag waar je een 1, 2, 3, 5rm probeert te verbeteren. Dus ja ik ga 1x per week toppen alleen zeker niet altijd een 1rm. ;) Elke week PR's zetten gaat prima lukken, maar alleen omdat ik nog niet zoveel trainingservaring heb. Als ik verder gevorderd zou zijn zoals jij zou me dit uiteraard niet lukken (goede stats heb je man!).

En natuurlijk bedankt! ;)

nice, hier ga ik over paar weken mee beginnen, ga je log dus zeker ff in de gaten houden :)

Dat is inderdaad de bedoeling...3de training is een PR dag. Dus niet alleen een 1RM, maar juist zoals jij het zegt. :thumb:

dat is inderdaad het mooie, je kan ook voor een rep pr gaan, een 8rm of een 2rm of 5rm.
 
Di 02-10-2007

Squat
5x5x105

Bench
5x5x85

Powerclean
3x8x70

Pendlay row
5x5x85

Hanging leg raises
3x10xbw+10

Comment: Op 1 of andere manier heb ik dinsdagochtend altijd weinig energie. Deed dan ook precies 2uur over de training. Alles weer verbeterd, vooral powercleans waren lekker aangezien 2 maanden geleden 72.5 nog mijn 1RM was. :D
Verder ben ik helemaal gesloopt! :thumbs:

Gisteravond woog ik voor het eerst 100kg! Nog een paar weekjes en dan weeg ik dat nuchter. :)
 
Di 02-10-2007

Squat
5x5x105

Bench
5x5x85

Powerclean
3x8x70

Pendlay row
5x5x85

Hanging leg raises
3x10xbw+10

Comment: Op 1 of andere manier heb ik dinsdagochtend altijd weinig energie. Deed dan ook precies 2uur over de training. Alles weer verbeterd, vooral powercleans waren lekker aangezien 2 maanden geleden 72.5 nog mijn 1RM was. :D
Verder ben ik helemaal gesloopt! :thumbs:

Gisteravond woog ik voor het eerst 100kg! Nog een paar weekjes en dan weeg ik dat nuchter. :)

Dat zijn een hoop kilootjes. Wat is je lengte en (geschatte)BF?
 
je bench 1rm is 102,5? dan is 5x5x85 best nice!
 
Gisteravond woog ik voor het eerst 100kg! Nog een paar weekjes en dan weeg ik dat nuchter. :)

Ik ook! Hoewel, 99.5 savonds, toen nog een liter melk erin en ik was over de 100! Ik kon wel janken van geluk.
 
Ik ook! Hoewel, 99.5 savonds, toen nog een liter melk erin en ik was over de 100! Ik kon wel janken van geluk.

Ga maar niet naart toilet of je hebt weer een 2-digit gewicht, om te blijten toch
 
Do 04-10-2007

Front squat
3x3x80

OH press
3x3x60

Powerclean
3x3x70

Chins
7xbw
5xbw
6xbw

Dips
12xbw
8xbw
8xbw

Barbell curls
2x8x40

OH press laatste set waren push presses. :o
 
Laatst bewerkt:
Di 09-10-2007

Squat
5x5x110

Bench
3x5x87.5
1x4x87.5 (Argh! :()
1x2x87.5 (Arghx2! :()
1x7x77.5

Powerclean
8x3x72.5 PR

Pendlay row
5x5x90

Hanging leg raises
3x10xbw+11

Helemaal kapot, gesloopt, man met de hamer een paar keer gedag kunnen zeggen...kortom ik voel me heerlijk nu. :D
Bench helaas niet gehaald, blijft samen met OH press mijn zwakke punt, daarom backoff set toegevoegd. Powerclean had ik nooit meer dan 1x72,5 gedaan, dus een dik PR! :D
 
Laatst bewerkt:
gaat goed jmmr vd bench!!!:)
 
Binnen twee maanden ga ik ook Texas Method doen. Deze log dus zeker in de gaten houden.
 
Die power cleans zijn netjes zo! Vind je het niet vervelend om ze "high" rep te doen?
 
Monster keyboard skills heb ik. :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven