MuscleMeat

Reaching for the Next Level! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Do 23-11-2007

Longbar row
Opwarmen...
3x8x80

Bench (heavy)
Opwarmen...
2x100 (eerste keer meer dan 1 rep mee gemaakt)
0x110 :mad:
0x110 :mad:
0x107.5 :o
0x107.5 :o (@#%$@% bench)

Squat (volume)
Opwarmen...
10x3x130 PR

Dippen
3x5xbw+20

Comment: Bench is techniek kwestie, ik raak de spanning op mijn lijf kwijt op het moment dat ik net mijn borst aantik. Zal wel deels tussen de oren zitten. Squat was wel erg lekker, helemaal gesloopt daarna. :D
Ben inmiddels iets droger geworden na de aanpassing van mijn dieet (0.3% vet, lijkt meer in de spiegel), terwijl mijn bw hetzelfde is gebleven. Gisteravond na de training woog ik 103kg. :D
 
Jammer van die bench
 
Tenminste 1tje van de twee goed, maar goed een rep meer met 100 had je ook nog niet
eerder gedaan zei je, dus kan je toch ook niet over klagen :)
 
Wat mijn bench hielp waren incline flyes en CGBP and go heavy on them!
Mijn bank is van 6 x 70 naar 1 x 115 gegaan in 5 maanden met 1 blessure periode erdoorheen.
Succes dermee! :thumbs:
 
Tenminste 1tje van de twee goed, maar goed een rep meer met 100 had je ook nog niet
eerder gedaan zei je, dus kan je toch ook niet over klagen :)

Precies, gaan we 7 december gewoon lekker benchen, misschien heb jij nog tips voor me met die monster bench van je. Leer ik jou squatten! :D
 
Wat mijn bench hielp waren incline flyes en CGBP and go heavy on them!
Mijn bank is van 6 x 70 naar 1 x 115 gegaan in 5 maanden met 1 blessure periode erdoorheen.
Succes dermee! :thumbs:

hmm vaag, lijkt me niet dat flyes veel voor je bench doen :rolleyes:
 
Nette squat, maar wat is longbar row?
 
Omdat? De pecs zijn ook volkomen in rust natuurlijk met een bench.... :rolleyes:

dan doen leg extentions ok veel voor je squat, want ja, je gebruikt je quads ook...

tgaat eerder om de beweging...

je kunt proberen steeds meer met die 100 te doen tot het makkelijk gaat en dan die 110...
 
Ik denk dat TheNose wel weet hoe die moet trainen...
 
Wat ik net trouwens tegen kom:D:
Willem Frederik Holleeder (Amsterdam, 29 mei 1958) is een Nederlandse crimineel. Hij kreeg in 1983 bekendheid toen duidelijk werd dat hij één van de ontvoerders was van biermagnaat Freddy Heineken. Nadat hij voor deze misdaad een gevangenisstraf had uitgezeten, zou hij zich hebben opgewerkt tot de top binnen de Amsterdamse misdaadwereld. De bijnaam van Holleeder is De Neus wegens de omvang van zijn neus.
 
ik vind cable crossovers wel goed tegen bicep/pec blessures, en voor hypertrofie werken ze bij mij ook goed, kan geen kwaad imo.
 
Wat ik net trouwens tegen kom:D:
Willem Frederik Holleeder (Amsterdam, 29 mei 1958) is een Nederlandse crimineel. Hij kreeg in 1983 bekendheid toen duidelijk werd dat hij één van de ontvoerders was van biermagnaat Freddy Heineken. Nadat hij voor deze misdaad een gevangenisstraf had uitgezeten, zou hij zich hebben opgewerkt tot de top binnen de Amsterdamse misdaadwereld. De bijnaam van Holleeder is De Neus wegens de omvang van zijn neus.

:roflol:!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven