Fitness Seller

Reaching for the Next Level!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idd, je moet flink out of shape zijn. Als je nog je hond kan uitlaten zonder bij iedere lantaren paal te stoppen om op adem te komen (met je telefoon klaar op 112, mocht je een hartaanval krijgen), je eigen voeten nog kan zien, je kleinere tieten hebt dan je moeder en het aantal vetrollen nog op een hand te tellen is, ben je te skinny voor deze race. Je moet tering dik zijn, net als TheNose en ik!
 
Idd, je moet flink out of shape zijn. Als je nog je hond kan uitlaten zonder bij iedere lantaren paal te stoppen om op adem te komen (met je telefoon klaar op 112, mocht je een hartaanval krijgen), je eigen voeten nog kan zien, je kleinere tieten hebt dan je moeder en het aantal vetrollen nog op een hand te tellen is, ben je te skinny voor deze race. Je moet tering dik zijn, net als TheNose en ik!

:thumbup:

Oh Steph@n kan ook wel meedoen, is ook een vetklep geworden.

Alex kan jij nog traplopen trouwens? :P
 
Als je uberhaupt nog kan lopen doe je niet genoeg je best, je moet verdomme in een rolstoel voortgeduwd worden.
 
Als je uberhaupt nog kan lopen doe je niet genoeg je best, je moet verdomme in een rolstoel voortgeduwd worden.

Precies, met een infuus van frituurvet, dan gain je pas! BEEFCAKE!
 
Mensen, ik heb met Steph@n nog eens naar ons trainingsschema gekeken en we komen beiden tot de conclusie dat we van de 3 trainingen er maar 2 leuk vinden. :P Eerste 2 trainingen van de week zijn heerlijk en uitdagend, maar de pr dag, ook al doen we meerdere heavy singles is wel uitdagend (zeer zwaar), maar na de training hou je toch een gevoel over dat je veel te weinig gedaan hebt.
Wie heeft er een goed idee wat we kunnen gaan doen voor schema, of wat voor aanpassingen we zouden kunnen maken om alledrie te trainingen heerlijk uitdagend te gaan maken? We willen maar 3x per week trainen (ivm tijdsbesteding voor andere dingen, zoals werk), maar meestal trainen we wel zo'n 2 uur per training.

Kom maar op met de ideeen! :)
 
Ga na je pr training voor een enkele rep out, squat, deadlift of powercleans.
 
Idd gewoon repouts toevoegen na die pr training.

Of een enkele keiharde dropset. Of een enkele rust pauze set na de pr set.:rolleyes:
 
Hmmm dus op zaterdag doe ik nu voor squat, bench, rows en deads 5 heavy singles en daarna dan steeds een rep out met wat minder gewicht (op 80% of zo?). Bedankt voor de reactie mannen.
 
Hmmm dus op zaterdag doe ik nu voor squat, bench, rows en deads 5 heavy singles en daarna dan steeds een rep out met wat minder gewicht (op 80% of zo?). Bedankt voor de reactie mannen.

PM ontvangen, antwoord je hier, die pm boxes zijn frustrerend klein.

Hoe zwaar zijn die singles qua intensiteit op vrijdag? Moet +90% zijn. Ook op vrijdag progressief te werk gaan & gewicht toevoegen. Je kan ook speed sets proberen op vrijdag (8x3 aan 70-80% intensiteit, ook hier progressief wekelijks gewicht toevoegen). Vrijdag is meer "onderhoud cns" zoals in boek staat, echte stress gebeurt op maandag met texas method.

Eventueel stress op maandag verhogen door na de 5x5 een rep out van 10 of 20 reps te doen.
 
PM ontvangen, antwoord je hier, die pm boxes zijn frustrerend klein.

Hoe zwaar zijn die singles qua intensiteit op vrijdag? Moet +90% zijn. Ook op vrijdag progressief te werk gaan & gewicht toevoegen. Je kan ook speed sets proberen op vrijdag (8x3 aan 70-80% intensiteit, ook hier progressief wekelijks gewicht toevoegen). Vrijdag is meer "onderhoud cns" zoals in boek staat, echte stress gebeurt op maandag met texas method.

Eventueel stress op maandag verhogen door na de 5x5 een rep out van 10 of 20 reps te doen.

Ïntensiteit is 90+%. Bench 1RM is/was bijv 102.5 en deed afgelopen keer 5x1x100. Misschien dat dat speedwerk leuker is. :D
 
Kvinder ook geen reet aan (daarom doe ik het zo weinig mogelijk :D)!
 
Heb ook nooit veel resultaat gehaald met speed sets.

Doe anders smolov for squat of sheiko voor bench of ed coan voor deadlift als je op zoek bent naar een uitdaging ;)
 
Heb ook nooit veel resultaat gehaald met speed sets.

Doe anders smolov for squat of sheiko voor bench of ed coan voor deadlift als je op zoek bent naar een uitdaging ;)

Tsja zo'n specifiek programma wil ik pas doen als er echt wat achterloopt. Voorlopig lopen alle stats nog achter. :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven