AndroidHealthClinic

Reaching for the Next Level! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb ook nooit veel resultaat gehaald met speed sets.

Doe anders smolov for squat of sheiko voor bench of ed coan voor deadlift als je op zoek bent naar een uitdaging ;)

Smolov benadrukt anders ook dat snelheid belangrijk is en coan deadlift routine is grotendeels gebasseerd op speed deads.
 
Do 18-10-2007

Front Squat
3x3x90 PR

Powerclean
3x3x75

Good mornings
3x3x100 PR

OH press
8x1x60

Chins
3x5xbw

Dips
10xbw
2x8xbw

No comment...
 
Za 20-10-2007

Squat
5x5x110
10x100

Bench
0x105 (!@#$@# net niet!)
10x80

Pendlay row
2x5x95

Daarna op moe, etc. Toch best een geinige training. :D
Van the Locust wat tips gekregen hoe we ons schema om kunnen gooien, zo even mee puzzelen.
 
En kan je al wat meer zeggen over het nut van front squats :o
 
En kan je al wat meer zeggen over het nut van front squats :o

Ja ik denk zeker dat het beter voor mijn techniek is mbt backsquats. Die 5x5x110 van vandaag zat niet 1 good morning squat tussen. :P
 
Di 23-10-2007

Squats
Opwarmen...
5x1x135 PR
3x120

OH press
Opwarmen...
5x1x62.5 PR
7x50

Powerclean
5x3x75 PR

Pull ups
3x5xbw

Hanging leg raise
3x10xbw+14

Lekkere training. Squats voelden tijdens de warming up zeer zwaar (zelfs 100kg), 120 vloog opeens omhoog en 135 ging ook lekker (slechts 1 van de 5 singles was een good morning squat). Powercleans waren vaag, tijdens 2de set opeens geen kracht meer en 2x een fail. Even wat langer rust genomen waarna het weer prima ging. ???
Pull ups waren denk ik ook een PR aangezien ik inclusief sportkleding 102.5kg woog vandaag. :D
Een uur en een kwartier getraind, ik kan nog wel iets van assistence toevoegen dus. :thumbup:
 
Aan je dips en chins te zien, ben je inderdaad goed zwaar.:D
 
Nice kerel. Ook eindelijk weer Pr met die overhead press?
Beter!
 
lekkere pr's!

hoe voeg jij overigens gewicht toe aan hanging leg raises????
 
lekkere pr's!

hoe voeg jij overigens gewicht toe aan hanging leg raises????

Dumbbell tussen mijn voeten, niet ideaal, maar het gaat. Raak op deze manier wel bij elke rep de grond, dus doe ze met deadstop! :D
 
Dumbbell tussen mijn voeten, niet ideaal, maar het gaat. Raak op deze manier wel bij elke rep de grond, dus doe ze met deadstop! :D

haha, oke das dan geen optie voor mij... ik heb de spiegel achter de chinbar al 1 keer door de midden gebeukt met gewicht om men middel... 2e keer gaan ze niet waarderen :D
 
Lekkere training, wat ga je veranderen dan in je schema, meer progressive net als locust?
 
Lekkere training, wat ga je veranderen dan in je schema, meer progressive net als locust?

Heb nu niet meer 1 dag al het volume werk, 1 dag herstel light training en 1 dag al het PR werk. Heb het op aanraden van locust door elkaar gegooid zodat je elke training wat hebt om naar uit te kijken en je na elke training een voldaan gevoel hebt. :)
Was alleen na de training van vandaag na ruim een uur klaar dus kan nog wel wat toevoegen, komt goed.

Met progressive bedoel je elke week zwaardere loads? Dus elke week PR's zetten?
 
Do 25-10-2007

Bench (max)
Opwarmen...
5x1x102.5 PR
8x80

Pendlay row
3x8x80

Squat (volume)
Opwarmen...
5x5x115 PR
12x90 (20 reps was de bedoeling, 1 rep meer en ik had heel het squatrack ondergekotst :o)

Dips
3x8xbw

Comment: Al een tijdje last van mijn linker elleboog wat nu steeds irritanter begint te worden. Heb alleen echt last van pull oefeningen, logisch want het is hoogstwaarschijnlijk een irritatie van de aanhechting van mijn biceps. :mad:
Verder een beetje traag getraind. Steph@n was nog herstellende van zijn griep en had last van zijn knie. Gelukkig kon hij mij wel zeer goed motiveren! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven