Fitness Seller

Reacties op prikjes

Bezoekers in dit topic

noortje

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2005
Berichten
10
Waardering
0
Een logisch gevolg van het spuiten is de reactie op je rug en bovenarmen, ondanks de positieve effecten van het spuiten wil je de reactie op je rug niet.

Ik ga dagelijks ff een kwartier zonnebanken, doen jullie wat anders of hebben jullie een aanrader?
 
De 'reactie'? bedoel je acne?
 
mijn vriendin stevig doornken..handen goed vasthouden zodat ze mijn rug niet open kan krabben. Zo voorkom ik de reactie..of bedoelde je wat anders?
 
JuggerNaut zei:
mijn vriendin stevig doornken..handen goed vasthouden zodat ze mijn rug niet open kan krabben. Zo voorkom ik de reactie..of bedoelde je wat anders?

:roflol: :haha:
 
Nergens geen last van acne naja heel lichtjes dan ,maar ik kan wel de hele dag met een poetsdoek het vet van me kop af vegen zeker als de test inslaat glimt m,n kop als een pasgepoetste kopere bal:D

Zonnebanken heeft weinig zin in mijn geval
 
Pure_tech zei:
Nergens geen last van acne naja heel lichtjes dan ,maar ik kan wel de hele dag met een poetsdoek het vet van me kop af vegen zeker als de test inslaat glimt m,n kop als een pasgepoetste kopere bal:D

Zonnebanken heeft weinig zin in mijn geval

:roflol: :laugh:

lekker he, alsof je je kop met vaseline hebt ingesmeerd
 
ALs het goed is was er laatst een post over shampoo wat goed schijnt te werken..
ff de searchknop gebruiken
 
Of zoals DBC zegt:

"Deal with it"

Maar zoek anders eens op vit. b5
 
Zink en veel water.
 
met reactie bedoel ik idd puistjes ja en een vette kop is ook aan de orde :(
 
Ga géén shampoos en andere chemische zaken gebruiken. Die zorgen ervoor dat je talgklieren nogeens extra vet gaan aanmaken. Veel water, klein beetje naturel-zeep, en vit B5.

Maarre...eigenlijk hè....kom zeg we zijn hier geen voorbereidingen aan het doen voor het podium van Miss Beauty ofzo. Acné hóórt bij kuren. Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan mensen die wel de lusten maar niet de lasten willen kennen van kuren.

Ik loop nu toch ook met een puist her en der en een vochtretentie van halelujah rond?
Da's kuren lieverds, stay way if you can't handle it!
 
DBC01 zei:
Ik loop nu toch ook met een puist her en der en een vochtretentie van halelujah rond?
Da's kuren lieverds, stay way if you can't handle it!

ben t grotendeels met je eens maar;
niet iedereen kan t zich permitteren om rond te lopen als een grindtegel, als een opgeblazen ballon enz.
zo zijn er nl ook mensen die thuis wonen, werk enzenz

verder moet je niet vergeten dat een hoop jongens (waaronder enkele van mijn vrienden, schaamschaam) uitsluitend kuren voor hun zomervakantie om er goed uit te zien. en ja, dan zijn bijwerkingen zoals acne en vocht uit den boze :D
 
Back
Naar boven