Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
In bijna elk topic in Echt en Nep komt dit weer naar boven. maar het gaat hier alleen om visuele beoordeling op echt of namaak van het merk, niet om de dosis die er evt in zitInteressant, kom hier op terug indien me vial van me huidige/ ander merk dhb (50mg/ml) op is om mijn eigen bevindingen op bovenstaand.
Er is ook 100mg-ml. zegt niets of het echt is of niet. para is normaal ook 76mg-ml.... ugl namaken is nutteloos, of je moet iemand iets willen flikken. Iets kopen zonder labtesten te hebben gezien....Dit viel mij ook al op aangezien ik een ander merk ook heb met 50mg/ml, vandaar de twijfels.
Als die dhb echt is ga je pip hebben , lijkt me sterk dat hij echt is. over het algemeen valt dhb uit suspensie naar mate de dosering per ml toeneemt althans dat is mijn ervaring mbt dhb neemt het voor wat het is .Dit viel mij ook al op aangezien ik een ander merk ook heb met 50mg/ml, vandaar de twijfels.
Het is wel echt, maar of het de dosis is weet je niet. Zie mijn eerdere bericht.Als die dhb echt is ga je pip hebben , lijkt me sterk dat hij echt is. over het algemeen valt dhb uit suspensie naar mate de dosering per ml toeneemt althans dat is mijn ervaring mbt dhb neemt het voor wat het is .
En ik deelde mijn ervaring met dhbHet is wel echt, maar of het de dosis is weet je niet. Zie mijn eerdere bericht.
Interessant, kom hier op terug indien me vial van me huidige/ ander merk dhb (50mg/ml) op is om mijn eigen bevindingen op bovenstaand.Als die dhb echt is ga je pip hebben , lijkt me sterk dat hij echt is. over het algemeen valt dhb uit suspensie naar mate de dosering per ml toeneemt althans dat is mijn ervaring mbt dhb neemt het voor wat het is .
Klinkt goed ! Dhb is op papier veel belovend , zou mooi zijn als het product wat stabieler in de markt gezet is of word .Interessant, kom hier op terug indien me vial van me huidige/ ander merk dhb (50mg/ml) op is om mijn eigen bevindingen op bovenstaand.
In bijna elk topic in Echt en Nep komt dit weer naar boven. maar het gaat hier alleen om visuele beoordeling op echt of namaak van het merk, niet om de dosis die er evt in zitInteressant, kom hier op terug indien me vial van me huidige/ ander merk dhb (50mg/ml) op is om mijn eigen bevindingen op bovenstaand.