XXL Nutrition

Reaching for the Next Level! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb besloten om voor de variatie weereens een tijdje volgens de Doggcrap methode te gaan trainen wat me in het verleden erg goed bevallen is. Even een tijdje geen PL specifieke trainingen en minder volume, maar uiteraard wel zoveel mogelijk compounds!

Mijn DC trainingen zal ik in mijn oude log bijhouden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/thenose-s-doggcrap-trainingslog-69949/

Als ik (waarschijnlijk over een paar maandjes) weer meer PL gericht ga trainen zal ik hier weer verdergaan met mijn log! Bedankt voor de vele tips en aanmoedigingen en hopelijk tot ziens in mijn DC logboek! :D
 
post gewoon ook hier. met DC kan je ook genoeg kracht gainen
 
Afwisseling is altijd leuk. Veel succes met DC.
 
:roflol: Er is niemand lost of overgelopen. Blijf nog steeds knallen met squats/front squats, bench, rows, deads, chins. Alleen even op een andere manier.

@Starter: Ik post lekker in mijn oude log verder. Deze gebruik ik weer als ik weer volledig PL gericht ga trainen. Waarschijnlijk na mijn vakantie eind maart. Ik denk dat ik dan een smolov cycle ga doen. :D
 
:roflol: Er is niemand lost of overgelopen. Blijf nog steeds knallen met squats/front squats, bench, rows, deads, chins. Alleen even op een andere manier.

@Starter: Ik post lekker in mijn oude log verder. Deze gebruik ik weer als ik weer volledig PL gericht ga trainen. Waarschijnlijk na mijn vakantie eind maart. Ik denk dat ik dan een smolov cycle ga doen. :D

Deserteur!!! :p ... dan doe ik misschien wel met je mee begin April ;)
 
Ja mensen ik leef nog! :D
Even een update: ik ben nu echt met mijn cut begonnen. Nee ik ben geen gay beach boy, ben het gewoon zat om met 18% rond te lopen. ;) Doel is naar een echte 10% of zelfs lager en daarna vol voor PL/strongmen doelen te gaan, zonder een fat bastard te worden. Sinds gisteren weer met cardio begonnen, zal dit op alle off days doen zodat ik eind februari de 10% bereikt heb. Zodra ik mijn doel bereikt heb kom ik weer terug naar de darkside! :)
 
good luck chuck
 
Cut je niet liever in de zomer Nose? Succes.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven