XXL Nutrition

Reacties RAMBO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

philaprilia

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
384
Waardering
9
De eerste indruk blijkt zeer positief te zijn.

Of het bij ons zo'n gang zal gaan weet ik niet maar in de Amerikaanse (en sommige Europese zalen) weerklinkt applaus, er wordt geroepen en gejuigd tijdens heldendaden van Rambo... :eek:
De film zou zeer goed eindigen...full circle voor John Rambo...geen details :p

Meeste reviews die ik lees komen van fans die al een jaar op deze film zitten te wachten. Deze reviews zijn voor 90% uiterst positief. Tuurlijk het zijn fans zou je denken maar men mag niet vergeten dat deze mensen enorm veel verwachten van de film en dus zeer kritisch uit de hoek kunnen komen.

Ik heb ook enkele negatieve reviews gelezen, deze halen vooral aan dat de film wat kort lijkt (93min), de personnages en hun relaties tov elkaar niet compleet, dialogen beperkt en Rambo zou niet het one man army van de vorige films zijn door de aanwezigheid van de huirlingen en rebellen...

Mja, Rambo is niet het meest spraakzame personnage uit hollywood dat is niks nieuws maar zijn blik en fysieke uitstraling zou volgens fans boekdelen spreken. Hij is een echte bad ass is deze!!! Wat de dialogen betreft moet men weten wat men wil shakespeare of dit... en het feit dat de enige vrouw in dit verhaal de hele film zit te janken vanwege explosies, rondvliegende ledematen , verkrachtingen, martelingen en babies op bajonetten geeft haar ook weing kans om een deftige dialoog af te steken.
In de actiefilms van tegenwoordig pakt het vrouwlijke personage meestal ook een machinegeweer om enkele vijanden neer te maaien of geeft ze minstens de bekende vuistslag met verstuikte pols tot gevolg :p Stallone is old school op dit vlak....jij jankt ik knal ze neer :D

YouTube - RAMBO MOVIE REVIEW

YouTube - Rambo - Movie Review

The Insider Online: Articles tagged with rambo
 
Back
Naar boven