AndroidHealthClinic

Reaching for the Next Level! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ook wel T-bar row genoemd :)

Zal dan wel een andere data worden dan 7 december, maar komt wel goed ..
moet ik me bench wel even naar een goed niveau brengen :D

Laat maar zitten die bench Ruud, we gaan alleen traps trainen! :D

@AlexT: :roflol: en idd hoe ik moet trainen weet ik wel, wat het prbleem met mijn bench is gaf ik zelf ook al aan. gewoon een techniek kwestie anders zouden het gewicht van mijn volume training en mijn max bench niet zo dicht bij elkaar liggen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer van die 205 net Jaap, volgende keer beter.




;)
 
Za 24-11-2007

Deadlift
Opwarmen...
2x140
1x160
1x200
1x205 PR :hamer: Steph@n

Bench
Opwarmen...
5x90
4x90 (wtf?)
8x80
5x80 :o

Op geen energie vandaag, klote training, klote week, volgende week weer een normale week. 3x trainen, geen gezeik en wat aanpassingen in mijn bench maken. Volume gewicht en mijn 1rm liggen te dicht bij elkaar. Komende week paar kleine stappen terug in het gewicht op volume dag en even geen heavy singles, maar doubles of triples op heavy bench dag. Komt goed!

Netjes van die 180 deadlift trouwens Steph@n! :thumbup:
 
Tsja als ik naar de progressie in mijn squat en deadlift kijk, is de benchpress wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken! :D Ga weer volume setjes draaien @80% van mijn 1rm de komende tijd met de bench. Is op zo'n 85kg dus en dan weer rustig gaan opbouwen. Voorlopig ook niet maxen op de bench.

Vorige week had ik mijn mond vol dat ik zwaarder zou kunnen op de deadlift, 205 is echt mijn absolute max van dit moment. :D
 
Pcies man, en nu tijd voor een!

Jawohl,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem je ze mee?
 
En je spelling wordt er helemaal slecht van !
 
Jaap zegt:
Die gasten trappen er allemaal in he.
Stephan zegt:
wat?
Jaap zegt:
205 deadlift :')
Stephan zegt:
Beetje lullig van je.
 
Nee hoor gast, erg netjes!
 
mooie dead man
 
Di 27-11-2007

Squat (heavy)
Opwarmen...
2x145 PR nieuw 2RM

OH press
3x5x55
2x4x55
7x45

Pull ups
5x5xbw

Crunch
3x10xbw+15

Lekkere training. Volume trainingen gaan weer naar de 5x5 ipv 10x3 en voorlopig geen 1rm's meer zetten. Squat hoopte ik op 3 reps maar stang gleed naar mijn nek bij tweede rep, dat corrigeren kostte net teveel kracht vrees ik.
 
Je blijft goed gaan Japie .. 205 deadlift PR en een mooi PR op de squats :thumbs:
 
Do 29-11-2007

Bench met 1sec stop (heavy)
Opwarmen...
3x3x90

Longbar row
Opwarmen...
3x8x75 (strikt)

Squat (volume)
Opwarmen...
3x130 (wtf? :o)
11x100 :o

Dippen
3x10xbw

Barbell curl
3x10x40

Hmmm mijn onderstel had geen zin in squats vandaag. Geen groove, zeer slappe benen. Nevermind, volgende keer beter. Bench voorlopig met 1sec stop, voelt erg goed aan. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven