XXL Nutrition

Reacties op mijn voedingsschema aub

Bezoekers in dit topic

El Clitson

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
9
Waardering
0
Hoi

graag had ik wat reacties gekregen van jullie ofdat mijn huidige voedingsschema goed is en of ik hier eventuele verbeteringen aan kan maken.
In het begin niet echt veel rekening gehouden met mijn voeding maar naarmate ik langer begon te trainen meer en meer op mijn voeding aan het letten.
Sinds een paar maanden eet ik nu dagelijks het volgende:

6.45: - 1 schep whey met 250ml melk
- ongeveer 50 gram brinta
9.00: - blikje tonijn of makreel
12.00: - warme maaltijd in bedrijfsrestaurant is elke dag anders
15.00: - appel of peer
18.00: - 1 schep whey met 250ml melk (voor de training)
TRAINEN
20.00: - 1 schep whey + 1 schep pro80 (direct na de training)
20.30: - thuiskomst avondmaaltijd
22.00: - 150gr kwark met bruine suiker of 150gr kipfilet



Verder nog ik weeg 68kg, dit is niet zoveel maar heb een snel metabolisme en kom zeer moeilijk bij.

Graag jullie reacties hierop

Alvast bedankt!!
Groeten !
 
Veel shakes, beter eet je meer vast voedsel. Ik zou dus 's ochtends havermout of brinta doen. Verder eet je tussen 12:00 en 18:00 alleen een appel of peer, zou je daar niet beter nog wat boterhammen kunnen eten?

Dat je een snel metabolisme hebt betekend in ieder geval dat je nog meer moet eten om aan te komen. Heb je al uitgerekend wat je caloriebehoefte per dag is? Daar moet je dus ruim boven gaan zitten.

Warme maaltijd om 12:00 klinkt in ieder geval wel ideaal!
 
Ben het met bovenstaande eens, alleen niet dat het veel shakes zijn, het is elke keer 1 schep(=15-20 gr)
Degene voor de training kan je beter 1 uur voor de training nemen ipv meteen ervoor!
Voor de rest, meer eten!
 
Ja smorgends eet ik brinta hoor! samen met een shake.
En die shake voor de training en na de training dit is enkel op trainingsdagen.

Ja ik zal proberen om in de namiddag nog iets meer te eten, maar ik zit soms nogal vol van de warme maaltijd smiddags..

Verder is het toch redelijk moeilijk voor mij om snel bij te komen, als ik hier soms lees dan er jongens een paar kilo's bijkomen op soms redelijk korte tijd..
In mijn vriendenkring grijpt iedereen hier dan direct naar de anabolen maar dit wil ik zelf vermijden wat het voor mij toch niet gemakkelijk maakt.

verder bedankt nog voor jullie reacties ;)
 
probeer iets meer te eten.
en lees goed de sticky door.
 
Back
Naar boven