Fitness Seller

Reaching for the Next Level!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je kan dus je vetpercentage laten dalen en boven onderhoud eten? Dat lijkt mij mogelijk als je enkel tijdens de dagen van trainen boven je onderhoud zit, en de andere dagen eronder? Of hoe zou je het uitleggen?

Ik leg het uit als pleuris veel cardio doen en niet enorm hoog boven onderhoud te gaan eten. :D
 
Di 16-10-2007

Squat
4x5x115 PR (Volgende week wel 5x5 verdorrie!)

Bench
3x5x87.5
2x4x87.5 (Volgende week wel 5x5 verdorrie!)

Pendlay row
5x5x92.5 PR

Powerclean
4x3x75 PR (Had nog nooit 1 rep met 75 gehaald :D)

Hanging leg raises
3x10x12

Comment: Zeer weinig energie, klote gegeten de laatste dagen. Moet mijn dieet weer goed oppakken (niet alleen maar junk, maar gewoon veel goed voedsel) en meer slapen! Komt goed. :thumb:
 
Nice job on the cleans! En die rows mogen er ook wezen.
 
Ondanks het gebrek aan energie wel ff 3 PR's neergezet, laat staan wanneer je wel genoeg energie hebt :thumbs:
 
Mooi PR op de cleans, er meteen zoveel kunnen doen is wel een goede vooruitgang.

Maar als je veel eet en dat compenseert met veel cardio dan verhoog je toch je aantal Kcal die je voor onderhoud nodig hebt?
Boven onderhoud wil bij mij zeggen dat je meer Kcal binnenkrijgt dan welke je voor al je dagelijkse bezigheden, incl. trainen, nodig hebt.
Door veel cardio te gaan doen verhoog je dus wat je voor onderhoud nodig hebt.

Als je op trainingsdagen hoog gaat en rustdagen eronder kun je wel heel langzaam wat massa opbouwen en tegelijk vet verliezen, maar snel gaat dat allemaal niet zo.
 
Wat goede tips mbt mijn voeding...

Ik dacht zelf gewoon iets boven onderhoud te eten elke dag zodat ik zeg maar verse bouwstoffen binnenkrijg voor herstel van mijn trainingen en dan op offdays low intensity cardio te doen welke zoveel mogelijk van mijn wat oudere spek gebruik gaat maken. Hoop dat het zo duidelijker is, jouw definitie van onderhoud deel ik wel, wist alleen niet hoe ik het anders uit moest leggen. :D

@Alle andere posters...thx!
 
OK!
Zo heb je het wat duidelijker gemaakt.
Deze aanpak werkt wel, zij het dat het vrij langzaam gaat.
Maar het kan dat dit je gewoon beter bevalt als een bulk/cut cyclus.
Ik doe overigens ongeveer hetzelfde, ik eet iets boven onderhoud op trainingsdagen en wat minder oop niet trainingsdagen.
 
OK!
Zo heb je het wat duidelijker gemaakt.
Deze aanpak werkt wel, zij het dat het vrij langzaam gaat.
Maar het kan dat dit je gewoon beter bevalt als een bulk/cut cyclus.
Ik doe overigens ongeveer hetzelfde, ik eet iets boven onderhoud op trainingsdagen en wat minder oop niet trainingsdagen.

Dat het langzaam gaat bedoel je daarmee je spek wat er langzaam afgaat? Dat is niet erg namelijk, zolang mijn bw maar redelijk hetzelfde blijft. Eind maart wil ik rond de 10% staan, dus kan februari/maart natuurlijk wel echt gaan cutten. Mijn vriendin zit al tijden te bitchen dat je haar abs beter kan zien dan de mijne (duh op 16% valt er niet veel te zien :D), dus heb nu een soort weddenschap lopen dat ik eind maart full abs heb als we op vakantie gaan. Mijn argument dat mijn traps veel groter zijn dan die van haar ging niet op trouwens. :roflol:
 
Herkenbaar :roflol:

Nadat black rush zei dat z'n vriendin hem vertelde dat hij meer buik moest trainen vroeg ik aan die van mij, "vind je me dik geworden?". Het antwoord was "uhh ik vind het niet erg hoor Alex".
 
Herkenbaar :roflol:

Nadat black rush zei dat z'n vriendin hem vertelde dat hij meer buik moest trainen vroeg ik aan die van mij, "vind je me dik geworden?". Het antwoord was "uhh ik vind het niet erg hoor Alex".

:roflol::roflol:
 
:roflol:

Ach ik heb liever traps dan abs, maar deze weddenschap moet ik natuurlijk winnen! :D
 
Wat valt er eigenlijk te winnnen in deze weddenschap?
 
Lijkt me ook wel iets, zal ik dan maar een nieuw race topic openen, de race naar de 6 blokjes totaal?
 
netjes netjes!!!:)
 
Lijkt me ook wel iets, zal ik dan maar een nieuw race topic openen, de race naar de 6 blokjes totaal?
Is er een bepaalde vereiste om mee te doen? Maximaal 2 blokjes al zichtbaar of zoiets?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven