MuscleMeat

Reaching for the Next Level! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Do 11-10-2007

Front squat
3x3x82.5

Powerclean
3x3x72.5

Good mornings
3x3x90

OH press
1x3x60
3x2x60

Chins
5xbw
5xbw
5xbw

Dips
13xbw
10xbw
10xbw

Tering OH press. :(
Front squats met clean grip is het toch niet voor mij, gekruist voelt een stuk beter aan nu ik eenmaal doorheb waar ik de bar op mijn schouders moet plaatsen. :)
 
OH press komt wel joh. Gewoon doorgaan met knallen!;)
 
Laat je niet gek maken door zo'n oefening. Iedereen heeft wel iets wat minder goed gaat. Trekt vanzelf wel bij.
 
nice training! ik ga momenteel hard op 1x in de week (wo) 8 singles OH press... misschien ook is proberen?
 
Hoe lang gebruik je al de clean grip? Want de eerste weken is het inderdaad klote :p
 
Hoe lang gebruik je al de clean grip? Want de eerste weken is het inderdaad klote :p

Paar weken nog maar, maar ik krijg er echt zeer veel last van mijn polsen van en dat kan ik zeker ivm mijn werk niet hebben. Ook is er bij ons squat rack een spiegel zo geplaatst dat ik alleen clean grip kan gebruiken als ik de bar een tikje te laag plaats voor mezelf (ivm mijn ellebogen die dan tegen de spiegel komen). Vorige week al met cross grip geprobeerd en na gisteren weet ik het zeker! :P

@Starter: Thx misschien dat eens proberen! :)
 
??? wat heeft een spiegel te maken met je grip
 
Hij bedoeldt te zeggen dat hij er dan niet tussen past, die spiegel is bijna in het squat rek geplaatst, beetje onhandig dus.

Zullen ze hem missen trouwens als we hem stiekem weg halen TheNose, verder niemand gebruikt dat rek hehe.
 
Hij bedoeldt te zeggen dat hij er dan niet tussen past, die spiegel is bijna in het squat rek geplaatst, beetje onhandig dus.

Zullen ze hem missen trouwens als we hem stiekem weg halen TheNose, verder niemand gebruikt dat rek hehe.

Ik weet niet hoor, ze kijken wel erg veel in die spiegel als ze staan te CURLEN in het squatrack! :grumble:
 
Za 13-10-2007

Bench
5x1x100 PR

Pendlay Row
5x1x100

Squat
0x1x140 :o
5x1x130 PR

Deadlift
5x1x170 PR

Yarrrr! Lekker! :D
Was erg druk dus niet in de volgorde kunnen trainen zoals ik hem graag doe (liefst altijd eerst squatten, ben dan altijd lekker opgewarmd en deadlift als laatste want daarna wil ik niks meer doen. :P)
Liep zoals altijd te bitchen bij het benchen (denk altijd dat ik het niet ga redden bij bench), dus ben wel trots op mijn 5x1x100 :D.
Nu flink vreten en dan morgen eens op de YBF kijken.
 
als je 5 singles doet met 100 dan zal je 1rm inmiddels wel wat hoger liggen!
 
als je 5 singles doet met 100 dan zal je 1rm inmiddels wel wat hoger liggen!

Die singles liggen wel behoorlijk op het randje hoor (haalde ze steeds echt net), maar 105 moet er nu wel inzitten idd.
 
Gaat hardstikke goed man! Dikke squat en deadlift ook!
 
Even een update over mijn stats:
's morgens 99.2kg (in 3 weken 1kg vvm erbij en wat spek :P), boven armen 41.5cm koud (in 1 maand cm gegroeid), borst omtrek 118cm (in een jaar 10cm gegroeid). :D

Bedoeling is nu nuchter die 100kg te halen en dan veel cardio erbij te gaan doen om mijn vet% (wat nu zo rond de 17% zal liggen) langzaam te laten dalen, terwijl ik wel boven onderhoud zal blijven eten.
 
Je kan dus je vetpercentage laten dalen en boven onderhoud eten? Dat lijkt mij mogelijk als je enkel tijdens de dagen van trainen boven je onderhoud zit, en de andere dagen eronder? Of hoe zou je het uitleggen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven