AndroidHealthClinic

Reactie Over Kuurtje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeremia

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
1.237
Waardering
1
Hoi iedereen ik heb zaterdag een kleine lading dianabol en clomid binnengekregen(kon ze voor een mooi prijsje kopen.En nou wil ik graag van jullie weten hoe ik ze het beste kan innemen. Ik heb zelf al een idee hoe ik het wil gaan doen, maar wil graag eerst de meningen van jullie horen.

Alvast bedankt...
 
Ik vermoed dat de komende reacties van boven naar beneden het meest van toepassing zijn:

- NIET
- met water
- niet
- verdelen over de dag
- niet

Clomid dient als nákuur. Dat betekend idd wat je denkt, ná je kuur. En een beetje nolva zou hier juist wel op zn plaats zijn.

Heeft u ook wat stats en een voedingsschema voor ons beste jongesnuiter? :scratch:
 
Het word dus je eerste kuur neem ik aan en waarschijnlijk dus ook een d-boll only kuur.

Begin maar eens met week 1 t/m 6 30mg per dag
En dan de nakuur in week 7 met clomid 50 mf per dag dit gedurende 3 weken:)

Welke sportschool zit je bij btw..?
 
Hey kerel bedankt voor je NORMALE reactie sommige anderen hiero hebben daar nogal moeite mee! Maargoed ik train nu al een hele tijd in hengelo want ik zit daar op school dus ga ik 4keer in de week na school daar trainen ligt er vlak naast mijn school.
 
MightyDuck zei:
Ik vermoed dat de komende reacties van boven naar beneden het meest van toepassing zijn:

- NIET
- met water
- niet
- verdelen over de dag
- niet
Vraagje..waarom niet met water en waarom niet verdelen over de dag?
en geld dit ook voor stanozolol 10mg's ??? ?
 
dude, zie jij die streepjes niet staan?
hij bedoelt dus met zijn advies:
-niet nemen
-als je ze toch neemt, met water
-niet nemen
-als je ze toch neemt verdelen over de dag
-niet nemen
 
chit sorry ! :headbang:

thanks! ;)
 
jeremia zei:
Hey kerel bedankt voor je NORMALE reactie sommige anderen hiero hebben daar nogal moeite mee! Maargoed ik train nu al een hele tijd in hengelo want ik zit daar op school dus ga ik 4keer in de week na school daar trainen ligt er vlak naast mijn school.

Jah net normale antwoorden is niet persoonlijk naar jou gericht alleen er komen zoveel mensen hier die veel vragen stellen die ze zelf hadden kunnen beantwoorden door een beetje reseacrh te kunnen doen dus vandaar dat er wel eens niet zo vriendelijk gelijk word gereageerd:)
 
newbie2 zei:
Vraagje..waarom niet met water en waarom niet verdelen over de dag?
en geld dit ook voor stanozolol 10mg's ??? ?

Teringjantje je meent het nog serieus ook! Je doet je naam wel eer aan vriend ;)
 
enrico zei:
dude, zie jij die streepjes niet staan?
hij bedoelt dus met zijn advies:
-niet nemen
-als je ze toch neemt, met water
-niet nemen
-als je ze toch neemt verdelen over de dag
-niet nemen

:roflol:
 
Back
Naar boven